Dr. Dietrich Klinghardt

Mie imi place mult modul de abordare al acestui doctor. Am luat prima oara contact cu ideile lui de aici dupa ce l-am auzit in spital pe un alt pacient spunandu-le celorlalti: „intrati pe quibono si cititi acolo, o sa va faceti o idee destul de completa despre borelioza„.

Noah, am intrat si de atunci il tot urmaresc pe dr. Klinghardt. Uneori, la munca, mi se intampla sa mai „ascult” in casti chestii pe youtube in timp ce lucrez. Azi am dat peste un interviu cu dr. K realizat de dr. Mercola (de urmarit si acesta). Are 1h30min dar e un deliciu pentru toti cei care cocheteaza cu ideea tratamentului holistic (desi dr. K trateaza si antibiotic). Mai multe detalii gasiti si pe siteul lui: http://www.klinghardtacademy.com/

Acum, notitele mele pe marginea interviului (de mentionat ca notez doar ce mi se pare nou).

Conform lui dr. Klinghardt:

  • in ADN-ul uman se regasesc urme ale infectiilor avute de-a lungul timpului
  • specia americana burgdoferii pare sa fie diferita de cele din Europa in sensul ca, zice dr. K,burgdoferii e modificata genetic artificial si mult mai virulenta in timp ce speciile europene sunt cele evoluate natural si ceva mai putin virulente (daca se poate spune asa)
  • ozonul e foarte benefic in formele de artrita lyme
  • analizele imunologice ies negative si pentru ca sistemul imunitar e parazitat rapid cu spirochete si atunci nu mai poate produce anticorpi anti-borrelia. s-a constatat ca testele imunologice se pozitiveaza dupa 4- 6 saptamani de tratament antibiotic
  • daca CD57 (subgrup al celulelor NK) este scazut se poate banui ca vorbim de o borrelioza (putine alte infectii influenteaza CD57 asa cum o fac spirochetele de borrelia). daca CD57 e mai mare de 100 se opreste tratamentul, daca CD57 e sub 100 e lyme, daca e sub 65-75 se pot banui si micoplasme
  • spirochetele au fost de milioane de ani cu noi dar sunt tot mai iritate de stilul de viata modern, de electro-smog-ul vietii moderne, de undele electromagnetice emise de telefoanele mobile, de aparatura electrica, microunde, senzori de alarma, internet wireless, telefon wireless, etc…
  • o alta sursa care „le-ar putea scoate din sarite” pe spirochete sunt parazitii nedetectati pana la ora actuala cu DFM sau alte teste. se mentioneaza FL1953 . „trebuie ca exista altceva acolo care le irita”
  • principii de tratament: curatarea caselor de gandaci, fungi, unde electromagnetice, folosirea „plaselor de tip cusca Faraday” pentru protectia energetica in timpul somnului (LIGHT DUTY FARADAY CANOPY), detoxifiere, eliminare metale grele ca mercurul, etc…
  • la capitolul ierburi, le mentioneaza pe cele clasice: artemisinin, vit C, etc, etc dar mentioneaza si o chestie de uz veterinar care m-a surprins numita ivermectin (administrata 12 mg /2 – 4 ori pe zi) cu care a obtinut rezultate f. bune in special in sindromul de oboseala cronica.

Mai pe larg despre fundamentele tratamentului lui Klinghardt si in seria de 5 clipuri de aic:

si despre detoxifiere mai pe larg aici (nu uitati sa activati captions CC pentru subtitrarea in engleza):

 

 

150 comentarii la “Dr. Dietrich Klinghardt

  1. Woow…usor cu Ivermectina !!!! Este un antibiotic care are efect antiparazitar dar are si o toxicitate de toata frumusetea.
    La caini este mai mult contraindicat , sunt tari unde a fost interzis . Este cunoscut ca la rasa Collie 4 din 5 caini MOR , dupa administrarea acestui medicament .( interesant procent , nu-i asa ? ) Si dupa administrarea acestui medicament , s-a observat ca , ma voi exprima nestiintific , creerul lor era sita ! ( strecuratoare, gaurit ) .
    La caini se administreaza de necesitate , cand boala parazitara nu poate fi stapanita altfel .De exemplu : raia demodecica si filariozele .
    http://forum-veterinar.e-reducere.ro/viewtopic.php?f=6&t=26&p=46#p46
    http://forum-veterinar.e-reducere.ro/viewtopic.php?f=6&t=45&p=191#p191

    Am gasit in manualul Merk , ca la oameni in caz de filarioze se utilizeaza intr-adevar ivermectina , dar riscurile sunt foarte mari .
    Acest medicament este foarte bun la animalele de ferma si in special la rumegatoare .Veti vedea ca nici producatorul lui ,nu-l recomanda pentru toate speciile de animale . Pentru caine sau pisica nu exista dozaj recomandat.
    Pentru caine , mai nou , se utilizeaza selamectinul , care este mai putin periculos sau moxidectinul .

    De regula pentru administrarea acestor medicamente ,se pregateste animalul inainte cu multe ajutoare si sustinatoare hepatice , si tot apar accidente.

    • Desi pare hilar….am o cunostinta vanator care a luat de la caine raie si….de la sine putere a inghitit 3 ml ivermectina….(nu incurajez aceste practici…NB)..s_a vindecat in totalitate…ps a zis ca.are gust dulce..placut))))))

      • Da , sunt de acord ca poate avea rezultate dar…una este sa ia el din proprie initiativa si alta este sa recomande un doctor acest medicament si sa aiba responsabilitatea a ceea ce se intampla dupa aceea. Eu nu voi gusta !

    • Dna. Anca, faceti-ma sa inteleg cum dumneavoastra si alti pacienti sunteti curati la microscopie? Eu fac tratament de un an si 4 luni cu pauze mici de tot si tot pozitiva sunt. Sunt la a 5-a tura de minociclina si abia mai traiesc, invatati-ma cum sa fac sa reusesc si eu ca imi pierd rabdarea. E ceva ce mie imi scapa.

      • Am pile la microscopist !
        Glumesc , evident! Nu pot sa va raspund , pentru ca nu stiu .Daca ar fi un raspuns la aceasta intrebare , nu s-ar mai ajunge la tratament atat de indelungat. Oricum, in medicina frecvent apar situatii de acest gen , cand la acelasi tratament ,raspunsul pacientilor este diferit. Variabilele sunt multe!Nici un clinician veritabil nu isi doreste ca pacientii lui sa devina „abonati ” .Este frustrant si pentru doctor cand raspunsul la tratament nu este cel asteptat!

        • Stimata doamna, am inteles ca dvs stapaniti foarte bine „conlocuitoarele”. Cum reusiti, daca nu-i bai? Inteleg ca depinde si de fiecare organism, dar poate mai este ceva ce ne scapa. Un ajutor este bine venit oricand. Va multumesc frumos de pe acum.

          • Eu sunt negativa acum la microscopie . Dar am un IgG mare (elisa ) ceea ce a determinat medicii din Tg.Mures sa-mi recomande sa continui tratamentul.
            D-l. dr.Ion a spus : stop, fara tratament si cum eu am fost pacienta dumnealui , m-am oprit . Acum ma simt bine , dar trebuie sa ma feresc de curent si de aer conditionat.
            Pot sa va spun ca eu nu am fost un pacient model , asa cum este Costin , de exemplu. Eu n-am tinut cont de dieta si nici de ceaiuri , doar cand imi aduceam aminte si aveam chef …deci …nu pot sa va spun mare lucru.
            Am o singura observatie : eu n-am considerat nici un moment ca nu-mi va trece sau ca este o boala de neinvins. Atata timp cat se recomanda antibiotice , inseamna ca mai devreme sau mai tarziu vom scapa de bacterii. Nu-mi puneam problema : un an , sau doi …ce ma fac ? Am stiut ca voi lua mult timp medicamente si atat. Nu conta cat si nu contorizam. Prin august ( incepusem din februarie ) , mi-am dat seama ca am ramas fara o multime din simptomele deranjante de inainte de tratament. Nu stiu cand au disparut dar am realizat ca nu mai am meteodependenta , ca pot dormi toata noaptea , ca …etc.Rezultatul pozitiv confirmat in Ungaria ,m-a intristat dar am continuat sa iau tratamentul pana s-a negativat campul microscopic.
            Acum astept sa treaca timpul si …sa vad daca intr-adevar am scapat.
            Asta este!

