La biorezonanta

Iata un nou subiect de discutie pe gustul tuturor (mai ales al scepticilor): investigatia tip biorezonanta – supranumita de unii si o escrocherie moderna 🙂
Eu o sa povestesc cum am cheltuit niste lei  fara sa critic sau sa promovez in vreun fel.
Am vrut sa fac si chestia asta ca sa vad care e punctul de vedere al aparatului asta miraculos (SCIO in cazul de fata) cu privire la sanatatea mea si la boala lyme. In plus, imi prisoseau banii 🙂

Mai mult de atat, pasiunea mea pentru metode m-a facut sa fiu curios daca aparatul o sa gaseasca problemele pe care stiam sau banuiam ca le (mai) am.
Asadar, faptele!
Am intrat in cabinet si m-am asezat pe scaun. Ma gandeam ca o sa ma intrebe tot felul de chestii dubioase din care sa-mi manipuleze rezultatele, chestii rationale, ce sa zic?
Nu am fost intrebat nimic de eventuale simptome, doar varsta, daca sunt fumator, daca iau vreun tratament actualmente si cam atat.
Mi s-au montat niste cabluri la incheietura mainilor si picioarelor si pe cap.
Apoi 8-10 minute am stat linistit si am asteptat rezultatele „miraculoase”.

Interpretarea incepe cu o analiza psiho-comportamentala pe care n-am s-o descriu aici dar care a fost in proportie de 95% acurata. N-au fost truisme sau banalitati ci chestii mai particulare.

Apoi, despre starea fizica mi s-a spus ca suprarenalele imi sunt epuizate (interesant, nu?),  ca imunitatea e la limita de jos si ca in linii mari sistemul endocrin e cam  dezechilibrat si pe fondul unei disbioze (despre care simptomatic nu pot spune ca ar exista). La analizele de sange TSH-ul a iesit ok. Pentru disbioza mi s-a prescris acidophilus din care n-o sa iau (merg mai departe cu kombucha, muraturi, kefir de apa…).

Mi s-a spus ca am o oarecare problema cu enzimele digestive si ca ar trebui sa suplimentez si un pancreas obosit (atunci am fost intrebat daca am luat medicamentatie puternica in trecut insa n-am zis nimic in sensul asta cum n-am zis nimic de lyme toata „consultatia”).

Usoare probleme de absorbtie a Ca, usoare carente de B-uri. Mi s-a recomandat suplimentarea B-urilor (ceea ce am si inceput sa fac)

Ce mi s-a parut foarte tare a fost ca mi-a zis ca am o infectie cu nu stiu ce bacterie care da mancarimi pe pleoape de cand m-am lasat de antibiotic. Mi s-a spus sa dau cu argint coloidal, m-am conformat si mi-au disparut miraculos acele mancarimi inca de a doua zi.

Mi s-a mai spus ca am o predispozitie catre artrita noduroasa pe linie genetica la varste mai inaintaet (si e adevarat caci si bunica si mama au o forma usoara de artrita noduroasa, aproape insesizabila) si catre infectii cu micoplasme (doh!).

In rest, perfect! Cerebral cica-s „scos din cutie” :))

Cam asta a fost experienta cu diagnosticul prin „biorezonanta” in linii mari. Practic se „scaneaza” fiecare sistem si organ in parte (inclusiv coloana). Mi s-a parut interesant, n-as baga mana in foc pentru orice se spune acolo insa merita tinut cont de unele chestii mai ales daca ele confirma niste supozitii (cum aveam eu cu epuizarea suprarenalelor in special pe fond de stres care are o simptomatologie cam aidoma lyme-ului meu propriu si personal).

A mai incercat cineva asa ceva? citeam acum ceva vreme ca unii chiar au fost diagnosticati cu lyme la biorezonanta!:)

72 comentarii la “La biorezonanta

    • nu, mi-au dat complex de b-uri, probiotic, argint coloidal si o chestie numita NAC care nu stiu ce e. fara a specifica o firma mai buna. nu cred ca mai pune cineva botul la recomandarile pentru o anumita firma ca e mai buna si intamplator retetarul e branduit cu acea firma…

      • N’acetylcysteine e NAC. Buhner il recomanda pt micoplasma si mai nou s-a descoperit ca e mai bun ca enzimele pt distrugerea chisturilor de bacterii.

