Detoxifierea ficatului, a 5-a oara si ceva sinceritate

In octombrie am repetat, dupa 4 luni, procedura de detoxifiere a ficatului iar rezultatul a fost iarasi sub forma unor bile mari (1 cm) si verzi dar putine la numar.

Probabil ca adevarul e undeva la mijloc, bilele alea categoric nu vin din ficat sau din colecist dar ele contin ulei amestecat cu bila si cu tot felul de alte sedimente, toxine etc. Din pacate nu prea am timp sa merg cu ele la un laborator ceva sa mi se confirme din ce sunt facute.

In primavara vreau sa planific a 6-a detoxifiere si atunci probabil ca ma voi duce daca tot am alocat atata timp acestei proceduri.

***

A trecut mai bine de un an de cand n-am mai luat antibiotic si ma simt bine. Cred ca psihicul e cheia. Daca reusesti sa echilibrezi psihicul restul vine de la sine usor. Problema e ca psihicul e si cel mai greu de echilibrat. Daca sucuri de legume si fructe, detoxifiere si alte cele e usor sa faci si sa bei, la psihic lucrezi cu greu si conteaza si foarte mult mediul in care traiesti.

Evident ca nu vei putea sa lucrezi la echilibrarea psihicului daca familia ta e dezechilibrata, daca serviciul tau e stresant, daca esti o fire interiorizata si deprimata, daca ai rate, daca, daca, daca.

Problema e ca nu prea poti lucra folosind pastilele pentru a indrepta psihicul. Eu am incercat sa iau tot felul de precursori ai serotoninei gen 5-htp sau Sunatoare dar nu au efecte prea mari. E greu sa fii fericit si implinit cu ajutorul chimiei. Totul tine de mediul in care traiesti, de viata pe care o duci si felul in care experimentezi tu acest mediu. Daca sotul, sotia te insala, cam greu sa nu te consumi si sa nu ai probleme nervoase, daca seful te freaca la creieri, iarasi…e greu sa fii zen, daca Vodafone-ul iti trimite o factura de telefon enorma in mod nejustificat e greu sa nu te stresezi si sa te implici profund in problema. Daca esti o fire care se consuma, care are asteptari mari de la cei din jur si de la propria-i persoana, daca te nemultumeste trecutul si viata ta actuala, cam greu sa mai faci ceva in sensul asta.

Adolescent fiind, credeam ca pot  sa dau totul peste cap si sa realizez orice. Matur fiind am inteles insa ca de fapt eu sunt cel ce este dat peste cap in valtoarea vietii, ca nimic nu e la fel si ca nimic nu va fi la fel indiferent de ce schimbari voi alege sa fac. Trecutul si viitorul nu ne mai apartine si totusi isi pun amprenta puternic pe ceea ce suntem in prezent. Daca as avea un secret cu ajutorul caruia as putea schimba trecutul, l-as spune tuturor. Nu am insa si atunci nu-mi ramane mai mult de facut decat sa incerc sa reconsider cat pot de mult trecutul, din copilarie si pana in prezent caci asta ne diferentiaza pe cei care suntem „bolnavi” de ceilalti.

Cand vei ajunge sa percepi o experienta ca un om sanatos si te vei bucura de ea, cand nu te vei mai consuma din orice atunci probabil ca te vei vindeca, altfel vei ramane cu deprimarea, cu dezamagirea, cu lipsa de speranta si cu boala in dinti.

E greu sa vorbesti despre mental fara sa folosesti clisee. Fraze ca „poti daca incerci”, „trebuie sa te schimbi”sunt derizorii pentru ca sunt constient ca putini reusesc sa incerce si mai putini sa se si schimbe cu adevarat dincolo de felul cum te imbraci sau cum dialoghezi cu oamenii. Schimbarea incepe din cele mai profunde ganduri pe care le ai, din felul in care te percepi ca persoana, prin felul in care iti vezi viata prezenta si iti ierti greselile vietii trecute, prin iubirea sincera pe care o vei arata, prin prietenia onesta pe care o vei lega, prin iertarea pe care o vei acorda oamenilor de care inca te legi prin amintiri mai putin sau mai mult placute.