            • Va multumesc frumos. Si eu am convingerea ca pe cele ce-si fac de cap prin mine le voi anihila. Imi fac griji pt celelalte despre care am citit ca raman ascunse si la panda. Si grijile sunt in sensul ca inteleg musai sa am o grija deosebita de sistemul imunitar, atat timp cat imi va fi dat. Si eu am problema cu meteodependenta, somnul care dispare brusc pe la 4-5 dimineata, oboseala de peste zi care-i covarsitoare uneori si cel mai rau, articulatiile. Sa avem sanatate si cele bune fie cu noi.

      • Si in tratamentul tuberculozei, care este extrem de bine standardizat si nu asa de individualizat ca la borrelioza, exista o diferenta in rezolvarea cazurilor de cca DOI ani. Adica intre cele mai scurte si cele mai lungi cazuri pot exista diferente de 2 ani si chiar mai mari, deci 2 ani de poliantibioterapie in plus.

  2. Dna Anca,
    E bine ca ati precizat. Sa nu inceapa lumea sa faca experimente acasa pe cont propriu.
    Intotdeauna se iau in calcul raportul costuri-beneficii si riscurile+efectele adverse la instituirea unui tratament.

    • @Anca

      E cam greu sa iti procuri singur antibioticele, prespun ca majoritatea farmaciilor nu elibereaza antibiotice „cu mana larga”. Eu nu am luat antibiotice decat de 2 sau 3 ori in viata mea, si atunci cand am avut nevoie (pentru infectii sinusale puternice) mereu aveam probleme la farmacie inclusiv pentru banala penicilina.

  3. A aparut si acel „inca ceva” care facea ca boala sa nu fie transmisibila.

    Vezi si aici:
    -ivermectin oral – actual in SUA, tratarea scabiei folosind ivermectin, este considerata scoasa din uz; mai multe cercetari sunt necesare pentru a confirma eficacitatea tratamentului si pentru a determina care persoane ar beneficia cel mai mult de pe urma acestui medicament; totusi, medicul il poate prescrie in anumite situatii, ca de exemplu in combinatie cu alte medicamente, pentru a trata persoanele cu forme grave de scabie.
    Este necesara folosirea antibioticelor in tratamentul infectiei cutanate secundare. ( http://www.sfatulmedicului.ro/Boli-de-piele/scabia-raia_1368)

    Cu rezultate foarte bune pentru acarieni (sarcoptul scabiei e un acarian) si alti paraziti se poate folosi uleiul sau comprimate de neem, uleiul de tea-tree, creme cu bicarbonat de sodiu sau citrosept.

  4. Stie cineva unde se face in Ro analiza CD 57? Am tot cautat, inclusiv pe la Synevo/Regina Maria/Sanador, dar nu am gasit pe nicaieri..

  5. Buna dimineata. Am si eu o problema. Care-s cele mai bune ceaiuri in perioada pregatitoare antibioticelor si cele aferente perioadei cu antibiotice? Suplimente? Trebuie sa ma pregatesc pt perioada de „betie” ce m-asteapta. Ce face mai usor de tolerat tinidazolul? Am mai fost nevoita sa iau in doua randuri si am zis ca nu mai scap. Si cum pot sa combat candida, eficient. Prietenul meu are limba alba …. adevarat ca nu m-a ascultat cand i-am spus sa ia probiotice si nistatina. I-a dat lui o farmacista niste pastile, una pe saptamana, i-a spus ca nistatina este antibiotic si ii face rau in combinatie cu cele ce le ia. Iar el, ca un pacient ascultator, a spus ca nu trece peste tratamentul prescris de medic.Doctorita i-a prescris 7 zile de flucovim, dar constat ca-i la fel de „candid”. Va rog frumos, astept sfaturi, multumesc fain.

  6. Buna tuturor!
    Mi, ceaiurile prescrise noua sunt cistus incanus, ganoderma, pelin si echinaceea.

    Iar referitor la ceaiul de pelin am o intrebare pentru toti!

    Tot gasesc pe internet informatii privind toxicitatea pelinului, http://www.medicina-informativa.com/201 … catii.html.
    Aici se spune:
    „O anumita substanta din compozitia pelinului da dependenta pacientilor, care il folosesc vreme de mai mult de o luna. In plus, atunci cand este supradozat (se iau peste opt grame pe zi), pelinul produce reactii adverse, traduse prin tremuraturi ale membrelor, convulsii si halucinatii. Din aceste motive, tratamentele cu pelin nu vor fi mai lungi de doua, maximum trei saptamani, urmate de 10-14 zile de pauza. De asemenea, nu se vor lua mai mult de sase grame pe zi din aceasta planta.”

    Nu imi pun problema supradozarii zilnice ci a tratamentului prelungit, deja noi am depasit o luna si jumatate!
    Mai ales pentru copil, mi-e teama de efecte adverse!

    Va rog sa imi spuneti daca ar trebui sa caut artemisinin- ul, adica artemisia annua, e mai putin toxic? Sau exista un alt inlocuitor mai putin toxic?
    Si in caz afirmativ ma poate ajuta cineva cu date privind posibilitatea de achizitionare?
    Nu am gasit pe site-uri romanesti si nu stiu cum sa procedez cu cele straine, am inteles ca se gasesc pe Iherb, dar nu stiu daca se percep taxe vamale, de transport si daca se poate plati cu cardul sau ramburs.

    Multumindu-va anticipat va doresc o zi buna!

    • eu cand am avut eritem migrator singurul tratament eficace a fost o cura puternica de pelin facuta la recomandarea ,,lui tata Florea din sat”Toti doctorii inclusiv spitalul de dermato din buc.mi-au dat antihistaminice 10 luni.Pelinul l-am baut in cure de 10 zile ,10pauza timp de 6 luni.Faceam de seara o infuzie de 2 lingurite si 1/2 cesca apa fiarta,acoperita si dimineata o beam pe stomaculgol.Era concentrat dar fiind cantitate mica se bea repede.

  7. Iolanda,
    Eu fac pauze de la pelin. Pur si simplu cateva zile nu mai beau deloc. Apoi reiau. Mi se pare ca e prea lunga perioada pe care trebuie sa il bem si atunci ii mai dau cate o pauza organismului. Asa cum periodic fac pauze totale de la orice fel de ceai si supliment nutritiv sau medicatie. Las corpul sa mai ia o pauza din cand in cand!
    Arteminisinin nu gasesti la noi. Pur si simplu nu este pe piata din Romania! Nu inteleg exact de ce.

    Mi,
    Pt candidoza :
    – dieta alcalina
    – detoxifiere (Klinghardt spune ca de fapt fungii se inmultesc atunci cand sunt multe toxine in organism)
    – probiotice complexe (cu cat mai multe tipuri de bacterii, de calitate si neaparat cu „soil-based organisms”)
    – pt candidoza orala se recomanda iaurturile – se tine iaurt in gura cat mai mult posibil, apoi evident se inghite
    – medicatie : antifungice doar la prescriptia medicului
    – eliminarea oricaror zaharuri din dieta pana la remedierea situatiei (nici zahar procesat, dar nici zaharuri naturale = adica fara fructe, sucuri de fructe,etc. ; fara miere)
    – dr Burrascano merge mai extrem pana la clatirea gurii cu apa in care s-au pus cateva picaturi de clor pt cazurile severe (eu totusi nu as aplica asa ceva!)