      • Dragule, eu sunt de parere ca unde te-ai dus tu din ce ne-ai relatat, e un cabinet care merita impartasit si cu ceilalti. Daca poti face numele public, ar fii minunat !! Daca nu, macar trimite-mi mie te rog pe adresa: tony_man82@yahoo.com
        Multumesc, Antonio.

  1. Buna! Eu am facut biorezonanta,dar diferit fata de cum descrii tu,Mi-au pus niste casti pe urechi si apareau pe laptop organele unul cate unul.Deci am sa spun pe rand ce au gasit in neregula: dereglare hormonala,insuficienta circulatorie centro-vestibulara,candida sistemica,bronstica astratiforma,aritmie cardiaca,colon iritabil,gastrita cronica…restul nu mai inteleg ce mai scrie,pt bronsita mi-au prescris ceva ,nu am luat,m-am dus totusi la spital sa-mi fac o radiografie si m-am trezit cu pneumopatie dreapta,am luat iar antibiotice,augumentin cu gentamicina si nu mi-a trecut,acum iau iarasi 24 zile clindamicina cu biseptol la recomandarea doamnei dr Rosca la care m-am tratat de lyme.A! Am repetat analizele dupa 8 luni jum. de antibiotice si au iesit negative,deci am scapat de boala lyme,dar am multe alte afectiuni care imi produc inca destula suferinta ,nici bani nu mai am,nici la munca sa ma duc inca nu pot,cam asa.Multumesc lui Dumnezeu ,ca m-a ajutat sa scap de boala lyme,in rest asa cum pot si eu.Si referitor la biorezonanta imi pare ca nu aveam unde arunca niste bani,la tine a fost altfel ,mie in afara de cele mentionate mai sus nu mi-au mai spus nimic altceva,vreun tratament nu mi-au dat ca aveam ficatul marit .Cam atat!Sanatate tuturor va urez!

    • Am avut si eu un aparat numit Introspect-11 rusesc,foarte bun.Intrebarea mea e : ce ai fi vrut,sa-ti dea niste antibiotice ca sa te nenorocesti mai tare?si de ce ai mai fost daca tot nu ai luat nimic din ce ti-a prescris?Daca nu incerci niciodata nu vei afla adevarul.

      • Dupa ce am facut cateva sute de analize si negasind cauza problemelor mele de sanatate care se tot inrautateau am facut si eu numeroase testari de diagnosticare si sedinte de tratament la 5 aparate de biorezonanta inclusiv SCIO si Introspect.Din experienta mea va zic ca cel mai bun aparat de testare prin biorezonanta este IMEDIS-EXPERT.Aparatul este rusesc si este foarte bun in diagnosticare,se testeaza foarte bine infectiile,sistemul imunitar,toxicitatea limfei,sangelui,vitamine,minerale,etc.La el mi s-a gasit pentru prima data borrelioza+mycoplasme,chlamydia care au si fost comfirmate de analize.Testarea la acest aparat o face doctorul pe fiecare problema in parte,cu ajutorul unui electrod pe niste puncte energetice din palma,nu este spusa de softul aparatului.In Romania sunt 3 doctori care stiu sa lucreze cu acest aparat…stiu ca doctorita la care mergeam este chemata periodic la Bucuresti pentru consultatii si mai invata pe cineva cum sa lucreze cu aparatul.

    • Si eu am mers la o doamna doctor pentru ca stiam ca are aparatul asta, imedis.cred ca era din republica moldova dupa accent. Am mers pentru reglarea sistemului endocrin, cu tot ce a insemnat la mine mastoza chistica extraordinar de dureroasa si nodul la tiroida, pe care nu mi le-a putut trata niciun medic.tot ce pot sa spun este ca dupa o scanare de aproape 3 ore si bilutele de zahar incarcate electromagnetic pentru prima oara nu ma dor sanii. Am scapat si de nodul si de migrene si de aproape tot.si asta dupa tratamente clasice lungi si inutile

  2. Ghici de ce la farmacie iti dadeau ACC! Pentru ca e acelasi lucru… adica N-acetil-cisteina… Unii il vand pe drept ca mucolitic si altii il promoveaza ca „supliment”, antioxidant, detoxifiant etc… E un medicament interesant, cauta sa vezi efectele in afectiunile psihiatrice. Dar mi se pare culmea ca razi de farmacisti pt ca le ceri NAC si ei iti dai ACC, cand pur si simplu asta e ACC…

    • bine, e mult spus ca am ras de ei….
      doar ca nu pareau sa stie ca acc=n-acc mai ales ca in cazul altor medicamente stiu ca e o denumire de brand si nu de substanta activa.
      oricum nu mi-e clar care e faza: pare ca N-AC e o forma mai buna a AC-ului. substanta e aceeasi forma e alta…altfel care e logica sa vinzi sub doua denumiri cu doua game de aplicatii diferite. adica acc e pentru mucus, plamani, etc, NAC e pentru protectia creierului, ficatului si altele. ciudat.

