1 Martie

Cand eram pustan, 1 Martie se pregatea cu minim trei zile inainte. Fiecare fata din clasa a 6-a A avea alocat un martisor personalizat (in sensul de diferit). Cele pe care le placeam primeau martisoarele pe care eu le consideram mai frumoase iar pentru celelalte restul.

Toate martisoarele insa erau atent introduse intr-un pliculet pe care scriam numele fiecarei fete – „pentru Cristina” – si-l parfumam cu deodorant „Farmec” de la maica’mea.

Intr-un an chiar am facut un gest nebunesc si am dat un martisor vechi dar incredibil de frumos, fetei de la a 8-a care-mi furase inima cu totul. Era martisorul pe care il primise maica’mea cand era scolarita.

Pe atunci, clasice erau martisoarele ce reprezentau cosari de portelan, trifoiul cu patru foi, ghiocelul, flori sau celebra potcoava.

1 Martie marca nu doar debutul unui anotimp extrem de frumos ci si revalidarea relatiilor interumane inghetate dupa o iarna adeseori grea.

Poate ca nu mai e asa acum insa de fiecare data cand vad o potcoava sau un trifoi, ma gandesc invariabil la vremurile alea si zambesc cu un pic de nostalgie.

Asa ca am gasit si un martisor sugestiv pe care o sa-l daruiesc, asa, virtual, in primul rand femeilor care citesc acest blog dar si barbatilor pentru ca nu-i asa? in Moldova si barbatii primesc martisoare si chiar le poarta!:)

O primavara frumoasa si un pas in plus catre sanatate!

martisor

12 comentarii la “1 Martie

  1. La inceput de Primavara, Martisorul sa ne insenineze privirile, sa ne aduca bucuria unui zambet si sa ne incalzeasca sufletul cu prezenta sa statornica, discreta si surazatoare !
    Sa aveti o Primavara asa cum o doriti !
    Multumim mult Costin pentru tot ce faci pentru noi!

  2. Multumim pt martisor si doresc tuturor o primavara superba.Chiar si doamnei R care mi-a spus ca nu ma mai poate trata pt ca am intrrupt tratamentul.Acum ce sa fac? ma voi orienta catre alt medic, si m-am gandit la Doamna Carmen Cretu

  3. Iata ce mi-a scris baiatul meu pe martisorul facut cu manutele lui la scoala:
    „Tu, mami, insemni pentru mine: pamantul pe care calc, apa pe care o beau, visurile pe care la gandesc, dorintele implinite, tu insemni MAMA mea! Tu mi-ai dat viata, eu iti ofer dragostea mea pe viata! ”
    Asa ca draga ciobanas, cum sa fiu „egoista” cu asa un puiut smecheras pe langa mine?

    O primavara minunata tuturor!

Lasa un comentariu