    • Mi, mi-am amintit pentru candidoza bucala inca ceva : nistatina si decasept – eu le sugeam impreuna fiindca nistatina este oribila ca gust. Dar nistatina ca sa fie eficienta in candidoza bucala, trebuie sa fie supta. De 3 ori pe zi, zece zile. (fara interpretari deocheate, va rog!) 😀

      • Da, a inceput deja sa suga la nistatina :)) Cica-i o dementa de gust, il adora dar n-are incotro. Saptamana viitoare il duc sa-i prescrie candida homeopatic, daca o mai putea sa accepte. Plange deja ca ia 35 de pastile pe zi, ca nu se mai descurca nici cu aranjatul lor in cutituta, dar cu inghititul! Of, il inteleg, dar ce pot sa-i fac? Multumesc fain si pt ideea cu decaseptul. Trebuie sa recunosc, avantaj eu, el are in fata mea doua ture de antibio iar eu invat din experienta lui, pe viu, la cald.

  8. dragii mei, sa va zic experienta mea de oana acum cu candidoza oro faringiana .
    Poate ajuta cuiva sa se dezorienteze mai eficient 😀
    Ma chinui cu ea de prin oct. anul trecut , A aparut dupa 9 luni de abx in care nu m-am protejat cu nimic pentru fungi . Dupa ce a aparut am realizat cat de pacatoasa poate fi aceasta ciuperca si cat de greu este de dat inapoi. Am luat nistatin vreo 3 luni.
    Degeaba !! Corsodyl . Nu sfatuiesc pe nimeni. Apoi am luat formula candida si fel de fel de naturiste antifungice comandate de prin state – frectie de pomana… nici nu ssinchisea candidoza de ele.
    Apoi am luat flucovim ( diflucan) nu 7 zile ci doua luni , cate 100 mg/zi. Vax formula .
    Mi-am sicanat ficatul degeaba cu ele.
    Iaurturile nu numai ca nu faceau bine dar parca se si inmulteau fungii de la ele.
    Dupa ce consumam un iaurt imi simteam gatul foarte incarcat. Eu am renuntat la lactate de tot !
    In pauzele de antibiotice am facut un preparat despre care am citit pe qui bono ,
    cu bentonita + seminte de psilium + armurariu rasnit . Asta are rol de a decanta si elimina fungii. A fost eficient dar prea putin.
    Acum cred ca am gasit cea mai eficienta formula. O limonada in care pun un varf de bicaronat zilnic. Eu nu o indulcesc cu nimic . Limba trebuie raclata si dimineata si seara sau de cate ori e nevoie cu un dispozitiv special . Clatit gura cu apa cu bircabonat, uneori cu
    sare si in sfasit : remediul pe care l-am experimentat cu cel mai mare succes
    este un produs homeopat. Ceva granule intr-o cutiuta mica albastra. Costa 3 lei
    si se numeste fix ” candida ” concentratie CH30 . Se tin sub limba pana se dizolva si vreau sa spun ca efectul a fost senzational.
    Cu toate ca am avut trei sapt. dure cu azitrox tinat si tini , nu se mai vad deloc fungi pe limba si nu-i mai simt in gat.

    • buna, eu dupa 3 luni de tratament am trecut prin diverse faze, limba mea a fost curcubeu de la alb a trecut prin verde, maro, violet, si negru. am luat tratamentul prescris de doamna doctor si curcubeul a disparut.

      ciudat este ca acum sunt inca in pauza, iau para free si am avut 2 episoade, am avut intr-o zi limba verde si in alta maro, apoi culorile au disparut

    • mnoh, eu bicarbonat cu zeama de lamaie si sare (bomba alcalina) bag din prima luna de antibiotic si n-am avut probleme.
      e drept ca acum ca mi-ai zis ca senzatia de gat incarcat e un simptom de candida probabil ca am si eu dar nu e manifesta pe limba. eu unul ma verific tot timpul.
      mai era si „testul salivei” pe care l-am trecut..
      as mai adauga la „remedii” si gargara cu ulei de masline si bicarbonat sau cuisoare si scortisoara mestecata zilnic macar 1-2 ore.
      de unde ai luat „candida CH30”? vreau si eu 🙂

      • Multumesc de idei Ciobane. Merita incercate toate, cata vreme sunt naturale si n-au ce sa faca rau.

        si eu am trecut testul salivei, Daca scuipam in apa statea spuma la suprafata si totusi… erau fungi pe limba . Nu-mi explic !
        Inainte sa se vada pe limba am avut senzatia de gat incarcat … vreo 4 luni si abia apoi s-a facut limba albicioasa.

        Eu am luat remediul respectiv de la o farmacie homeopata de pe 11 iunie De la unirii pe langa mitropolie in sus , mergi pe Regina Maria, la 11 iunie faci stanga si pak… se vede farmacia pe colt .

          • Da, trebuie sa te vada medicul, remediile homeopate daca nu sunt date in concentratiile corespunzatoare pot face mai mult rau. In seara asta am vorbit cu o doctorita homaopata si pt prietenul meu mi-a spus ca trebuie sa-l vada, nu-i poate prescrie CH30 cum a luat Irina pt ca trebuie musai sa fie ceea ce i se potriveste lui. Interesant a fost si cand am intrebat-o daca eu pot sa iau niste doze inainte de a incepe tratamentul cu antibiotice. Mi-a raspuns ca nu, doar cand incep tratamentul cu antibiotice pt ca inainte risc sa dezvolt candida, ca in homeopatie asta-i functiunea, „cui pe cui”. Cum este o persoana in care am deplina incredere, am crescut fata cu sfaturile ei medicale si are vederi largi, totul a fost ok mereu, ii voi urma sfatul cu candida homeopatic. Mi-a mai spus ceva super interesant pt cei afectati articular, cum sunt eu: firma GUNA, din Italia, care produce remedii homeopatice, are un remediu, solutie injectabila, intra-articulara, cu colagen. Acest remediu, mi-a spus, ca are rezultate excelente. Zice ca mai exista si un vaccin homeopatic, borrelia, foarte bun. La noi nu sunt in farmacii, doar comanda pe net. Ok, deci planul meu este asa: antibioterapie, homeopatie si hiperbara. Problema mea acum este sa „supravietuiesc” antibioticelor, sa pot duce la sfarsit acest tratament. Ciobanul Aviator, din putinul ce l-am citit in aceasta perioada, am inteles ca spirochetele la care antibioticele nu ajung, raman intr-o forma capsulata si revin la viata in conditii propice lor. Deci, eu inteleg ca indiferent cat ne tratam, de ele nu mai scapam. Doar de o parte. De cele care sunt luptatoare aprige pt supravietuirea speciei lor, nu. Doar sa avem succes si sa le tinem sub control pt a nu intra din nou in „vals-tango”. Daca am inteles gresit, te rog sa nu ma lasi in intuneric, in fond tu si altii de aici ati citit mult, inteleg din postarile voastre. Frate, stiti sa interpretati si analize! Este o chestie, serios. Toata admiratia mea. Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns intr-o forma sau alta, sunteti de nadejde. Seara faina.

            • mi, de scapat 100% nu se scapa. cel putin asta e parerea mea.
              pe de alta parte nici de pojar nu se scapa 100% si in general de nicio infectie bacteriana (cu atat mai mult o infectie virala gen herpex simplex, HSV1 de exemplu).
              important e ca post antibiotic sist. imunitar sa fie puternic tot timpul, sa avem grija de noi, sa ne respectam corpul si sufletul si sa nu lasam ca experienta trecerii prin boala sa nu ne invete nimic ci sa devenim cat mai multi mesageri ai unui stil de viata sanatos prin toate valentele lui: alimentatie, miscare, odihna, liniste sufleteasca.
              si chiar daca spirochetele fac pipi pe stilul de viata sanatos si tot vor da simptome, macar sper sa dea la interval de timp mai mare de 5 ani ….
              or altfel nu mai bag antibiotic ca bag degeaba 😀

            • trebuie sa-mi dai si mie nr. acestei doctorite.
              Am auzit ca exista remedii homeopate gen ” borrelia” , ” bartonella” care sunt foarte bune si sunt specifice .
              Se comanda pe helios.co.uk fara probleme dar trebuie un homeopat bun sa faca o schema desteapta si putini sunt cei care stiu despre astea . Se folosesc in diverse combinatii si nu oricum.