      „Cysteine is a precursor to the liver detoxifying and antioxidant amino acid glutathione. This functionality provides an anti-aging effect on the body—even reducing the accumulation of age spots. Another impressive function is the break down of mucus in the respiratory tract which can help in bronchitis, emphysema, and tuberculosis.

      N-acetylcysteine is the best form of cysteine supplementation and has been proven more effective at increasing glutathione levels than supplements of glutathione itself, or supplements of just L-cysteine.”

  3. Ciobanul Aviator :
    la farmacii nu se gaseste, am intrat in seara asta pe la 3-4. nici nu stiau ce e aia, imi dadeau ACC )
    am vazut ca si organik aveau…

    NAC la alegere pe iHerb.com :
    http://www.iherb.com/search?kw=NAC&x=-632&y=-157#none
    Daca esti client nou, iti dau codul meu (MSK490) si ai reducere 10 usd la prima comanda. Evident si eu primesc puncte bonus. 😀
    Suplimentele de la Organika mi se pare cam slabute ca efect si nu sunt singura care are aceasta parere.
    Am sa pun un link de pe Wiki (spre deliciul lui Morandi care ne urmareste din umbra) :
    http://en.wikipedia.org/wiki/Acetylcysteine
    Ar fi interesant de aflat daca produsul ACC are aceeasi forma de acetilcisteina cu NAC.

  4. am facut si eu biorezonanta pe SCIO dar eram in timpul antibioticului cand eram PRAF ca stare generala si nici nu mai vedeam bine . Eram atat de ametita de la ofloxacina ca abia mergeam pe jos, sa conduc nici vorba, eram in deruta si nici nu stiu cum am nimerit cladirea 🙂 Ochii imi erau afectati cam 70 % dupa opinia aparatului si aveam predispozitie spre cancer de 102 % , probleme cu sit. limfatic, ficatul si tot sist. endocrin dat peste cap .
    Mi-a mai zis de ceva infectios in articulatii dar ca si consecinta a scaderii imunitare .
    M-a tinut peste 2 ore bransata la cabluri . mi-a zis ca celulele n-au apa i conditiile in care eu beau veo 3 l . pe zi , tot eram deshidratata si aparatul striga din cand in cand : dati pacientului apa ! ” Am luat micohidrina pt. hidratare celulara , mi-a zis de tristetile mele, ca vreao o lume mai buna si ca-s prea mandra … chestii de genul
    Oricum, o sa vreau sa mai fac iar acum o interpretare ca simt mult mai bine si nemailuand de cateva luni antibiotice in mod sigur s-au mai reglat parametrii aia prapastiosi.
    Oricum, eu cred in aparat . Te poate orienta bine .

    Tin minte ca am avut si eu indicatii pt. NAC dar era vorba de ajutarea detoxifierii la nivel pulmonar si mergea complementar cu un alt trat . d`asta revolutionar :)) Am luat de la farmacie ACC . Cica ar cam acelasi lucru dar trebuie atentie la dozaj ca ACC din farmacie e de 600 , alea de la DM sunt de 200 si eu aveam indicatie de 150 .

    Apropos de antibiotice . mi-am facut niscai ordine de primavara prin lucruri si am desoperit ca am o sacosa de antibiotice in plus 🙂
    Le donez oricui vrea sa se ” vindece ” cu buline. Adica chiar sper sa fie de folos cuiva si sa nu se nenoroceasca cu ele.
    Sunt minociclina, clinda, tinizol, ofloxacina, omez , ciprinol, vessel due , plaquenil . Unele expira la anul, altele in 2017 dar sunt convinsa ca nici pana-n 2017 nu voi mai apela la ele.

