Sa radem cu/de borrelioza Lyme (4)

22 comentarii la “Sa radem cu/de borrelioza Lyme (4)

  1. Costine,
    Tind sa cred ca ti-e prea bine de ai chef de glume!
    Hai, spor la treaba si o zi suportabila tuturor ! 🙂

    PS: Cred ca trinitatea afzeli, garini si burgdorferi va trebui reconceptualizata dupa sosirea chiturilor de valaisina, lusitanie, etc. – ce mai aduce dr Butte la Lyme Diagnostic.

    • Nici pana in ziua de astazi nu am aflat daca corect este afzeli sau afzelii, garini sau garinii, etc. 😀
      Adevarul e ca nici nu m-am obosit prea mult sa aflu.

    • Valaisiana nu valaisina.:((((((((
      In ultimul timp am ajuns sa mananc nu doar litere din cuvinte, ci chiar cuvinte din fraze.
      Borreliile sunt infometate, mai bine le dau niste mino.:))))
      Asadar imi cer scuzele de rigoare pentru exprimarile incorecte, cuvintele/literele lipsa, greselile de scriere, etc.
      De multe ori verific textul inainte sa postez, dar tot imi scapa cate ceva. 😦

    • Ha-ha, de parca ar fi la alegere! 🙂
      Si in varianta adaptata pentru noi.

      Medicul : Aveti o boala infectioasa&inflamatorie care incepe cu B (B de la borrelioza) !
      Pacientul : Ah, atunci mai bine Bronsita!:)))))

  2. a cumparat cineva de pe goldpharma?
    vad multe branduri de minociclina, de pe diferite meleaguri, nemtesti vad ca sunt ratiopharm si galenpharma, dar nu stiu care sunt cele „originale” si care sunt generice…
    pretul variaza si el, 2.5-4 lei/cap

  3. la CMHB, sambata (in afara campaniei electorale), televizorul era pe antena 3. suspectez ceva necurat aici…..mai ales ca dna dr. Monica Pop e invitata de seama pe la aceasta televiziune…. 🙂

        • La o limonada cu menta m-as baga si eu! 🙂 Iam-iam!
          Ce idee buna, mai ales ca am menta in gradina!
          Trebuie sa imi pun niste gheata la frigider!
          Limonada cu : lamaie, menta, miere si un praf de ghimbir!
          Deja salivez …
          Mi-am facut azi niste frigarui doar din legume, nu au iesit chiar bine, dar mai probez.

    • Suntem cu totii cititori numai ca tratamentul ne cam „indoaie”si numai chef de vorba nu avem dar eu una va citesc zilnic si de cateva ori pe zi de parca as fii drogata fara voi.Suntem deci existam inca…

      • Aoleu Irina, cu tratamentul.
        Uneori ne indoaie, alteori ne intinde, iar mai rar ne si rupe!:)))
        Nu mai dau detalii, ca iarasi primesc reclamatii.
        Nici eu nu am prea avut chef de vorba, ma simt obosita, am dormit mult astazi.

  4. Acum cateva zile in urma , cineva care are tratamentul de la Augsburg , m-a sunat sa-mi spuna ca se simte ametita si nu stie ce sa faca . Dupa ce am schimbat ” impresii ” doamna a chemat salvarea si medicul de pe salvare i-a dat indicatiile necesare , fara sa conteste nici diagnosticul nici tratamentul.
    Dupa o perioada i-am trimis un mesaj cu intrebarea: ” Cum va simtiti ? ”
    Raspunsul afost : ” Acum este mult mai bine ! Nu ma mai invart la fel , am timp sa numar turele ! „

Lasa un comentariu

