Cum am incetat sa ma ingrijorez si sa iubesc schiul

Mi-am inceput anul 2014 cu reactivarea unei vechi dorinte de a invata sa schiez. Daca in iarna lui 2010 puneam pentru prima oara schiurile in picioare si ma dadeam la vale mai mult pe fund decat pe schiuri si daca pe patinoarele bucurestene, vreme de vreo 5 ani, n-am reusit sa progresez si sa depasesc limitele invartirii in cerc, am zis ca e timpul sa revin la schi.

Am inceput, asadar, cu frica si gandul ca „eu nu o sa ma dau niciodata la vale nici macar cum o fac acei copii” pe partia de 300 de m de la Harghita Bai, singura partie cu zapada din zona de la acea vreme, unde am facut prima coborare completa „in plug”.Am continuat apoi pe partiile de incepatori si intermediari de pe platoul Bucegilor (Valea Soarelui si Valea Dorului), de la Sinaia si am culminat cu domeniul Schiabil Vidra-Transalpina din zona Voineasa-Obarsia Lotrului unde conditiile occidentale de schi au coincis cu sentimentul ca in cele din urma am invatat sa schiezi si ca imi place sa ma relaxez asa in antotimpul rece. La acesta din urma, am ajuns sa cobor partia de intermediari lunga de 2,2 km in 5 minute.

Si-acum gata cu vorbaria, sa vedem si niste poze:)

DSC04948

Domeniul schiabil Vidra-Transalpina

DSC04927

Domeniul schiabil Vidra-Transalpina

DSC04892

Domeniul schiabil Vidra-Transalpina

DSC04891

Sinaia – drumul de vara

DSC04886

Sinaia – Valea Soarelui

DSC04885

Sinaia – Valea Soarelui

DSC04884

Sinaia – Valea Soarelui

Am gasit pe youtube o suita de „lectii de schi” pentru toti cei care vor „mai mult” de la schi si vor sa se perfectioneze. Deocamdata zapada e pe sfarsite, nu mai e de actualitate insa poate iarna viitoare vom avea mai multa zapada:

Si in incheiere, pentru ca e 1 Martie si pentru ca simbolic a inceput primavara, urez si eu tuturor o primavara cat mai calduta, insorita care sa aduca intelepciune, frumusete si putere!

martisor

Un comentariu la “Cum am incetat sa ma ingrijorez si sa iubesc schiul

  1. Si eu mergeam acum 2-3 ani in Sinaia sa schiez, imi placea mai mult ca oricand, mai ales ca e sentimentul ala… primele zile cand ajungi.

    Iubesc la fel de mult ca si tine schiul si parca ma simt vinovata ca am ajuns sa „il insel” cu alte activitati non-sportive. :))

Lasa un comentariu