    • Posibil sa apelez eu la sacosa ta de medicamente, contra cost….. am o programare curand la medic, functie de recomandarile pe care le voi primi te anunt… 🙂

    • irina…. am fost la medic, acum trebuie sa urmez cura de doxiciclina…. din pacate nu pot sa te scap de nici una dintre bulinele enumerate de tine … 😦 ar fi in schema omezul insa mai am si eu in stoc 🙂

    • Buna Irina-t. Daca le mai ai abx.urile sunt nevoit sa cumpar de undeva ca mi.a prescris d.na doctor tinizol ciprofloxacin si mino. Eu locuiesc in londra si nu.mi recunoaste nimeni reteta si nici rezultatul analizelor pozitive de lyme atat WB cat si DFM. Adresa mea e johny200852at yahoo.co.uk

    • Buna irina. Mai ai cumva din aceste antibiotice, mai am nevoie de mino si nu pot cumpara de aici din londra. Cum petem lua legatura. Ai vre un mail? Al meu e johny200851(at)yahoo.co.uk

  5. Da, la Biorezonanta am incercat si eu si pot sa spun ca este cea mai completa analiza care mi-a fost facuta vreodata, in cele aprox 5 !!! ore de scanare + biofeedback (cu pauze – la nevoie :)) )
    De soiul acela mai scurt de biorezonanta cu recomandari de produse Calivita m-am lovit si eu mai demult in Sibiu. Insa de data asta a fost cu totul altceva – a fost … jos palaria! Am primit si o propunere de tratament, insa de lunga durata, cam 1 an si jumatate, detaliata pe etape, etc… pentru care am facut indelung cercetare pe iherb pentru preturile lor foarte mici in comparatie cu cele de la noi. Inca sunt in pregatire a schemei personale, deoarece de aprox 1 luna si jum. suntem atacati in valuri de niste virusuri sezoniere care va dati seama ce fericite sunt sa dea peste d-astia ca noi!!
    Scanarea facuta a fost asa cum am spus foarte detaliata si sunt foarte „impresionata” de informatiile aflate, cum ar fi si: intoleranta la gluten (pe care o banuiam si eu in ultima vreme) + intoleranta la zaharoza, infectii diverse bacteriene, sindromul intestinului permeabil si multe altele. Ce sa mai…sunt mai coapta decat credeam! dar asa ma si simt. Oricum, acum urmeaza „hei rup”-ul!
    Dupa ce am scos glutenul, aproape instant am simtit tiroida linistindu-se! (declarata Hashimoto, desigur, dupa anticorpii crescuti). Dar acum, pe viroza isi scoate ea parleala iar.

          • Nu am spus ca a revenit la parametri, pentru ca nu am dat inca fuguta sa-mi fac analizele. Bugetul are acum redirectionare inspre schema de tratament. Insa stiind acum sigur ca am intoleranta la gluten si zaharoza (in ultimele luni eram mai tot timpul balonata, dureri mari de la stomac in jos, in tot abdomenul, digestia total data peste cap, imi era teama sa mai mananc…TIROIDA „umflata” mereu) am renuntat pur si simplu la tot ce contine gluten: grau, secara, orz, etc, produse de patiserie, lista fiind mult mai lunga (gasesti pe net o gramda de info la ce contine gluten, dar mai ales cu ce sa inlocuiesti) … si la zahar 😦 Chiar si mierea a trebuit s-o reduc, nici ea nu e 100%fructoza. Daar… ma simt mai bine din acest pdv.
            Am gasit spre ex acum la Kaufland un fel de felii expandate fara gluten din porumb, mazare galbena si orez – QUICK ENERGY – de la NUTRIZZIA, inlocuitor de paine, pana voi gasi timpul necesar sa fac in casa.
            Acum va las, ma ia un nou val de frisoane! Doamne ajuta sa scap odata!

  6. Am fost si eu cu Silvia la un cabinet de biorezonanta, tot scio. La vremea respectiva nu-i facsem niciun test pt borrelioza, nici nu credeam c-ar putea avea asa ceva. La interpretare, dr a intrebat-o daca n-a muscat-o vreo capusa, ii iesise lyme pe 3 nivele.Dr Luiba Radion, la care am fost, nu avea nicio intelegere cu vreunul dintre ,,sarlatani,, deci niciun fel de parti-pris, habar n-avea unde se poate duce un pacient pentru analize sau tratament. De a doua zi dupa consultatie i-am facut Silviei programare la Fundeni si tot asa. Ideea e ca multor pacienti le-a iesit infectia. Dr mi-a cerut mie apoi informatii in leg cu investigatiile, oamenii voiau sa stie si unde sa-si faca analize pt asa ceva.