              • Eu am fost la un homeopat in Cj care dadea remedii generale. De ex daca aveai borrelioza iti dadea, chestii generale de borrelioza (borrelia nosodes). Ori eu am citit despre homeopatie (cea clasica) ca este mult mai complexa, se aplica remediile in functie de simptomatologia pacientului, de starea lui generala (fizica, psihica, emotionala) nu doar in functie de diagnostic. E mult de povestit, poate facem un mic articol. Dar la chestii foarte specifice si usor rezolvabile (gastrita, brain fog, simptome cognitive), a avut efect rapid si eficient.
                Insa nu e de joaca cu preparatele homeopate fiindca intr-adevar faci mai mult rau decat bine cand se utilizeaza neadecvat. Subliniez ca medicul imi atragea atentia sa opresc imediat administrarea dupa remiterea simptomelor, altfel obtin efectul invers.

              • Da, la homeopat musai sa fie bun, altfel o dai in bara rau de tot. Eu i-am dat fie-mii remedii, am luat si eu, a fost ok. Eu am avut un rezultat spectaculos chiar. Insa cred ca toate metodele terapeutice se intrepatrund, nici una nu-i inceputul si sfarsitul sau de acolo se scrie istoria. Iti dau numarul, bineinteles.

            • Draga Mi!
              Doctorita ta homeopata parca seamana cu a mea! O fi aceeasi? E si pediatra?
              Pe langa Interleukina .4 de la Guna pentru artrita, mi-a spus de vaccin,nu se gaseste in farmacii, se face subcutanat dar mi-a dat si Guna Basic pentru echilibrarea balantei acido bazica din organism!
              Invatam impreuna despre aceasta boala!
              Imi e prietena!

              • S-ar putea, da, este si pediatra, a lucrat si pe salvare. A fost de curand la un congres pe homeopatie, stiu ca vrea sa mai plece la unul, la Roma, curand. Mi-a trimis si un material de la Stockholm, din 02.10.2010: „holistyc treatment of lyme disease”. Am vrut sa-l postez aici si pe Fb dar cand am vazut cat de documentati sunteti am renuntat, m-am gandit ca-i vechi pt voi si ma luati la bastoane.

          • vaaai de mine !!
            Mie mi-a dat fara reteta desi m-a atentionat ca astea nu se iau asa oricum si sa-mi prescrie un homeopat ceva personalizat
            dar mi-a dat tot ce-am vrut .

            pana la urma nu ai luat ?

  9. Oh, Irina, mi-a spus prietena mea de candida homeopat dar stiam ca nu merg mana in mana cu antibioticele. Deci, tu l-ai luat/il iei cu antibioticele si ti-a mers? Multam pt raspuns.

      • Gina,
        Eu am revenit pe 350 mg, se pare ca 400 e totusi mult pentru mine. Dar intentionez sa cresc. Azi am baut suc de rodie bio, vreo 30 ml si mi-a redus drastic senzatia de sufocare. Acum caut ceva cu multi anti-oxidanti si niste enzime fiindca acestea ajuta la detoxifierea SI la procesarea medicatiei.
        Plus ca trebuie sa comand si laptisorul de matca mult vestit. Eu nu imi amintesc in trecut sa fi simtit ceva eficienta, dar mai probam.

        • Anca!
          Eu am luat Super Enzimes de la Secom!
          Deocamdata sunt ok.
          Am luat si laptisor crud si lactoferina pentru a ataca biofilmul.
          Si mai stii discutia noastra cu biopiperina?
          Ei bine iau si din ea.Odata cu Curcuminul. Evit sa iau lactoferinaaproape de antibiotic.
          E prea devreme sa iti spun efectele , dar parca nu mai imi e asa rau de la Mino Cipri Tini!

    • eu am auzit ca nu interfereaza cu antibioticele.
      O sa-mi iau o consultatie la o doctora homeopata sa aflu mai multe .

  10. Trebuie sa va scriu :
    AZI AM DAT UN BULETIN NEGATIV , unei doamne care se trateaza de numai 6 luni contra borrelia et . comp.!
    Eeee? Sunteti gelosi ?
    Doamna se simte bine , tensiunea oculara a scazut de la 24 la 12 ( avea glaucom ) , principala problema a dansei fiind de natura oftalmologica . Nu intru in amanunte!
    Spor la tratament!

    • Ba intrati in amanunte, nu e corect, ca noi ne indopam de abx-uri si tot pozitivi suntem. Ajutati-ne cu ceea ce stiti!

  11. oooo!
    Vesti bune deci!
    Dar puteti sa ne dati ceva amanunte?
    Ce antibiotice a luat, cata pauza a facut intre turele de antibiotic, a mai urmat si alta terapie? Ceva regim?

  12. M-am referit ca nu intru in amanunte legate de simptome .
    Pai…doamna s-a tratat intai conform Fundeniului impotriva : toxoplasmei, micoplasmei si giardiei , vreo 9 luni.( monoantibioterapie, doze mici cu multe pauze ) Dupa care , a aparut in analiza Elisa , un IgG borrelia pozitiv. Atunci a ajuns la d-na dr. Rosca , care a inceput tratamentul impotriva borreliozei , varianta agresiva si cu poliantibioterapie. A durat 6 luni si a fost trimisa din nou la verificari . La noi a iesit negativ.

  13. E adevarat ca terapia Doamnei Doctor Rosca a fost de 6 luni, dar banuiesc ca ceva efect or fi avut si cele 9 luni anterioare!
    Si iata ca pot da fara teama numele doamnei doctor, ca doar pacianta avea probleme oftalmologice!

  14. nu sunt deloc geloasa . Chiar daca as ramane cu borreliile in mine pe vecie , tot m-as bucura ca exista oameni care scapa de ele. … dar mai ales ca nu mai au simptome de boala. Problema mea cu borreliile nu este ca nu scap de ele ci faptul ca nu reusim sa ne tocmim la un concubinaj reciproc avantajos si sa nu ne mai deranjam una pe alta .
    Adica am luat-o cu frumosul , eu nu mai dau in ea cu antibiotice daca nici ea nu mai da in mine cu toxine dar … e mica si-a dracu` , nu se lasa convinsa . M-a prins intr-un moment cu garda jos si m-a incalecat . Acuma da-i si lupta !

  15. Hello everybody!
    As vrea sa va intreb pe voi toti care postati aici si inclusiv dn Moscu, care vede destui de multi pacienti zilnic, daca cunoasteti vreun caz de nevralgie faciala cauzata de borrelia, sau in asociere cu aceasta. Eu ma lupt cu aceasta nevralgie de ani de zile, iar muscatura de capusa o am de anul trecut, sunt curioasa daca nevralgia are legatura cu borrelia. Stiu ca borrelia poate cauza aceste nevralgii dar sunt curioasa daca exista sau cunoasteti vreun caz! Multumesc!

  16. Buna seara,
    Am si eu o mare nelamurire, am facut analizele la lyme diagnostic si au iesit:
    Prezenta anticorpilor anti-borelia ign senso lato la intensitate mare demonstreaza existenta infectiei in antecedente, fara insa reprezenta un martor al vindecarii.
    Wb rn-at ing in ansamblu testul este negativ, dar se evidentiaza prezenta unei proteine cu specificitate inalta pt. B garinii (p 41-slab pozitiva), celelalte proteine av and activitate redusa.
    Wb afzelii in ansamblu este negative, dar pe test sunt dezvoltate proteina specifica p41 si p60.
    Wb garinii ing este negative.
    Iar la camp intunecat facut in alta parte este:
    Bartonella like present
    Spirochete like present.
    Nu stiu ce sa fact si unde sa ma duc, astept sugestii din partea voastra.
    Va multumesc.

