Primul cross oficial de dupa Lyme

Ultima alergare oficiala am facut-o undeva pe 4 Mai 2011 cand am alergat 6,3 km in parcul IOR in 32 minute. La 7 zile dupa s-a instalat boala si…povestea o stiti!

De cand am renuntat la antibiotic si m-am putut ocupat serios de miscare, am revenit treptat treptat la alergare. In special banda, in sala. 1 km, 2 km, maxim 3 km. N-am vrut niciodata sa fortez si m-am limitat la atat in ceea ce priveste alergarea.

Azi insa am reintrat in circuitul alergarilor oficiale participand la primul cross de dupa boala. Crossul Casiopeea (la care mai participasem si in 2010 la prima editie).

Am alergat fara probleme cei 6 km in 29 minute si am iesit pe locul 162 din 340 de participanti la categoria „domni” 🙂

Un timp foarte bun pentru mine la care nu m-am asteptat. Poate pentru unii alergatori care ar ajunge aici li s-ar putea parea nesemnificativ insa pentru mine inseamna mult. Un mare generator de moral in sensul ca m-am convins intr-adevar ca dieta vegetariana furnizeaza suficienta energie pentru activitati care sa necesite un efort sustinut.

Deja ma gandesc cu timiditate la primul semi-maraton de dupa Lyme. Asta chiar ar fi o performanta:)

8 comentarii la “Primul cross oficial de dupa Lyme

  1. Felicitări din tot sufletul! Îmi doresc să pot spune despre soțul meu într-o zi că merge singur. Ar conta cât zece maratoane pentru noi”

    • Corina, eu cred ca daca exista suficienta perseverenta, orice e posibil. Am vazut atatea in boala Lyme incat chiar cred ca o persoana care n-a mai mers de ani de zile, cu antibiotic, cu dieta, cu recuperare si cu atitudinea potrivita poate sa revina. E greu, e foarte greu dar nu imposibil. Niciodata imposibil!

  2. Costine, cum să nu participi la maraton?!
    Ca să zic aşa: dacă nu tu, atunci cine?! Ai prea multă determinare ca să nu reuşeşti în ce-ţi propui. Eşti un exemplu pentru mulţi . Felicitări !

    La începutul bolii, văzându-i şi ascultându-i pe cei din jur, bolnavi de Lyme, ce se chinuiau cu abx, credeam că boala asta nu se vindecă şi că cei din spitalele publice nici nu doresc să se implice cu adevărat. Acum sunt convinsă că se vindecă. Şi eu m-am vindecat.

    Tuturor celor care încă se mai luptă cu boala le doresc însănătoşire grabnică.

    • Sa te vindeci de Lyme este extraordinar.Sa spui asa,”in gura mare”,ca te’ai vindecat,este fantastic. Ileana,iarta-ma,chiar e adevarat? Ai sangele „ca lacrima „si zero simptome? Ma bucur pentru tine si te felicit. Zi-mi si mie cum ai facut,sa fac si eu…… Ce faci,ma trimiti la doctor? La care?!!!!!! Multumesc frumos virgil.casu@yahoo.com

  3. Toată lumea este sănătoasă, a venit toamna şi suntem pregătiţi de iarnă. Vă sărut pe toţi cu mult drag. Ciobănaşule drag ai reuşit cu acest blog să faci o minune, mulţumesc mult şi să ai parte în continuare de sănătate, să dai dovadă de aceeaşi înţelepciune şi rbdare cu care ai ştiut să ne domoleşti impulsurile. Te iubesc pentru todeauna.

Lasa un comentariu

