De sezon. Gripa. O alta abordare

In ultimii ani, sfarsitul lunii ianuarie si inceputul lui februarie aduce peste Romania (sau poate doar peste Bucuresti) gripa aia urata rau de tot. Ii vad evolutia printre colegii de munca, rubedenii, amici si amice…

Colega „Nuborrelia” a reusit sa anihileze o raceala serioasa in 48 de ore cu un protocol interesant. Cam acelasi lucru l-am incercat si eu insa cu mai putine arme.

Infricosat sa nu mor pe fondul unei gripe suprapuse peste o borrelioza cronica asa cum s-a mai mentionat aici pe blog ca s-ar putea(glumesc!), am decis sa iau totul la modul serios si sa nu astept sa treaca de la sine.

Vineri dimineata, acum 2 saptamani, m-am trezit cu vocea schimbata si cu o senzatie de usturime in gat, semn clar de inceput de gripa (sau borrelioza :p ). Pana vineri seara aveam deja o nara infundata iar in drum spre casa am inceput sa am frisoane usoare, dureri oculare si sa stranut.

Cand am ajuns acasa am inceput tratamentul direct: am transpirat in sauna in care am pus si uleiuri esentiale de oregano, lavanda, cuisoare si menta, am baut 250 de ml de suc de greph si portocala in care am pus 6 g de vitamina C (eu nu mai iau vitamina C de cand am terminat cu antibioticul urmarind totusi sa mananc suficiente alimente bogate in vitamina C) si 3 ml de argint coloidal.

Dimineata m-am trezit transpirat si cu sete mare. Am facut gargara cu apa cu sare, bicarbonat si ulei de masline si am baut inca un suc de greph si am luat micul dejun sub forma unei imense salate de fructe. Garagara am repetat-o ulterior de 3 ori pe zi timp de 3 zile.

N-am mai avut frisoane, durere in gat  si nici stare de gripa. Eram doar racit. Raceala care s-a manifestat doar prin 5 pachete de servetele consumate 🙂

Nu stiu daca am oprit in fasa o gripa urata aflata la debut insa cert e ca dupa o saptamana eram ca nou. Asa de nou ca am repetat pentru a 2-a oara protocolul de eliminare a „chestiilor” din ficat pe care unii le considera bile de colesterol, altii pietre, altii viermi iar altii simple fecaloame.

De data asta n-am mai eliminat decat vreo 40 de „chestii” (ochiometric) de dimensiuni reduse (1-2 mm). Bine, n-am tinut protocolul „ca la carte” pentru ca n-am apucat sa beau suc de mar decat o singura zi inaintea protocolului.

Cert e ca de la terminarea lui si pana in momentul in care scriu aici, ma simt parca din ce in ce mai bine, excelent as spune! e un bine gradual ce a crescut de la o zi la alta. sunt curios cum evolueaza lucrurile si astept cu interes repetarea cu numarul 3, la inceputul lui martie. Atunci, voi fi mai riguros!

 

11 comentarii la “De sezon. Gripa. O alta abordare

  1. buna.si euam avut cred un inceput de gripa.seara ma luase cu frisoane si am facut si temperatura 38 .chiar am stat sa vad daca scade si pina seara nu scazuse eram ametita.am facut sauna inflarosu,am bauta ceaiuri cu mamie .am luat miere cu lamaie de 2 /zi si vit C de la plafar am fost bn in 2 zile eram fresh ast asa intimplat in pauza lunga de antibiotice .apropo de la ce firma ei u uleiurile esentiale pt sauna.sunt bune si pt aromo terapie.ms.

  2. Buna dragii mei!
    Imi pare rau ca ai luat gripa..bune sunt leacurile babesti..adica 2 nuci fierte cu o ceapa si baut cate trei cani pe zi,cu o frectie ,cu otet si usturoi la picioare si gata…
    Acum ca sunt negativa la borrelia ,mi`au ramas vreo 140 de minociclyn ..daca cineva are nevoie ma poate contacta aici…sper ca„Ciobanasul„ sa nu se supere …
    Toate cele bune….la fara borrelia!