  17. me happy! ochiul meu aproape si-a revenit, am facut in seara aceasta analizele, si campul vizual mai este doar putin ingustat. un progres masiv :)))

      • la mine a debutat cu o nevrita optica, nu am mai vazut cu un ochi, brusc, si dintr-o data s-a tras cortina pentru cateva secunde, dupa care vederea s-a reintors, insa insotita de niste dureri ciudate in ochi, nu pot sa le explic nici acum, ulterior le-am asociat senzatiei de arsura, parca ma frigea ochiul , la control aveam tensiunea oculara putin crescuta, in rest nimic, am facut o serie de analize luni de zile, totul a fost minunat, nu au gasit nimic, in schimb suprafata ce ma ‘ardea’ a crescut, intr-un final s-a descoperit ca am campul vizual micsoarat destul de mult. iar cand ma uitam la ochi, aveam senzatia ca este mai mic fata de celalalt. ieri arata in limite aproape normale, mai exista mici portiuni unde campul este ingustat , insa nu se compara fata de primul cand imi cautau campul pe jos si nu il gaseau.

        • G, multumesc mult. Va tot citesc, dar nu am gasit pe nimeni cu probleme majore legate de ochi si ma descurajasem. Acum, ca stiu de tine, citind si pe forumul CHMC un post al d-lui dr. Ion cu privire la cineva cu afectiuni oculare grave, parca mi-a mai venit inima la loc. Inseamna ca tratamentul da rezultate in cele din urma….asha ca-i dau inainte!
          Multa sanatate si medicamentatie …usoara 🙂

  18. cat am fost sub azitrox si zinat am fost mai mult sedata. Scuzati absenta din campul muncii !
    Imi pare rau ca nu le-am putut duce macar pana la capat, cu toate eforturile mele .

    Unde se poate face CD57 in Bucuresti ? Stie cineva ?
    Eu am gasit acesat analiza listata la facultatea de medicina si farmacie din craiova
    Cica e un marker sugestiv si pentru limfom, fix ce ma doare pe mine acu in cot 🙂

    • Irina_t pe mine ma doare de o saptamana langa gat sub clavicula. Ma tot gandesc daca nu cumva sunt ganglioni pe acolo, nu pot sa inteleg ce ma tine in locul ala. Nu stiu ce tot mi se pare, ca am ajuns intr-un capat cu tratamentul. Au fost imbunatatiri pana la un punct, acum nu se mai modifica nimic in starea mea,din contra ma chinuie minociclina asta exact la la prima tura. Sunt intr-o stare de letargie psihica si fizica.

      • gina, in timpul tratamentului nu ai cum sa te simti bine. e pe dos ca la orice tratament, iti aduci aminte cand erai racita si luai tratament, pe masura ce luai tratament, starea ta se imbunatatea. aici e invers. nu ai ajuns intr-un punct mort cu tratamentul. ‘tulpinile tale autoimune’ isi gasesc sfarsitul intr-un proces de lunga durata, si cand mor nu ai cum sa te simti bine, plus si efectele medicamentelor. ar fi fost dubios daca te-ai fi simtit bine.

        • adica la mine e dubioasa treaba ? … ca eu ma simt bine pe minociclina . Cand n-o mai iau nu mai e asa bine .
          Cred ca e un skepsis de la om la om. Nu putem generaliza

  19. Draga Gina, imi pare tare rau ca e asa .
    Eu am luat un produs care mi se pare genial ” total cleanse – lymph ”
    de la secom. Nu stiu daca chiar ajuta sau doar am eu impresia ca ajuta .
    Nu mai stiu ce sa mai zic… pe mine ma dureau, intepau , frigeau cam toti ganglionii
    dar nu de la mino ci de la zinat + azitromicin . Fiecare organism raspunde altfel la terapie .
    Parerea mea este ca nu trebuie crescuta doza mai mult decat iti permite organismul si trebuie un ritm de crestere personalizat , functie de raspunsul la tratament.

  20. Nu te mai gandi la prostii, lasa-mi mie treaba asta! Ma crezi ca de un an si 4 luni tot inghit abx-uri si speram ca de data asta sa fluier, si cand colo am un cap tulbure de nu stiu pe unde umblu.

    • Am impresia ca nu te-ai intalnit cu minociclina… Sa vezi de la ea ce stari de suparare si nervi si ganduri negre te cuprind. Pastreaza-te pentru atunci. (Stiu ca ai luat mino dar doze mai micute). Mintea mi-e in ceata/Pielea rau ma arde/Si am luat din piata/mino-miliarde! Crede-ti ca mai am scapare???

  21. eu am o veste bunutza… am fost azi la control si cica s-au dezumflat ganglionii . Mai aveam oleak si incepeam sa urlu precum tribunul : noi suntem cancerosii de elita /nu ne mai vindecam cu niciun praf / bieti iovi… bla bla … planeta parasita

    Lasa c-o sa fie bine fata ! Uite ca la mine a trecut nasoleala dupa ce am intrerupt. Nici nu vreau sa ma gandesc ce faceam daca aveam job , ca am stat mai mult sedata din cauza corabiilor care mi s-au dus pe fundu oceanelor . Deci eu daca aveam servici imi era imposibil sa-l mai tin. Voi cei care lucrati sunteti eroi .

    Chiar vorbeam ieri cu un tip care e bolnav de cativa ani fara niciun diagnostic , cam ca mine … dar el e rau , adica atat de rau incat a fost pensionat pe caz de boala .
    Pe caz de ce boala am intrebat … ” boala necunoscuta ” asa scrie la el
    in fisa . Pensionat pe caz de boala necunoscuta .
    A facut sute de analize, cateva biopsii, NIMIC !
    Intr-un final a facut analize de borrelia la cantacuzino ( deci nu la sarlatani) si i-au iesit toate pozitive dar i s-a spus clar ca-s fals pozitive iar microscopia de la LD nu i-o recunoaste nimeni .
    A facut sute de analize, cateva biopsii, NIMIC !
    Deci astia sunt in stare sa pensioneze omu pe caz de boala necunoscuta decat sa puna osu si sa diagnosticheze corect boala.
    Doamneee, cate drame !

    • Fata,
      Cum pot sa il pensioneze pe caz de boala NECUNOSCUTA ?!?!? Deci e imposibil !
      De cand am fost in USA, zic asa : Daca America este tara tuturor posibilitatilor, atunci Romania este TARA TUTUROR IMPOSIBILITATILOR! Adica tot ce pare imposibil sa se intample, la noi se poate intampla fara probleme. Pensionare pe caz de boala necunoscuta e o chestie foarte tare! Cati se pot lauda cu asa ceva ?! :))
      Nici nu mai vreau sa ma gandesc oricum sunt la nervii intinsi la maxim de la mino.
      Imi cer scuze pentru limbajul total neacademic, dar sunt intr-o stare de zile mari (sau doze mari ?!??!).
      Intrebare tuturor celor care au fost pe minociclina :
      A mai avut cineva manifestari psihice extreme : nervozitate, irascibilitate, agresivitate, panica, disperare. Dincolo da faptul ca mi-e rau fizic, ma confrunt cu niste stari oribile. Daca nu as sti ca e de la mino, m-as duce singura sa ma interneze la psihiatrie.
      Un sfat de oricare va rog!
      Am nevoie de ceva care sa ma sedeze si se poate lua fara reteta.
      Niciodata nu am fost in starea asta, iar discursul meu cognitiv pozitiv e egal cu 0.5 acum, adica nu face nimic.
      Somebody please help! 🙂
      Daca ma vedeti la stirile de la ora 5 sa nu va mirati, nu mai raspund de ceea ce fac in starea asta. 😀

      • Anca, legat de pensionare sa-ti spun eu o faza tare. Un tip caruia i s-au amputat ambele brate intr-un accident spunea ca e nevoit sa mearga anual la comisie pt prelungirea pensiei. Chiar avea puterea sa se amuza, spune ca trebuie sa verifice o comisie daca intr-un an nu i-au crescut bratele la loc.

      • Ancuta, draga mea, doar nu crezi c-oi fi capiat tu acum. Asa, dintr-o data. Hai fata, ca esti puternica, nu te lasi tu doborata, nici de spirochetele astea, si nici de minociclina. Normal ca resimti efectele tratamentului. Dar trec, trec, ai sa vezi. Pai nu-i inurajai tu intotdeauna pe altii?