  7. Buna ziua,

    Imi cer scuze pentru faptul ca intrerup oarecum „flow”-ul discutiei, dar ma aflu intr-o situatie oarecum neplacuta si as avea nevoie de ajutorul vostru. Ideea este ca sunt in tratament la doamna doctor R. si am ajuns in faza in care trebuie sa urmez tratamentul naturist. Din pacate, am reusit performanta sa pierd reteta eliberata de dansa, asa ca ma aflu in situatia in care cam bat pasul pe loc, in sensul in care mi-am cumparat numai suplimentele de care mi-am adus aminte ca ar fi fost pe acea reteta (cat’s claw, maitake fraction D, serraplus, vit.c 1000 mg). Din cate am observat, acest tratament este in mare parte standardizat, asa ca ma intrebam daca exista cineva pe acest blog care sa urmeze sau sa fi urmat de curand acest tratament, si daca are bunavointa sa imi transmita si mie concentratiile si dozajele pentru suplimentele respective.

    Multumesc! 🙂

    P.S. Din cate stiu domana doctor nu este in tara, de aceea nu pot apela la dansa, iar pauza de dupa tura de antibiotic s-a terminat de catvea zile.

  8. Ah, se pare ca nu sunt chiar atat de standardizate (desi schema de antibiotice am stiut-o intotdeauana cu cateva luni inainte din ceea ce am mai citit si eu pe net). La mine nu aparea ganoderma, ci shiitake (presupun ca nu sunt acelasi lucru)… Chiar si cu cat’s claw am avut ceva probleme pentru ca existau mai multe concentratii. Habar nu am daca am luat ce trebuie… Oricum, multumesc foarte mult pentru ajutor! Momentan iau ceea ce am cumparat, in concentratiile scrise pe cutie.
    In alta ordine de idei, stie cineva de unde pot lua serraplus? Am fost la peste 7 farmacii (si la unele exclusiv naturiste) si nimic.

        • pai… eu ce ma tot chinui sa zic aici? Dupa ce am gasit si eu un alt produs la cel mai mic pret din Romania pe okazii – cu 90 lei, mi-a picat fata, cand am vazut ca pe iherb era la max 45 lei!!! Asta in situatia in care si poti astepta cele 2 saptamani de transport, altfel iei de pe la noi,de unde poti.

            • Si eu sunt fan iHerb. 🙂 Irina Toma mi l-a recomandat si m-a invatat ce si cum. Ca sa beneficiati de transportul acela de 4-6 usd, coletul trebuie sa aiba o greutate maxima de 1814 grame si suma maxima undeva in jur de 80-100 usd. Daca se depaseste greutatea, atunci acea optiune de transport ieftin devine indisponibila. Daca se depaseste suma de 100 usd, coletul intra la vama (tva 24% si taxa vamala 9% pt suplimente nutritive). Trebuie sa aveti un card ca sa puteti plati online. Nu conteaza in ce moneda este, nu conteaza banca la care este. Eu am card Visa pe un cont de lei, Visa face conversia si cursul de schimb e acceptabil.

      • Eu am asta :
        http://www.iherb.com/Source-Naturals-Serrapeptase-500-mg-120-Capsules/40568
        Nu am cumparat nimic de la Doctor’s Best, dar ce am cumparat de la Source Naturals a fost ok.
        Gasiti Cat’s Claw, Goldenseal, vitamina C si multe altele necesare mult mai ieftine decat la noi.
        De ex Goldenseal de Solaray – la banii de care la noi cumperi o cutie de 50 cps, de pe iHerb cumperi una de 100 cps. Adica diferenta este mai mult decat semnificativa.
        Iar ce nu se gaseste la iHerb, de ex Parasites Cleanse, comand la farmaciatei.ro. Si aici e necesar cardul pt cine nu cumpara de la ghiseu deoarece plata se face online. Si produsele autohtone sunt mai ieftine decat la producator, un ex dacia plant.

    • prima cutie de 40000 Ui de 30 caps am luat-o de la tei pe urma de pe ocazii.ro de120000 UI 90 caps daca te intereseaza de la cine pot sa -ti recomand,este de incredere si am vazut ca mai are

      • Produsele acestea le gasiti la provita nutrition , vin in max.48 ore ,sunt canadiene si de cea mai buna calitate.Ma bag si eu in vorba….Plus ca puteti cere oricand indicatii de folosire,etc.etc.