Nici nu stiu ce vreau sa zic exact. Ideea e ca eu mai am un drum lung de parcurs si nici nu stiu daca voi ajunge candva la capat caci trecutul se intoarce iar si iar si ma bantuie si nu ma lasa sa traiesc fericit oricat de mult imi doresc. Faptul ca nu profesez ceea ce mi-am dorit din copilarie si ca uneori privesc cu jind, nostalgie si imensa dezolare la cei ce o fac, faptul ca nu pot avea incredere in oameni, ca nu pot spune ceea ce simt, ca am avut atatea dezamagiri si esecuri, abandonuri prafuite pe masuta vietii, ca am preferat sa ma autovictimizez ca un las decat sa lupt ca un curajos,  ca nu pot vedea o lume roz asa cum mult din apropiati o vad, faptul ca iar si iar ajung sa ma deprim din cauza unor subiecte banale, faptul ca mi-e frica sa nu gresesc cu orice in fata oricui, oriunde si oricum, faptul ca mi-am dorit sa am multi prieteni si totusi nu i-am avut niciodata pentru ca n-am stiut sa-i adun si sa-i pastrez, faptul ca viata moderna e asa cum e si ca valorile in care cred au disparut de mult pe rugul modernitatii precum si multe altele ma fac sa cred ca povestea e lunga si ca e posibil sa n-aiba un sfarsit sau cel putin pot considera sfarsitul ca paginile arse ale unei carti aruncate in foc, negre, fragile si inexorabil misterioase.

19 comentarii la “Detoxifierea ficatului, a 5-a oara si ceva sinceritate

  1. Am citit repede ca am treaba, ce am retinut este ca esti bine si ma bucur, ce mai stiu eu este ca nu poti sa fii zen mereu ca viata merge inainte si in viata noastra apar lucruri care vrem, nu vrem ne strica linistea, cum a aparut in viata mea cancerul de san al mamei. Nu imi este usor, am dormit cu ea in spital, ma duc cu ea la oncolog, am citit despre cancerul de san, alte bloguri …, alte randuri, multe multe randuri…, nimci concret, nimic sigur, dar nu ma jelesc sunt sigura ca daca nu treceam eu prin boala mea acum eram daramata. Nu plang (nici nu pot, nu stiu de ce dar nu imi vine) incerc numai sa fac tot ce se poate face pentru ea, o incurajez, ma gandesc ca mi se putea intampla ceva si mai rau, eu am doi copiii. Fericire in absenta nefericirii, bucurie in absenta tristetii nu exista, trecutul nu ai cum sa il uiti si nu are cum sa nu te ingrijoreze viitorul daca esti normal la cap, numai ca trebuie sa le iei mai usor. Si eu ma simt bine dar acum cateva zile am avut 2 zile cu intepaturi (ceva de nu mai simtisem de cateva luni). Mi-am neglijat dieta, am mancat mai mult in oras si in afara de salata de varza frate nu ai ce sa mananci la pranz asa mai vegan. Gata ma apuc de treaba ca apoi se aglomeaza si tot mie imi este greu. Spor si tie in ce faci!

  2. Cibanasule, ma bucur mult pentru tine, iti multumesc ca impartasesti cu noi aceste trairi, experiente care sper din tot sufletul sa ajute cati mai multi oameni sa lupte. Doamne ajuta sa auzim cat mai multe vesti bune!