        • Doina,
          Ce incurajari sa mai dau eu altora. Sunt intr-o stare demna de psihiatrie si stiu ce vorbesc. Eu incerc sa rezist, dar as prefera fara simptome psihice de-astea extreme cu potential periculos. Ca nu e normal si nici nu e bine.

          • Daaa, cunosc starile de panica, de disperare, rau total. Am scazut doza atunci ca nu am putut sa iau mai departe.

            • Nu e doar panica. Panica trece. Ce n-as schimba starea asta pe un atac de panica! De o mie de ori. Eu am inceput sa ma dezorganizez mental si sa pierd controlul comportamentului. Ceea ce este destul de grav, e patologic. Am tendinte distructive si mi-ar fi teama sa intre cineva in conflict cu mine acum.

        • Doina, nu am capiat si nu sunt genul care sa exagerez. Dar felul cum ma simt acum si care se tot accentueaza cu fiecare zi, nu e normal deloc. Una e panica si alta e felul cum ma simt eu. Nu e ceva construit mental, e ceva determinat biologic, dat probabil direct si/sau indirect de medicatie. La prima cura am luat 9 sapt de mino, dar nu am fost asa. Daca as avea un atac de panica, ar fi simplu. Ala debuteaza brusc, cresc rapid neurotransmitatorii de stres, apar simptomele, apoi se epuizeaza starea. Dar asta e una care creste gradual de la inceputul terapiei, iar daca Silvia s-ar simti asa, crede-ma ca ai duce-o la urgenta sau ai chema un medic. Nu e de joaca cu asa ceva. Daca peste o jumatate de ora imi pierd capacitatea de a-mi controla comportamentul?! Exista tulburari psihice induse de medicatie. Nu ma asteptam la mino, dar acum sunt pe net, studiez, am DSM-ul langa mine si pana diseara ma dumiresc ce e de facut. 😀 Intotdeauna exista o solutie.
          Iti dai seama ca eu care am citit atat am scris mai devreme „Somebody please help!” ?!?!

        • Dna Anca,
          Am incercat cu plante, nu ajuta. Dl dr mi-a spus sa reduc doza pt vreo 2-3 zile. Am rabdat, am rabdat, dar starea asta este una care s-a tot accentuat si am ajuns sa ma tem (pe buna dreptate!) ca nu imi mai pot controla comportamentul. Eu care sunt THE MASTER OF CONTROL. Cu atat mai mult cu cat stiu multe despre psihopatologie, cognitie, procesare cognitiva, neurotransmitatori. Asta este atuul meu, dar si faptul ca inca mai functioneaza metacognitia. Insa am depasit limita patologica si abia atunci am cerut ajutor. Cand am observat ca ma dezorganizez mental si pierd controlul, am stiut ca trebuie luate masuri, nu mai este o chestie de tolerat.
          Mi-ar fi mila de cineva care se simte asa ca mine acum. Daca as merge la psihiatrie, m-ar indopa cu sedative si m-ar pune la somn fortat minim 12 ore.

      • Da, eu am avut de foarte multe ori pe durata tratamentului stări psihice execrabile, de disperare, panică, singurătate, abandon şi uneori irascibilitate (dar destul de uşoară faţă de irascibilitatea pe care o aveam înainte de a începe tratamentul), mai ales în primele luni. Nu am experimentat nervozitate şi agresivitate, dar ştiu pe cineva cu Lyme care le experimentează din plin…
        Pe mine întotdeauna, dar întotdeauna numai rugăciunea mă scotea din stările astea. Orice rugăciune, oricât de scurtă spusă din toată inima (mai ales în astfel de momente) te luminează. Doamne, ajută! Îţi doresc linişte sufletească şi pacea minţii!

        • Cred ca mai am putin si intru in stop cardio cititnd toate reactiile secundare ce va incearca. Serios, m-am speriat de-a binelea. Prietenul meu este la a doua tura dar in afara de candida nu a avut nimic iesit din „cotidianul spirochetar”. Sunt ingrozita de-a dreptul si oricat ma incurajez singura cu ideea ca fiecare organism este unic, nu merge. Doamne! Si in acelasi timp ratiunea imi spune ca trebuie sa iau antibiotice!!!

    • Irinus, ce bine ca esti ok!!! Hai ca n-or fi capiat ganglionii tai incat sa nu se dezumfle. Cred ca le-a picat doar rau azitroxul, atata tot. Cum asa, daca la Cantacuzino analizele iti ies pozitiv, tot ei afirma ca au dat-o in bara? Pai daca sunt negativ- negativ raman, daca ies pozitiv -sunt false. Eu nu mai pricep nimic, atunci de ce doamne iarta-ma mai fac analiza asta? Ca oricum ai da-o, tot nimic n-ai…

  22. eu am avut stari psihice la fel . am primit o sacosa de calmepan dar dupa ce am incercat una am refuzat sa le mai iau si am preferat sa-i torturez pe cei din jur 😀 Oricum nu mai statea nimeni pe langa mine si ai mei aproape m-au renegat.
    aleluia si-un praz verde !

    • Foarte tare fata !
      Eu as prefera macar in unele zile sa fiu mai normala. Macar asa cat sa ma pot suporta eu pe mine si sa nu dau in cap cuiva… 😦

  23. Anca, nu cumva ai trecut tu la o doza mai mare de mino?
    Eu de cand am redus-o mi-am mai revenit!
    Hai, capul sus si sanatate!

    • Sunt la 350 mg Iolanda! Un fleac! 😀
      Eu nu sunt demoralizata, stiu ca trebuie sa rezist si gata. Dar starea asta psihica e de groaza!
      Si suplimentele nutritive sunt in vama, laptisorul de matca nu a ajuns. Vai de viata mea…

  24. Fetelor, mergem tot inainte! Si eu mai cad lunar de vreo 2-3 psihic dar plang si i-mi revin a doaua zi. O sa incept cura 4 cu azitrox si tinizol, a mai avut-o cineva? Pana acum curele de antibiotice le-am suportat bine si vad ca starea mea de sanatate e mai buna.

    • aly, eu am facut aceasta cura anul trecut. Am suportat-o ca pe oricare alta, poate chiar mai bine, doar ca simptomele digestive (care pot si ele sau nu cauzate de borrelioza) s-au agravat cel mai mult fata de toate celelalate cure, dar asta este o chestie, as zice, individuala intrucat stomacul meu este praf. Daca si pe celelalte le-ai suportat bine, cred ca ai toate sansele sa o suporti si pe asta bine.

    • Fata, eu am ras de la mino intr-o singura zi, pe tema unui eventual SLA la mine (cam sadic!). Atat. Dar felul cum ma simt eu acum ar fi URGENTA in psihiatrie si stiu ce vorbesc. Am facut si practica atunci cand am invatat psihiatrie. Eu nu exagerez, eu chiar ma simt intr-un hal fara de hal psihic si nu e normal.
      Daca ma vedeti la stirile de la ora cinci, sa nu va mirati!
      Metacognitia! Metacognitia! Metacognitia!

      Cine ce minociclina ia?!
      Ma refer la producator.
      La prima cura nu am avut asa simptome psihice, desi nici atunci nu mi-a fost bine. Poate trebuie sa iau mino de alt producator. Da, da, si asta conteaza.
      Acum am mino asa :
      Minocyclin-CT 50 mg kapseln , 100 hartkapseln N3 fabricata de CT Arzneimittel GmbH.
      Iar la prima mea cura am avut :
      Minocyclin HEXAL 50 mg Filmtabletten N3 fabricata de Hexal AG

  25. Am si eu o mare nelamurire, am facut analizele la lyme diagnostic si au iesit:
    Prezenta anticorpilor anti-borelia ign senso lato la intensitate mare demonstreaza existenta infectiei in antecedente, fara insa reprezenta un martor al vindecarii.
    Wb rn-at ing in ansamblu testul este negativ, dar se evidentiaza prezenta unei proteine cu specificitate inalta pt. B garinii (p 41-slab pozitiva), celelalte proteine av and activitate redusa.
    Wb afzelii in ansamblu este negative, dar pe test sunt dezvoltate proteina specifica p41 si p60.
    Wb garinii ing este negative.
    Iar la camp intunecat facut in alta parte este:
    Bartonella like present
    Spirochete like present.
    Nu stiu ce sa fact si unde sa ma duc, astept sugestii din partea voastra.
    Va multumesc.