  9. Am fost acum multi ani pt fi-miu la un asemenea test…. nu-mi reamintesc foarte multe…. voi cauta notitele de curiozitate acum…. Imi amintesc intr-adevar ca mi-au recomandat suplimente intradevar de la o anumita firma; iar in cazul lui fi-miu mi-au spus ca are un parazit care se numeste schistosoma! Stiu ca ii capiasem pe cei din laboratoare la vremea aia teribil cu schistosoma asta si toti imi spuneau ca nici nu au teste pt asa ceva, ca e un parazit tropical si nu are cum sa aiba asa ceva copilul…..

  10. Am auzit ca sunt probleme la vama cu importul de suplimente din sua. Deci sa inteleg ca se poate comanda de pe iHerb? Gasesc acolo plantele recomandate in protocolurile lui Buhner?

    • Eu nu stiu nimic despre probleme la vama, mi-au venit peste 5 colete cu suplimente de pe iHerb, alegand modul de expeditie cel mai convenabil, ca si scrisoare voluminoasa (cu 4$ transportul, daca te limitezi la 1.8 kg, resp. catre 90 USD). Dar … am riscat cu modul asta ieftin de transport si … chiar mi s-a pierdut un colet (credeam ca mie nu mi se poate intampla 😦 ) Neputand fi urmarit traseul coletului, n-am ajuns mai departe cu investigatiile de Of postal de la gara Sibiu, unde nimeni nu stia nimi,c sau de DHL Germania, care daca nu are AWB, nu poate misca nimic!
      Deci e si riscant! Chiar si asa, la volumul de cumparaturi de pe IHerb, cu toata pierderea, am iesit mai bine decat cumparandu-le de la noi. Am continuat sa iau de la ei, doar ca sunt mai atenta cand trec acele 13 zile si incep sa le stresez pe madamele de la posta.
      Cine ti-a recomandat tratamentul ? E cineva de nadejde, ca medic vorbind, pe aceasta tema in Sibiu?
      Mersi si sanatate!

      • Nu poti fi prea sigur ca primesti coletele cu transportul ala de 4-6 dolari.Nici eu nu am primit un colet,nu stiu unde a disparut…cei de la iHerb sustin ca l-au trimis si inapoi nu l-au primit.In schimb cu DHL Express trebuie sa platesti TVA-ul si taxele vamale

      • Am facut tratament la dna Rosca 4 luni, dar nu mai pot, sunt dat peste cap din cauza Levofloxacinei care nu se administreza concomitent cu benzodiazepine si pe un SNC lezat. E plin de lume care a ramas distrusa pe viata din cauza lui…sunt o groaza de grupuri de suport pe fb si din pacate nu exista niciun tratament pt ce mi-a facut. Acum sunt programat luna viitoare la Augsburg.In Sibiu nu ai cu cine discuta despre asa ceva…cu toate ca detinem locul fruntas pe tara la numarul de borreliosi.

    • am citit articolul. nu pot sa nu iau in calcul si o parere contra dispozitivului. de astfel, nici eu nu-s foarte increzator in el DAR ca si calitate a articolului….nu vad nicidecum parerile alea avizate ci un text cu tenta de cancan ca si cel cu „coloneii urinoterapeuti”de la valeni cand de fapt petre anca vindeca bolnavi de cancer trimisi de medici acasa sa moara….
      adevarul e dincolo de noi

  11. Am fost şi eu la o consultaţie cu veo sase ani în urmă. Precum ai spus şi tu, m-am dus foarte sceptică şi mai mult pentru ca să văd dacă îmi găseşte bolile de care ştiam. Am recunoscut o singură boală cronică ca adevărată şi am lăsat alte două pentru d-na doctor. Mi-a descoperit hipertensiunea arterială, dar ceea ce m-a uimit a fost că după ce m-a scanat a insistat de vreo trei ori asupra faptului că am probleme la ochi, ceva mai grav decât purtatul de ochelari şi dacă n-am fost la consultaţie să merg. Eu am glaucom, de care ştiam, aşa că acest lucru până la urmă i l-am confirmat. A fost o experienţă interesantă şi chiar mă gândeam să mă reîntorc să mai fac o scanare. Este un mijloc rapid de a vedea unde sunt problemele şi apoi de acolo pornind să faci investigaţii suplimentare acolo unde este necesar, unde se descoperă că nu funcţionează organismul cum ar trebui.

Lasa un comentariu

