Detoxifierea ficatului, a 4-a oara

Am continuat luna asta pentru a 4-a oara aplicarea protocolului de eliminare a „pietrelor” din colecist si ficat descris in cartea lui A. Moritz. Reamintesc ca am inceput undeva in decembrie sa fac protocolul, moment cand am eliminat o gramada de bile verzi asa cum se poate observa si aici.

La a doua eliminare efectuata in ianuarie am eliminat iarasi „pietre” plutitoare verzi de dimensiuni foarte foarte mici.

A treia oara n-am mai eliminat nimic (in martie) moment cand m-am decis sa fac o pauza. Am repetat asadar luna asta procedeul si n-am mai eliminat acele bile verzi ci cateva formatiuni plutitoare de mici dimensiuni de culoare maro-bej din genul celor din imagine (imagine gasita pe net nu din colectia personala). Dupa acest protocol voi face iar o pauza de 2-3 luni pentru a da timp ficatului sa-si revina. In fond, operatiunea asta de expulzare a chestiilor astora produce un stres organismului fapt ce de altfel se si resimte in primele ore dupa eliminare cand te simti destul de slabit. Ulterior te recuperezi si te simti plin de energie. Care a mai experimentat in ultima vreme ?

13 comentarii la “Detoxifierea ficatului, a 4-a oara

  1. Si eu l-am facut de 5 ori . Este probabil lucrul care m-a ajutat cel mai mult in remiterea simptomatologiei articulare . o sa repet detoxul pana la 12 proceduri , din doua in doua luni, sa aiba ficatul timp sa se refaca . pentru bursite si limfa congestionata cam asa ar trebui . minim 12 proceduri consecutive , apoi cate una – doua anual, de intretinere .
    astept sa descoperi un protocol de detox pentru creieri 🙂 sau ceva eficient in remiterea simptomatologiei psihice 🙂 ciobanas dragalas, vb Franciscai 🙂 care sper sa
    nu plece si ea in cautarea timpului pierdut 🙂

    • Ma gandeam sa-i fac si eu Silviei detoxul, mai ales ca ea are si serioase pb de constipatie. Astea sunt vechi, de ani. Dar mi-a fost teama, ati simtit initial efecte adverse care v-au speriat? Ce credeti?

  2. Dragă Irina, am stat ” La umbra fetelor în floare ” în Timişoara pentru a-mi recupera deştul crăpat. Acuma citesc şi eu că draga de Anka, vrea să se ridice pe raze de lumină spre alte înţelesuri mai profunde, precum Remedios din romanul ” Un veac de singurătate ” care a ieşit în grădină să întindă cearceafuri la uscat şi aşa ca o minune cearceafurile au ridicat-o la cer până a dispărut niciunde. Spiritul Ankăi a evolut atât de frumos că nu se mai regăseşte în banalităţile şi prostioarele, simptomele şi tratamentele de pe blog. Chiar cred că are nevoie să fie cu ea însăşi şi cu ceea ce a început să înţeleagă şi să dorească să creadă cu adevărat . Anka te iubesc şi mai mult, dă doamne să renaşti aşa cum simţi că ar trebui să fii în acest moment al vieţii tale. Păstorul ne păstoreşte pe cei rămaşi, pe ici pe colo, şi nu dă cu pietricelele de la ficat după noi, nu de alta dar sunt prea moi.Vă sărut

    • ce bine le mai zici tu franciscuta draga mea. Se vede ca ai mintea-n sase colturi 🙂 ( conform iconului asociat ) si nu in patru ca mine 🙂 hi hi .

  3. Pai bine Irina tu nu stii prostia cu ** tot Banatu-i fruncea**.?
    Eu am un suris de baba mioapa cocatoare de colaci / Iconul/ iar tu scoti limba la mine si ridici sprancenele care-ti ajung la ceafa.Tare imi amintesti de OBLIO cel nostim si amuzant.Am si eu o intrebare intrebatoare si tremuratoare – daca mi-a fost scoasa bila( dupa tratamentul cu CEFORT*) eu pot sa incerc o detoxifiere ? Nu inteleg cum poate Pastorelul sa elimine fel de fel de pietre de colectie, poate intr-o zi ne vesteste ca a eliminat un graunte de aur sau smaralde!!!!!!!!!!!!!!!!!parca poa sa stii de ce-i in stare ….. Eu as putea incerca daca nu mai am bila? Mie mi-au scos laparoscopic graunte negre si maro inchis drept ca numai un paharel ,da na acuma treca de la mine, nu pot fi fruncea peste tot. Am suportat anestezia foarte greu, dupa operatie medicii mi-au facut un calmant care m-a doborat de tot. In loc de 3 zile am stat 7 zile in spital La iesire eram de un verde transparent ca o libelula( si tot asa de grasa). Am o stare de capiala de cateva zile de cand mananc numai si numai legume. Visez ca mananc carnati afumati** pe bune ** si muuuulte prajituri cu creme colorate. OFFFFFF si VAIIIIIIII cand ma trezesc dimineata si nici aia, nici aia,Irina, tu fiind o echilibrata nu poti sa-mi intelegi aceste pofte ce le poftesc. Va iubesc.