    • Babacu!!!
      Numele acesta suna asa cum arata sigla!
      Asa cum ti-a raspuns cineva aici pe forum trebuie sa mergi la un doctor care se pricepe.
      Depinde din ce zona geografica esti- vezi ca Ciobanul a postat o lista a medicilor care au habar despre aceasta boala.
      Pana una alta, cred ca ceva garinii, bartonella si cu putina sfortare si afzelii iti dau o noua calitate: aceea de borrelios!
      Bine ai venit in clubul nostru!

      • Iolanda stii ce zic medicii cand vad anlizele?
        Am cost la Targu Mures si sa purtat oribil acel medic care este in lista, am vorbit si la Bacau si au zis ca nu trareaza lyme acolo, in schimb au cerut analizele sa le studieze.
        De la bacau au zis ca au vrut sa afle ceva informatii despre boala si au fost repezite, asa ca lista ar trebui refacuta.
        Si nu vreau sa mai bat drumurile degeaba, de aceia am apelat la voi, dar se page ca deranjez, eu nu am sm eu am alte simptome.
        Am apelat la voi crezand ca aveti mai multa experienta si mai multe cunostinte decat mine si stiti la cine sa ma adresez.
        Oricum iti multumesc.

        • Incerc sa dau un raspuns cat mai pertinent avand in vedere starea mentala in care sunt. WB-urile sunt teste indirecte care releva raspunsul sistemului imunitar la un agent patogen. Noi stim cu totii si pacienti si medici (medicii nu stiu toti, trebuie sa ma corectez!) si cercetatori, ca spirocheta reuseste sa profilereze cu voiosie tocmai atunci cand suprima sistemul imunitar. Nu stiu cat de reale sau bine documentate sunt afirmatiile privind mecanismele prin care spirochetele suprima imunitarul, cert este ca asa se intampla. DFM-ul (microscopia in camp inchis, indiferent daca e o cultura simpla sau pe metoda Dual Dur) este o metoda directa. Daca la testul direct au fost relevati patogenii, iar la cel indirect nu a fost relevat un raspuns al sistemului imunitar, nu putem concluziona decat un lucru : bacteriile dvs au reusit cu maxim succes sa suprime imunitarul. Eu am fost de la bun inceput seronegativa. Adica raspuns imunitar zero. Dar pe baza microscopiei + tabloul clinic + celelalte investigatii, am ajuns la diagnosticul de borrelioza. Si acum sunt to seronegativa. Adica daca ne luam dupa ce spun testele indirecte (care oricum pot fi fals negative sau fals pozitive!), eu nu am borrelioza. Dar raspund al naibii de bine pe schemele eficiente in borrelioza. Sunt medici de prin tari straine care instituie antibioterapia pentru a verifica diagnosticul.
          Probabil daca faceati un pic de tratament pregatitor, cu naturiste care inhiba dezvoltarea spirochetelos si cu stimulente de imunitar, atunci un WB tot iesea pozitiv. Ori poate aveti o specie care nu se regaseste in kit-urile de la noi. Dr Burrascano spune foarte frumos in acel flimulet ca in atatia ani nu a avut nici macar o microscopie fals pozitiva, dar a avut multe teste indirecte fals negative.
          Puteti merge la dr Ion la CMHC sau daca nu e graba, asteptati pana se deschide centrul de la Tg Mures (daca e mai aproape de dvs geografic!) – cateva luni. Am pierdut o gramada de timp si bani evident, incercand tot felul de metode, homeopate, naturiste, zappere si mergand la medici care nu stiau suficient ca sa ma trateze.

        • Te cred ca esti dezamagit.
          Si eu am avut saptamana aceasta o experienta mai putin fericita cu un doctor care nu credea ca am acest diagnostic.
          Din fericire eu am ajuns deja unde trebuie, cu un mic efort ce e drept , dar a meritat.
          Vrem sa te ajutam, nu fi dezamagit.
          Eu consider ca la acest moment alegerea cea mai buna este domnul doctor Bogdan Cristian Ion de la Constanta.
          Nu numai ca imbina poliantibioterapia ci are posibilitatea si iti prescrie si tratament naturist.
          Cineva pe forum ti-a dat link-ul. eu am scris pe forumul dumnealui, pas cu pas ce mi s-a intamplat de la diagnosticare si pana in prezent.
          Daca ai rabdare sa citesti, iata link-ul. http://www.medicinahiperbara.ro/phpbb/viewtopic.php?f=29&t=3913
          Cat despre programare, da telefon la Centrul de Medicina Hiperbara, cu doua-trei zile inainte sa vii la Constanta.
          Considera ca vii in vacanta la mare.
          Iti da tratament pentru 10-12 saptamani, asa ca nu trebuie sa te deplasezi asa des.

        • Stii, babacu!
          Chiar nu deranjezi!
          Sper ca nu am lasat sa se inteleaga acest lucru…
          In mesajul anterior am evitat sa iti dau nume, pentru ca in ultima perioada s-a pornit o cruciada impotriva doctorilor care se ocupa cum trebuie de boala aceasta!
          Nu vreau sa le fac rau.
          Multa sanatate iti doresc!
          Sa dea Domnul sa iei decizia cea mai inteleapta!

        • incearca sa fii mai explicit cu numele ca sa stiu pe cine scot (daca scot). e clar ca lista aia a venit prin recomandari. acum daca tu ai sunat la spitalul din bacau, ai vorbit cu vreun nene ‘abarnist spunandu-i ca ai lyme si ca o cauti pe X, te-a expediat (mai ales de cand cu isteria). apoi spune nume de la tgm, cine te-a expediat? m-as mira sa fie chiar dle dr. din lista.
          ti s-a raspuns de 2-3 ori pe aici ce trebuie sa faci. de unde deranj?

  26. Minocyclin – Side effects

    Minocycline may cause upset stomach, diarrhea, dizziness, unsteadiness, drowsiness, mouth sores, headache and vomiting. Minocycline increases sensitivity to sunlight. It has also been linked to cases of lupus. Minocycline can reduce the effectiveness of oral contraceptives.[19] Prolonged use of minocycline over an extended period of time can lead to blue-gray skin and blue-gray staining of scar tissue is not permanent but it can take a very long time for the skin colour to return to normal; on the other hand a muddy brown skin colour in sun exposed areas is usually a permanent skin discolouration.[20] Permanent blue discoloration of gums or teeth discoloration may also occur. Rare but serious side effects include fever, yellowing of the eyes or skin, stomach pain, sore throat, vision changes, and mental changes, including depersonalization.[21][22]

    sursa : http://en.wikipedia.org/wiki/Minocycline

    Nu stiu de ce dracu’ trebuie sa ma incadrez de cele mai multe ori la „rare cases”…
    Am plans ca masura terapeutica, asa inducem eliberea altor neurotransmitatori despre care sper sa imi dea o stare de oboseala mentala, de tristete si sa contracareze efectul „criminal” al starii de acum. It might work!