  3. frumos articol . sa scrii mai des 😛
    ” Ideea e ca eu mai am un drum lung de parcurs si nici nu stiu daca voi ajunge candva la capat caci trecutul se intoarce iar si iar si ma bantuie si nu ma lasa sa traiesc fericit oricat de mult imi doresc.”
    trecutul nu se intoarce niciodata ci el este permanent in noi sau ca sa folosesc un cliseu : noi suntem rezultatul trecutului nostru . Nu avem cum a face abstractie de el ca asta ar insemna sa ne negam pe noi si sa ne pierdem reperele . Cu cat reusesti sa traiesti mai frumos in prezent, cu atat iti luminezi trecutul . Fiecare secunda pe care o traim devine in urmatoarea secunda trecut , trecut ce ne conditioneaza viitorul cu tot ce presupune el : stari, fapte, perspective . Trebuie sa acordam o atentie mai mare clipei prezente , s-o facem cu orice chip frumoasa , oricare ar fi conditiile de mediu, job stresant , trafic infernal, familie alandala… O vorba calda si frumoasa , un zambet sincer , un gest altruist , poate aduce lumina in orice situatie incarcata de tensiune . Pacat ca in tara asta depresiva oamenii nu mai cunosc puterea miraculoasa a acestor insusiri pe care alte popoare le deprind din copilarie, e in cultura lor .
    Noi avem un talent nativ de a ne face viata grea , vazand mereu jumatatea goala a paharului si suntem obisnuiti sa traim clipa cu delasare , gandind mereu ca vom face altfel maine . Ne cautam justificari pentru atitudinea delasatoare in orice si nu avem stiinta sau curajul de a ne asuma ca e in puterea noastra sa infuentam lucrurile . Vei spune ca e teorie goala dar nu este .
    Pe masura ce constientizezi si inveti sa -ti faci clipa prezenta frumoasa si incarcata de simtire pozitiva , ponderea luminozitatii pe trecut creste iar el, trecutul, ori de cate ori se va „intoarce”, nu-ti va mai aduce frustrari si nefericire , ci o stare de impacare si serenitate. Trecutul trebuie sa ti-l construiesti precum o casa : daca n-o faci bine si nu te ingrijesti de toate , o sa te ploua si-o sa-ti mucegaiasca si o sa -ti fie frig in ea si-o sa se surpe la primul cutrermurici .
    Cat despre simtire … am pus o zicere si pe facebook ” fiecare sufera atat cat simte si mai ales cat intelege . Daca a fi sarac cu duhul ar fi o optiune, probabil as alege asta insa cata vreme nu putem alege si receptorii sunt lungi din nascare , putem cel mult incerca sa controlam expunerea si s-o dozam prin tehnici de relaxare, meditatie sau fiecare cum poate .
    Tu mai ai drum lung , cu totii avem , dar in mod sigur esti pe drumul cel bun pentru ca prin tatonarea cararilor inveti sa te cunosti pe tine si sa lucrezi cu tine iar asta e cel mai important si presimt ca nu e departe ziua cand o sa scrii un articol despre fericire, implinire si m`en fiche .

    Pentru lume: eu am ramas cu niste dureri de oase la nivelul bazinului superior si de curand am tot felul de dureri in zona lombara . Simptomatologie de artrita reactiva. Analizele in continuare sunt perfecte. Nu-sh ce draci ma tot incearca si n-au pe un`sa iasa 🙂 dar per total sunt mult mai bine si m-am echilibrat cu capul – concentrarea si memoria , fara pastile . Desigur ca mai am drum lung dar spre deosebire de trecut, nu ma mai vad in fata a doua cotloane inguste si stramte pe care m-as putea strecura cel mult pe burta, ci am in fata o campie larga pe care pot zburda in voie sa culeg flori si sa ma bucur de fluturi 🙂
    Nici eu nu cred in rezolvarea problemelor psihice cu pastile. Asa zisele probleme psihice sunt in realitate suferinte sufletesti/ emotionale, iar sufletul are mecanismele lui de a metaboliza suferinta si de a arde in mod natural toate etapele trairilor , lasandu-ne cu experienta gestionarii momentelor critice pe viitor. Trebuie doar sa-i dam ragazul de care are nevoie . E mai usor sa iei pastile decat sa iti traiesti durerea dar nah… mult a fost putin a ramas … 🙂 zic eu… Prin urmare nu am luat pastilele prescrise de psihiatru – zoloft . E alegerea mea. Imi pot asuma si suferinta si chiar solitudinea la nevoie fara sa ma simt nefericita si aceasta putere nimeni nu mi-o poate lua . E felul meu de a vedea partea plina a paharului 🙂

    Ma bucur ca majoritatea celor din grup se simt bine si asta ma umple de speranta.
    Dora, iti doresc sa ai puterea de a trece peste necazuri . Sunt sigura ca incercarea cu boala te-a invatat sa treci mai usor peste un astfel de moment cu toate ca eu stiu ca nicio suferinta a noastra nu e mai dureroasa decat a asista neputincios la suferinta unui om drag . Cel mai important este ca sunteti alaturi si va sustineti . Astazi boala asta nemernica pe care nu vreau s-o numesc , are sanse de remisie mari si sper ca mama ta sa fie un caz dintre multele fericite despre care tot citim.

