Donez…

Mi-am facut ordine prin casa si am dat peste medicamentele ramase cand am oprit tratamentul cu antibiotic in 10/2012. Majoritatea dintre ele expira anul asta asa ca m-am gandit sa le donez unui bolnav de lyme care se afla in tratament.

In principiu as prefera sa fie cineva din Bucuresti insa daca exista o dorinta concreta pentru tot „pachetul” de undeva din provincie, pot trimite prin colet cu plata transportului la destinatie.

Asadar, mi-au ramas:

80 cpr minociclina – HEXAL – 50mg – expira 10/2014

26 capsule doxiciclina – antibiotice SA – 100 mg – expira 05/2014

46 cpr tinizol – 500 mg – expira 10/2014

doritorii pot sa lase un comentariu aici sau sa-mi scrie un mail pe numaiunaltblog@gmail.com

primul venit, primul servit.

6 comentarii la “Donez…

  1. Buna seara, apreciez gestul D-voastra dar eu altceva vreau sa va intreb, dupa tratamentul cu antibiotice a-ti scapat de borelioza sau….. va intreb ptr. ca si am fost diagnosticat cu borelioza si am urmat 6 luni tratament cu antibiotice si acum urmeaza sa repet analizele, multumesc mult.

  2. dupa ce ti-ai varsat naduful mai versi si tot ce-ti psisoseste prin stana/hangar . 🙂 halal ! Nu puteai sa le scoti la curatenia de craciun, ca sa ni le punem sub brad ? 😀

  3. eh, las ca niciodata nu e prea tarziu.
    apreciez oamenii care pot sa doneze din inima si sa urasca pasional. acestia sunt completi ca individ nu aia cu pace, iubire, armonie, Dumnezeu zi de zi in timp ce interior fierb.
    oricum, pastilele s-au dat! amin!:)

Lasa un comentariu

