Un film nou in cinematografe

Supravietuitorul

Supravietuitorul

16 comentarii la “Un film nou in cinematografe

  1. Asa Costin! Mai arunca si cate o gluma, fie ea seaca si/sau sadica.
    Weekendul asta am trebaluit cam mult (inclusiv azi) si sunt cam indispusa din cauza asta.

    PS : La multi ani celor cu nume de flori! 🙂

      • Am trebaluit prea mult si NU pentru ca as fi vrut. Astazi a fost un maslu la biserica de care apartin si mama mea a fost pe-acolo cu organizarea mesei de dupa. Am muncit ca un catar desi nu am vrut sa ma implic in asta. Am fost de acord (DE MUSAI!!!) sa fac o prajitura de post, dar atat. Evident ca am ajuns sa fac mult mai mult de atat.
        Nu-i bine deloc. Eu nu sunt de acord cu hohereala asta. Asta cred ca e un fel de a te hoheri pana nu mai poti pentru ca altii nu se implica. Lol! Sa vezi ce neimplicata voi fi data viitoare. :))))
        Oricum mi-e relativ usor sa stau in starea aceea „fara ganduri” si daca nu muncesc pana ma dor si urechile. 🙂 Doar de-asta am facut meditatie si altele. 😛

  2. Ciobanul Aviator :
    esti indispusa pentru ca ai trebaluit mult? pai e chiar bine ca te mai scoate din gandurile tale

    Costine,
    Sa stii ca azi sunt varza, abia astept sa ma duc acasa si sa ma arunc in pat. Oasele mi le-am odihnit la birou, dar capul nu.
    Situatia asta demonstreaza ca „MUNCA IN EXCES DAUNEAZA GRAV SANATATII”. :))))
    Nu stiu daca sa rad sau sa plang, dar de dimineata cand m-am ridicat din pat imi venea clar sa plang.
    Cand te simti bine, e usor sa ai o buna dispozitie. Dar cand te simti rau, atunci iti trebuie fler pentru asta. 😉 Si mult mult exercitiu!

    • Imi dau seama acum ca persoanele care au multe responsabilitati in familie, in special femeile, si sunt supraincarcate cu sarcini si la munca si acasa, vor avea dificultati in a se simti mai bine (ca sa nu spun chiar a se vindeca!). Corpul are nevoie de energie ca sa se refaca. Dar o persoana care tot timpul are ceva de facut, de rezolvat, merge la job, trebaluieste si acasa, mai trebuie sa aiba si grija copiilor, sa gateasca, sa se ocupe de cumparaturi, etc. cand sa se mai si vindece?!
      Asta este o parte din pretul pe care il platesc femeile pentru ca au vrut egalitate. Sarcinile lor care tin de casa si educatia copiilor sunt aceleasi, iar pe langa asta mai au si serviciu. Nu zic cariera, zic doar un serviciu, un job de oricare ar fi el. In plus trebuie sa se ingrijeasca, sa fie tot timpul frumoase si zambitoare. Si toate trebuie sa le faca in cele 24 de ore cat are o zi.
      Yeah right!
      Doamnelor, munciti mai putin si acordati-va mai mult timp! 🙂 E mai sanatos asa!

        • esti cam feminista!
          barbatii moderni fac la fel de multa treaba precum femeile, uneori chiar mai multa. adaugam aici si job-urile care de multe ori in cazul barbatilor sunt mai grele/stresante.
          iar cresterea copilului intra in grija ambilor parinti mai nou nu doar a mamei.
          asa ca da, barbatii si femeile sunt egali si din pct de vedere al timpului liber inexistent.
          si barbatii trebuie sa se ingrijeasca pentru ca altfel nu se mai insoara :))
          iar daca sunt deja insurati….nu-si mai gasesc amante!:))

          • Nu cred ca asa se pune problema. Dar daca tu vrei, pot fi si feminista! 😛
            Eu vorbesc doar din ceea ce vad in jurul meu si din experienta.
            Oricum nu am de gand sa ma casatoresc prea curand asa ca nu-i stres pentru mine. 😀

  3. azi am primit rezultatele de la anlalize .si…am spirochete si haemoplasma dupa cit am tinut dieta si clisme si vai de capul meu parca sunt socata desi ma simt binisor nu potsa cred ca mai sunt asa de multe.astept sa vad ce mai zice dr.ca eu de inghitit nu stiu daca mai duc .pffffff ma balonez rau in burta mai ales daca stau mult in picioare.a mai patit cineva asa ceva??

    • Balonarea poate aparea in urma unei disbioze, a unui dezechilbru a florei bacteriene de pe intestine. Clismele mai duc si bacteriile benefice de pe intestine, nu doar toxinele.
      Incearca sa faci o pauza, sa suplimentezi cu probiotice si sa vezi cum te simti.
      E posibil sa fie si din cauza ca nu se elibereaza suficienta bila si atunci mancarea nu se digera total. Poti incerca niste anghinare cu o jumatate de ora inainte de masa sau daca esti fan pelin, un ceai de pelin dimineata.
      Orice chestie cu principii amare (pelin, anghinare, grepfruit, etc.) duce la eliberarea de bila in stomac.
      Depinde si cum combini alimentele.
      Iarasi o dieta preponderent vegetariana crudivora poate predispune la balonari. Vreo 2-3 zile mananca preponderent fiert si vezi daca se amelioreaza.
      Incearca sa vezi ce te ajuta. Solutia depinde de cauza!

    • nu omori spirochetele si acea „hemoplasma” cu dieta si clisme ci intaresti organismul ca sa te simti bine ceea ce se si intampla.
      cum am mai spus si ma repet pentru ca asta e parerea mea: spirochetele alea care se vad in sange nu au legatura directa cu simptomatologia ci cel mult pot cauza in unele cazuri imunosupresie pe un fond slabit.
      de „hemobartonella” aia ce sa mai zic? :))
      deci uita ideea asta cu „sterilitatea” ca n-are treaba cu vindecarea.

  4. Domnule Costin, va rog din suflet sa-mi recomandati un medic naturist din Bucuresti care ma poate ajuta cu un tratament naturist pt ca nu mai pot lua antibiotice si vreau sa incerc si un tratament naturist sub supravegherea unui medic.va multumesc anticipat

Lasa un comentariu