  4. Ciobănaş, eşti melancolic din cauza toamnei ” ceea ce traversez şi eu” la primii fulgi uiţi de neâmplinirile trecutului şi o să -ţi aminteşti numai de frumuseţea copilăriei. Normal că prezentul nu este prea grozav dacă tu faci detoxifieri şi apoi elimini pepite de aur” că doar nu-i fi tu Roşia Montană” !!!!!!! Nu ai dureri, înţepături, ştii tu tot tacâmul, atunci dă-le în pustiu tristeţile şi neâmplinirile prezente şi trecute. Vin sărbătorile cu darurile şi cu voia bună aşa că adună-te că nu eşti singur pe planetă. Scrie un roman, o nuvelă, ai talentul şi starea psihică necesară.Romanele nu se scriu când eşti împlinit şi fericit. Trist, netrist, cu bile fără bile eu tot te iubesc.

  5. si eu am o stare de ” da mama cu biciu`n mine ” . genial ar fi sa avem intelepciunea de a nu lua decizii pripite in momente de genul . Resimt o mare frustrare in viata ca am pierdut toate episoadele din Suleiman Magnificul da pana la prima fulguiala sper sa recuperez ceva .

  6. „Resimt o mare frustrare in viata ca am pierdut toate episoadele din Suleiman Magnificul da pana la prima fulguiala sper sa recuperez ceva .”
    ….te-a afectat tare la creier borrelioza asta :))

  7. Lasa Irina ** suleimenelile ** ca nu te cred, ** sa mori ranit din dragoste de Suleiman** cred ca mor de ras.Te pomenesti ca si Ciobascumpul a pierdut un episod, doua din Sulica – man si uite cum trece napasta peste el acuma in prag de iarna. Noa lasa numa ca facem cerere la Kanaluri si vi-l da in reluare. Pentru mine voi sunteti MAGNIFICI, va sarut cu drag si dor ca ma pregatesc de plecare la Timisoara. Cata votez cu tine.

  8. da` de ce tu ?… ca e un film istoric 🙂 cica reda foarte fidel toata istoria asa cum fu ea pe vremea imperiului , cu toate costumele si elementele etnoculturale iar unele dintre bijuterii sunt chiar cele de atunci . Acuma ce vrei, sa ne uitam numa la filme facute de warner bros ?
    Imi trebuie ceva mai usurel asa , ca pentru un borrelios in pragul iernii absolute, vorba poetului . Iar ciobanasul daca a ratat vreun episod sa nu fie trist ca i-l dau eu in reluare 🙂

  9. Francisca,si eu votez cuuuu,……..tine! Fata,esti haioasa rau. Cre’ca pleznesti de sanatate de’ti permiti sa afisezi o asemena stare.Brava la tine! Pe la voi prin vest,centru,centru-vest,nu’i craciunu craciun daca nu taiati porc.Parca vad ca te scapi la sorici si caltabosi

  10. Salut ciobanasule.
    Felicitari pentru articol, intr-o oarecare masura ma regasesc in el… Asta este si teoria mea ca mediul in care traiesti iti influenteaza mult psihicul … iar Bucurestiul nu e cel mai potrivit loc pentru oameni de genul tau sau al meu. (Bucurestiul se preteaza mai mult pentru genul „cu coate ascutite”). Asa ca am cautat sa schimb mediul si sa stii ca lamine dat rezultate. Cand m-oi intoarce in tara te invit la o cura de Ardeal 🙂
    De la un prieten – Toctomerius
    Pana atunci – O lupta-i viata, deci te lupta!