    • …eu sper sa elimin o perla :))
      cat despre intrebarea ta. teoretic, daca ti-a fost scos colecistul bila secretata de ficat se scurge permanent in intestin indiferent daca e nevoie de ea (in timpul meselor) sau nu. banuiesc ca oricum ajuti digestia cu ceva suplimente pe baza de bila de animal sau enzime digestive, nu?
      in cadrul protocolului, cantitatea mare de ulei forteaza eliminarea masiva de bila prin canalele dilatate deja de stereatul de magneziu si o data cu viitura asta de bila vin si pietrele astea.
      acum sursa lor imi este incerta. am eliminat si bile verzi mari si bile maro-bej mici si nu-mi dau seama care de unde vin asa ca nu cred ca ar fi o problema sa faci protocolul desi la drept vorbind nu-mi amintesc din cartea lui Moritz sa fi specificat vreun amendament special pentru cei fara colecist.
      amendamentele erau sa nu faci detoxul intr-o stare de boala aflata in faza acuta….

      Doina, protocolul e destul de dificil de tinut si in faza de eliminare cam papa din energie. in cazul Silviei nu stiu ce sa zic, poate ar trebui facut protocolul dupa consultarea unui medic cu experienta.

    • Francisca poti sa-mi lasi un mail te rog? ma confrunt cu mari dureri de fiere de cateva luni,care de fapt au aparut de anul trecut dupa tura cu cefort.Eu n-as vrea sa scot fierea ca am tot auzit fel si fel de intamplari nefericite dupa scoaterea ei,inclusiv de la tine vad(din pacate).

  4. Adi77, cu mare drag , finisela@yahoo.com. Am avut numai atunci probleme, acuma mă simt bine. Da, în timpul tratamentului şi după Cefort am avut dureri de bilă f.mari.Durerea se ameliora cu metoclopramid. De fapt eu am avut probleme biliare de ani de zile numai că s-au agravat după cefort.Te sărut, o să fie bine.

  5. Dragii mei am mare nevoie de ajutor
    Mi-au aparut in gura mici bubite rosii si imi simt limba si gura ca si cum m-as fi fript cu un ceai fierbinte.a mai patit cineva asa ceva? Nu sunt pe antibiotic de 5luni sunt numai pe ciuperci si antiinflamatorii.

  6. In fiecare an fac un eco abdominal si doctorul imi spune mereu ” nu inteleg de ce tineti aceste pietre cu insistenta in dvs, cand exista procedura usoara de eliminare : laparoscopic?”
    Am facut si eu acest procedeu, anul trecut de doua ori iar anul acesta m-am hotarat sa il repet in fiecare luna pentru a scapa definiv de aceste” pietre pretioase” (care nu imi plac deloc).Anul acesta am inceput din luna ianuarie, apoi l-am repetat in februarie si acum de curand (de cateva zile ) am terminat cea de-a treia procedura. Am eliminat de fiecare data o multime de pietre mici si „destule” pietre de dimensiuni mari, zic eu (cea mai mare a fost de aproape 3 cm – am facut poze/fotografii dupa fiecare procedura).Am sa continui ,daca ma ajuta Dumnezeu, pana in luna decembrie si sper ca in luna ianuarie anul viitor sa nu mai elimin nimic sau cel putin sa nu mai am pietre de dimensiuni „mari”.Ma simt excelent dupa fiecare „eliminare”, doar ca dupa doua astfel de proceduri(mai exact in luna ianuarie si februarie), imediat dupa eliminare , la ora 08,20-08,30 (nu stiu exact deoarece sunt ocupata cu eliminarea…cei care au facut procedura inteleg) dimineata am avut o stare de rau despre care nu am mai citit pana acum pe nici un site/comentarii ,adica nu am avut nici o durere, doar ca „mi s-a intunecat in fata ochilor” stare care a durat cateva secunde (cred eu) dupa care mi-am revenit.A mai avut cineva acesta stare? Stie cineva despre ce este vorba?Nu reusesc sa-mi explic ce a determinat aceasta stare. Sunt constienta ca am supus ficatul la un „mare efort ” pe parcursul acestei proceduri si ma bucur de o stare excelenta in zilele urmatoare.Am sa comand cartea dr.Moritz cu privire la acesta procedura,ca am inteles ca exista in librarii, poate am sa gasesc o explicatie. Mentionez ca urmez intocmai , pas cu pas procedura.
    Multumesc si astept raspuns.

Lasa un comentariu