      • Buna!
        Am luat 10 luni de antibiotic,dupa care m`am internat la Tg.Mures la infectioase,unde mi s`a facut tratament pt.cresterea imunitatii ….perfuzii ,in perfuzii mi se bagau aspatofort pt.curatirea ficatului ,deoarece era plin de toxine,gama de b`uri.iar la analize am fost negativa,microscopia nu o iau in seama ,,,mi`au spus ca toate microscopiile lui Moscu sunt identice,ca la Tg.Mures D`na Moscu cerea 100 de ron la bolnavi ca sa le faca microscopia
        …ma intreb de ce eu la Bucuresti la D-nul Moscu am platit 120 de ron acum doi ani…nimeni nu are un pret… toti profita de neputinta nostra….asa ca o paranteza…mi s`a spus sa incetez antibioticul sa mai iau naturiste pt.imunitate …asa ca am baut ulei de catina 1 luna dupa care se face pauza ..cura este de trei luni pe an…iar dimineata iau cate`o lingurita de miere cu un pahar cu apa si o felie de lamaie….am luat si clorofila …iar pt.leziuni demielinizante uleiul de canepa este cel mai bun deocamdata…
        Daca mai sunt ceva nelamuriri va rog sa ma intrebati…
        Toate cele bune!

  3. Update BC Augsburg mi-au gasit active borelia,erlichia,chlamidia tratament azitrom in vena 5 zile,apoi o data la 2 zile , minociclina 200/zi, artemisinin 200/zi timp de 8 sapt, apoi analize si reevaluare pentru continuarea tratamentului pana la disparitia simptomelor , costul cam 7000 E incluzand terapii cu fotonoterapie, high tone,magneto,oxigeno,gimnastica schimbarea dietei in una predominant alcalina.Voi reveni.

    • Buna Cristin, cam succint ai fost. 🙂
      Ce fel de borrelia? Ce fel de chlamidia? Imi cer scuze daca ai scris tipurile in trecut, dar nu imi mai amintesc. High tone therapy ce face?! Nu am citit nimic despre asta.
      Am vazut ca se testeaza mult si Yersinia (enterocolitica, pseudotuberculosis, pestis). Ai fost testat pentru Yersinia. Ea in sine este o bacterie care determina patologie pe sistemul digestiv, Yersinioza, insa sunt cazuri in care poate ajunge in circulatia sangvina si determina o infectie diseminata sau pot aparea afectiuni artritice dupa aceasta enterita.
      „8. Complications:
      The major „complication” is the performance of unnecessary appendectomies, since one of the main symptoms of infections is abdominal pain of the lower right quadrant.
      Both Y. enterocolitica and Y. pseudotuberculosis have been associated with reactive arthritis, which may occur even in the absence of obvious symptoms. The frequency of such postenteritis arthritic conditions is about 2-3%.
      Another complication is bacteremia (entrance of organisms into the blood stream), in which case the possibility of a disseminating disease may occur. This is rare, however, and fatalities are also extremely rare.
      9. Target Populations:
      The most susceptible populations for the main disease and possible complications are the very young, the debilitated, the very old and persons undergoing immunosuppressive therapy. Those most susceptible to postenteritis arthritis are individuals with the antigen HLA-B27 (or related antigens such as B7).”
      sursa : http://www.fda.gov/food/foodsafety/foodborneillness/foodborneillnessfoodbornepathogensnaturaltoxins/badbugbook/ucm070040.htm

      Si cel mai important, cum te simti?! Dar simptomele?!

  4. Am fost testat si de yersinia dar nu e activa ,high tone teraphy se face ca un fel de fizioterapie timp de 50 minute la orizontala cu 8 electrozi fixati pe tot corpul, in plus am facut si sauna 20 minute de 3 ori pe saptamana si pare eficienta acu, sunt inca aici la tratament , nu ti se garanteaza vindecarea dar aici am intalnit pacienti de pe tot globul din Alaska pana in Australia, si toti erau increzatori si cu ceva imbunatatiri, oricum pare cel mai modern tratament actual in Europa,cativa fusesera inainte si in America si in alte tari si tot aici spuneau ca ar fi mai eficient. Erau si nemti la tratament si unul a avut un relapse dupa 3ani ca a facut vaccin antigripal si borelia a redevenit activa.

  5. Te salut Cristin.Subscriu la ce’a spus Anka in deschidere,ne-am fi bucurat mai mult daca erai nitel mai darnic la vorbe si ne povesteai mai multe.poate unii chiar ar vrea sa se foloseasca de informatiile pe care le furnizezi si astfel le-ai face un mare bine.Eu unul as vrea sa te „descos „mai mult si ti-as fi tare recunoscator daca mi-ai da si mie adresa ta.Nu de alta da cine stie daca mai vii pe aici….. virgil.casu@yahoo.com multumesc

Lasa un comentariu