  11. Ooooooo, domnule Virgil, eu nu ma dedau la porcarii ca nu se cade, sunt o fatuta finuta si draguta care se asorteaza numai cu fineturi cum ar fi – curcanei, puiuti, floricele si papadii, smochinute si salatute.Cu sanatatea sunt bine precum va doresc si voua. Cum spusei odinioara ceata si ploia ma intristeaza putin dar nu de alta decat ca nu am cisme noi si-mi intra apa undeva ceea ce-mi afecteaza reumele. Psihicul meu se da dupa vremuri fiind **foarte maleabil**ca sa vorbesc frumos asa ca fac fata la toate aparitiile insolite care-mi pot periclita starea de ** foaie verde **.Auzi, prietene Toctomerius, cand te-ai mutat in alta tara creierul l-ai lasat in Romanica si dincolo ti-a crescut altul??????? ca alfel nu inteleg o asa de mare si totala transformare psihica. Ma mut si eu pe Luna ca un creieras cat nuca, cum este al meu, il pot gasi oriunde, poate creier de bacterie?. Zic eu, micul creieras, ca mai bine acceptam viata asa cum este decat sa ne tot luptam, uite ca de atata lupta unii clacam si nu mai avem rezerve pentru a trai cu entuziasm pana la acele ADANCI batraneti .Ma bucur ca iti merge bine pe unde umbli si-mi cer scuze ca am intrat ca musca-n lapte.Te rog nu mi-l lua pe Ciobadrag ca intru in ** fantana depresiei ** si apoi vezi tu ardelenisme de nu stii pe unde sa fugi mai repede in acea minunata si tamaduitoare tara,… Va sarut cu dor si drag.

  12. Ce atata Pink-Floyd??????? tu ** calator pe creste de munte ** mai asculta si ** Valoarea mea**
    si apoi sa vezi cum arunci sub pat acele insondabile si nevindecabile probleme ale trecutului iar daca audiezi si Foaie verde si-o lalea, ce frumoasa-i viata mea, de apuca un ras si-o pofta de distractie de numa.,numa dom-le draga, Cand te gandesti ca esti –cel mai iubit dintre blogeri – cum poti fi atat de neingaduitor cu tine dragutule ? apoi, dara, tu nu te gandesti la noi ca empatizam si incepem sa adancim ale noastre trairi? da acolo ** pe drumuri de munte** oare nu ai aruncat in zari si-n prapastii negrele ganduri?cum adica nu ai prieteni dar noi astia capusarii ce-ti suntem? pune odata mana, ca unghia ti-a crescut de mult, si scrie o frumoasa poveste de amor consumata in **padurea de mestecini** mancand **fragii rosii** si terminand apoteotic **sub vulcan** ioai, ca ma apuc eu de scris numai asa din ambit ca sa-ti demonstrez ca se poate si la IQ-uri mai mici. Noa numa sa comentezi pe de laturi ca vezi tu ce urmeaza……………..ia auzi la tine, mari probleme, ce sa-ti spun, ti-e prea bine dragule de cand nu mai ai dureri iti inventezi trairi si neimpliniri, stai tu ca nu mor caii cand vor cainii. ** pai despre ce vorbim ** ca s-o citez pe clasica in viata Bianca Dragusanu

  13. Inhim cel mutat la resedinta ce dintr-o data te vindeca, hai prietene invata si pe altii cum pot iesii din ceata toamnei ce grabnic se lasa la Bucuresti, pe unde-ti duci fericirea de nu-ti mai amintesti de cei batrani? ca din cati am fost aseara am ramas vreo doi……..????? Auzi ???

  14. Dragul meu Ciobănaș, nu subt obișnuită cu tine cu astfel de trăiri…. Trecutul să rămână în trecut…Astăzi nu avem timp să ne lamentăm sau preferi să trăiești doar clipe , si când spun clipe, mă refer acele fracțiuni de secundă care ne-au adus odinioară plinătatea sufletului și acum nu ne mai sunt suficiente. Ai observat că noi trecem repede peste ele, adică peste momentele fericite și ne ancorăm cu PERSEVERENȚĂ în nefericirile noastre. in neîmpliniri, în starea de rău de parcă ne place lucrul acesta. Fruntea sus , ochii spre cer, că eu asta încerc să fac. Cu borellioza sau scleroza soțului meu, Dumnezeu știe ce o mai aduce , trebuie să merg înainte că nu am încotro și nu mai am timp pentru trecut…
    Vă îmbrățișez cu mare drag pe toți

  15. aud ! aud….
    but ignorance is bliss 🙂 sometimes….

    sunt in a doua saptamana de concediu ! 🙂 …si ultima …
    daca as putea sa va postez niste fotografii cu peisaje de vis care ma inconjoara…

    ce sa zic…nu sunt sigur…o teorie/ipoteza este urmatoarea : am trait la extreme :ori am ignorat simptomele si mi-am am creat o sugestie potrivita pentru a-mi schimba povestea pe care o traiesc (putina paranoia) ori am savurat din plin, in cele mai mici detalii orice neplacere (masochism) 🙂 …si intre timp, boala a cedat.. :)..

    mi-am implantat singur in subconstient niste sugestii potrivite…

    alta explicatie nu vad..

    …nu stiu…probabil ca organismul isi revine singur dupa un timp sau moare…
    …in final, autovindecarea este necesara…daca propriul organism dupa ce este ajutat de medicamente, tratamente de orice fel nu reuseste in final sa se echilibreze si sa tina sub control orice initiator de boala..sfarseste pana la urma…imunitatea este cel mai important aliat care ne tine in viata..dar care ne si distruge atunci cand o ia razna in cazul bolilor autoimune…
    …nu sunt 100% bine…si imi reprosez in continuare ca ma dezechilibrez, imi fac singur rau si astfel incurc simptomele…dar mi-am tot promis ca ma tin de cuvant si merg pe un singur drum, cel al unei vieti sanatoase 🙂
    ..ehh..ce sa zic…imi permit sa mai calc stramb din cand in cand…sunt privilegiat 🙂
    spre exemplu, tocmai am trecut pentru a treia oara peste o criza mai lunga de diskinezie biliara autoprovocata de consumul acut de tuica la 38 de grade 🙂
    mi-am promis iar ca nu se mai intampla !
    …acum ma chinuie o senzatie de durere, usturime, inflamatie in zona dintre biceps stanga si axila…nu ma mai tem ca ar fi tromboza..ca e a patra oara cand am aceasta sensibilitate ciudata acolo…dar nu e bine..pentru ca in momentele in care ma chinuie treaba asta, am si palpitatii cand imi schimb pozitia..de exemplu cand ma asez pe burta sa scriu la laptop, mi-o ia razna inima..iar daca insist sa raman in aceeasi pozitie se OPRESTE ! sau creste pulsul la 200!…of…nu stiu daca este ceva legat de vasele de sange si autoimunitate sau/si de borelioza..sau doar ca am devenit sensibil la frig sau nu mai am obisnuinta la efort..de ce zic asta ?
    pentru ca problemele astea inflamatorii imi apar si dupa ce stau in frig in maneca scurta sau dupa ce am inceput din nou sa fac flotari dupa un timp indelungat de vegetatie…
    ..nu am temperatura, nu am factor inflamator in sange, nici inflamatie vizibila dar o simt in mine senzatia asta reumatica neplacuta si de speriat, ca o rana..si dupa cum am spus, se leaga si de alte simptome in procese vitale (functionare cord).

    chestia este ca daca fac efort puternic nu am nicio aritmie…ci culmea, doar la anumite miscari…ciudat rau !

    stiu ca vine si trece….chiar pe bune acum, n-o fi coana borrelia cu spirochetii ?! 🙂

    NU STIU.

    …dar in general am momente bune , de normalitate si mai ales cand nu fac exces de oboseala, frig, alcool…

    recunosc ..sunt mult mai degajat, relaxat, pot sa-mi vad de viata, sa calatoresc cat de cat…am mai mult curaj…ce sa mai … sunt bine! 🙂

    …n-o sa va vina sa credeti cum am scapat de problema cu fierea dezlantuita 🙂
    dupa ce m-am chinuit cateva zile de am vazut ca nu sunt sanse sa mai treaca, de ziua mea, pe 13, m-am gandit ca macar atunci sa risc si sa ignor totul.. 🙂 si sa beau si sa mananc…dar exista si stari pe care nu le poti ignora …. doar am gustat dintr-o bere neagra, am incercat cu putin whisky…nimic…sa mananc ceva la fel…durere, usturime si mai mare, migrene, tample, ceafa…simteam ca am tensiune 20 !….si deci, ce am facut ? am baut doua cani de ceai de musetel (sunatoare nu am avut), am mancat dupa mult timp doar piept de porc la gratar (scaricica) si gata ! nu mai am nimic in prezent 🙂 sa fie doar de la putin ceai sau pentru ca bila afectata a eliminat rapid continutul stimulata de cantitatea mare de grasime ??
    ..evident ca nu e o conduita de urmat dar la mine a mers cumva ca altfel nu se termina atat de brusc….am mai multe ecografii recente pentru ca am mai patit-o dupa cum am spus iar bila este ALITIAZICA..deci, as avea doar tulburari de motilitate si nu pietre….nu inca…predispozitia genetica si nivelul de colesterol lucreaza in continuu la acest proiect..sa nu mai vorbesc de stres sau alimentatie…

    Cam cu asta ma ocup in prezent…aaa ! Si de fapt, scopul meu pe o perioada mai scurta, pana in vara ce va urma, este sa arat din nou ca la 20 de ani 🙂
    In vara scap si de poprirea pe salariu…viitor luminos !

    Macar asa..poate ma ia si pe mine cineva de sot … ma astept la o fata..evident 🙂

    Macar atata pot face pentru mine….pentru asta fac sport si mananc mai putin si corect …mai mult ca orar..ca virgula calitativ nu prea imi permit 😦

    Mereu ma incurajez : Hai ! macar 10 kg si arati perfect ! 🙂 …. sa pot iar sa alerg kilometri fara sa ametesc, fara sa obosesc prea mult, sapot face sprint pe final sa simt doar endorfinele prin corp….

    Imi pare sincer rau pentru cei care au probleme mai grave..pentru cei care nu mai suporta durerea sau sa munceasca sau macar sa mearga….ce pot sa fac?

    Muzica este cea mai buna sugestie sau care poate sa sustina cea mai buna sugestie – asta am descoperit pana acum…plus imaginatia si curajul; faptul ca visez cu ochii deschisi ma ajuta cel mai mult… si practic nu mi-a facut rau pana acum…dar dupa cum v-am spus, sunt si privilegiat 🙂 nu am multe din obligatiile specifice acestei varste …. iar asta este in acelasi timp si un lucru negativ…ca nu sunt integrat in „normalitatea”, prejudecata colectiva legata de drumul unui om in viata …familie, copii fata de care ai responsabilitati dar automat si un scop puternic de a rezista si reusi in viata…

    …am coborat dintr-un tren si am urcat in altul…avion..ce-o fi el….nu poate fi nici bine si nici rau sau amblele laolalta…

    …nu stiu daca ati vazut ” butterfly effect „… cam asa vad eu corectitudinea alegerilor in viata…nu exista solutii corecte preconcepute ci se nasc adaptandu-se la fiecare situatie particulara iar fiecare alegere nu poate fi judecata absolut corect a priori….

    Putina filosofie nu strica 🙂

    Va doresc sa fiti sanatosi ! Ca altceva nu prea am de oferit 🙂 Doar vorbe bune, scepticism, suspiciuni si polemici inteligente..ipoteze…zic eu 🙂

    Si sa va gasiti muza, sugestia potrivita 🙂 asa cum isi gaseau in Avatar zburatorul 🙂

    Aaaa !

    Si daca vreti sa castigati la Loto si nu mai credeti in seriozitatea jocului autohton, va recomand Loto Polonia (Multi 1 la pranz si Multi 2 noaptea) 🙂

    Serios..este de incredere am si castigat usor, recunosc, sume mici, dar este foarte flexibil cu miza si cu numarul de numere jucate !
    Cand voi castiga sume mai mari va promit ca va invit pe banii mei la o intalnire undeva prin Tara 🙂

    Sunt deschis la multe alte provocari ! Va astept cu sugestii si intrebari !

    Iahim

  16. iahime, zii cum e cu loto polonia… da un link ! ca poate s-o fi decis la nivel superior sa ies si eu din foame fara sa-mi mai biciuesc caii batrani de la caruta . Sa-i las si pe ei sa pasca linistii intru regenerarea sufletului .
    Sa nu ma pui sa ma duc la stanleybet ca deja intru intr-o dimensiune a evolutiei spre desavarsire pentru care nu ma simt inca pregatita 😛

Lasa un comentariu