  27. Mai, copil, ia da tu telefon la Constanta daca e asa bai!
    Domnul doctor si cei de acolo sunt chiar foarte draguti!
    Ca sa iti mai treaca supararea sa iti povestesc ce am patit eu in prima zi de naturiste.
    Toata noaptea pe baiat l-a durut burtica, se umflase, nu iesea afara , se linistea numai stand pe WC, fara sa reuseasca sa elimine nimic.
    Am intrat in panica.
    Inchipuieste-ti -sa te roage copilul tau sa ii zici Tatal nostru, ca el moare…
    Asa ca la 6 dimineata am dat telefon la Constanta, dupa ce i-am bagat un supozitor cu paracetamol.
    Normal ca am trezit o doamna din somn, am explicat situatia, dumneaei l-a contactat pe domnul doctor… Dar ce sa vezi, instantaneu dupa ce am dat telefon, a adormit copilul bustean, nu a mai avut nimic la trezire.
    Si uite asa m-am facut de rusine, ma mustra si acum constiinta ca am deranjat toata clinica…
    Ideea era ca nu se supara, ar trebui sa spui ce te deranjeaza…

    • Buna Iolanda!
      Multumesc de incurajare si de povestioara! E atat de dureros sa vezi cum cineva drag sufera, cu atat mai mult cu cat e propriul copil si sa nu stii cu ce il poti ajuta.
      Normal ca e bai, nu ma miaun aiurea. Eu daca scriu asa, „ma dezorganizez mental, nu mai am controlul comportamentului si mi-e teama de ce as putea face in starea asta” inseamna ca exact asa e. Nici mai mult, nici mai putin. Am facut practica in psihiatrie, sunt psiholog, stiu atatea. Teama mea e una lucida, cognitiva, nu emotionala. Gata, am trecut de linia patologicului. Sunt suficient de inteligenta si ma cunosc atat de bine, incat sa stiu daca se intampla asta. Si nu e de azi pe maine, a fost de la inceput, s-a accentuat tot mai mult, mai mult in fiecare zi, dar am tolerat in speranta ca rezist.
      Panica, anxietatea, depresia, tulburarea bipolara, fobiile, tin de categoria tulburarilor afective, eu ma dezorganizez mental. Aici vorbim de cu totul alta patologie. Mult mai grava.
      Am vorbit cu dl dr la tel, a decis sa scadem doza pt cateva zile.
      Deja regret ca am scris aici atatea, o sa inceapa lumea sa se teama de minociclina. Nu e cazul, eu sunt din aia „rare, but severe cases”.
      In cel mai rau caz, daca chiar e o maxima problema il sun pe fostul meu profesor de psihiatrie. O sa gaseasca el o solutie. Nu vreau sa intrerup tratamentul cu antibiotice.

          • Anka,ajita-ma si pe mine cu cateva lamuriri legate de wobenzym.Ce dozaj iei si daca concomitent se poate lua vessel due si in ce dozaj?

            • Buna Mami.mariana !
              Eu nu iau enzime de nici un fel. De fapt am niste enzime digestive, dar nu le-am folosit deloc. Am citit despre ele si sunt foarte importante in metabolism, in detoxifiere si in procesarea medicatiei de catre organism. Cred ca pot fi foarte utile, insa nu stiu care e doza recomandata (de regula se specifica in prospectul produsului) si nici daca se pot lua cu vessel due. Ma interesez si incerc sa revin cat mai repede cu un raspuns pertinent. Ar fi bine sa intrebi medicul curant despre asocierea lor cu vessel. In general vessel due se recomanda 2 cps pe zi.

              • Anka multumesc esti foarte promta,abia asteptam sa ajung acasa sa vad raspunsul tau.Am uitat cine a postat ca ia wobenzym.aici sau am citit altundeva pe alt forumAm citit prispectul si am vazut ca potenteaza antibioticele si este un bun antiinflamator.Farmaciile cu exceptia Tei il dau fara reteta.Are un efect antitrombotic si nu stiu cum merge cu vessel tinand cont ca iau 4 caps./zi.

  28. Ancutza draga, nu forta mai mult decat se poate !! Ia-o usurel cu minociclina si nu creste doza decat dupa ce 4-5 zile te simti ok cu doza initiala . Asta e sfatul meu dupa ce am facut un an jumate de mino. La inceput clacam des . Eram vai de capul meu. Apoi am inteles ca nu putem forta mai mult decat corpul nostru fizic poate duce !!
    Vrei sa vezi cum scrie un dezordonat mental ?? Exista forumuri speciale .
    Sper ca nici tu nu crezi ce spui ci doar neurotoxina graieste .

  29. Buna Iolanda,de cate ori iti citesc postarile ma gandesc la mine si baietelul meu de 10 ani .Si noi suntem in prima faza de suplimente naturiste mai avem cateva zile pana o sa mergem la Constanta cu analizele dar dureza ceva mai mult la Lyme pana vin rezultatele deoarece au fost asaltati.Noi am facut analizele pe 25 luna trecuta si nu a venit decat analiza mea la igg a sotului si copilului peste o saptamana.Sa stii ca si pe copilul meu il doare burtica decand am inceput naturistele si noi suntem „balon”.
    Anka sa stii ca eu in seara asta citeam ce srieti si mai trageam cu ochiul si la TV si am vz titlul unei emisiuni care mi-a atras atentia „jurnalul unui borelios” dar de fapt scria :jurnalul lui Bordea”….ce face borelioza asta din oameni frate…Sa stiti ca va citesc mereu ,ca ma gandesc mereu la voi dar nu am mai postat deoarece nu am avut lucruri interesante.Eu sunt tot cu dureri mari de oase si amorteli si de abia ma misc cel putin cand merg la sport sunt ca un urs.I-mi dau seama ca ma asteapta un drum greu dar trebuie sa ma tin tare.

    • Pentru tine , Irina si pentru noi, toate mamicile ingrijorate, ma rog sa ne dea Domnul puterea sa ducem povara bolii copiilor nostri!
      Si mai ales sa ni-i faca bine cu cat mai putine ture de abx uri!
      Nu cred ca pot continua cu antibioticele acestea puternice mult timp…
      Pentru mine nu i bai dar cand e vorba de copil…

    • Irina, am uitat!
      Cand am avut problema la burtica domnul doctor ne-a spus sa luam probiotice, chiar daca nu erau trecute in perioada de „balarii”!
      Asa ca i-am dat probiotic + FOS de la Jarrodophilus, nu a mai avut probleme!

  30. Stiu Iolanda si eu ma gandesc cu groaza la abx-uri dar cand ma gandesc cat de ravasita sunt eu la 37 si ma stiu cu simptome de vreo 10 ani as vrea ca el sa nu ajunga la simptomele mele ca ei sunt infestati de mici asta e clar si mie groaza .Doamne ajuta sa avem putere .
    Acum pe antena 2 Brancu citeste bancuri cu capuse…..exact cele postate de Cioban deci e clar ca
    ne citesc destui si postarile noastre.

  31. Mi-am mai revenit spre o stare mentala normala. De vreo 2-3 ore vorbesc la telefon si trebaluiesc prin casa (am sters mobila nu dintr-un exces de zel, ci pentru a ma tine angrenata intr-o activitate pe care as fi facut-o daca aveam o stare de spirit normala). 😀
    Cine nu a gustat macar un pic din patologicul mental, nu stie cum e! Nici nu ii doresc nimanui. Sper sa reusesc sa duc cura pana la capat intr-o stare suportabila. 🙂
    Oricum e bine, daca in starea in care eram mai devreme am reusit sa raman functionala, sa nu distrug nimic si sa nu fac nici o prostie, sa nu ma duc la urgenta, sa nu ma indop cu sedative, etc. – n posibilitati, atunci inseamna ca nu degeaba mi-am cultivat sinapsele. :p

  32. Bravo, Anka!
    Simt, desi nu te cunosc ca esti puternica!
    Cred ca boala aceasta ne intareste pe toti- ca psihic si caracter!
    O noapte linistita …
    Si… FARA HEMATOFAGI !!!!

    Na ca nu gasesc emoticoanele! ceva smile!

    • Multumesc Iolanda! 🙂
      Sunt doar un om care incearca sa guste din viata cat mai mult, care a invatat si a supravietuit uneori in conditii destul de neprielnice si acum pot sa impartasesc din experienta si cunostintele mele.
      Aici ca sa pui emoticoanele, folosesti semnele de punctuatie, nu e ca pe hiperbara. De ex pentru smile 🙂 pui : si ) fara spatiu intre ele.

  33. iolanda :
    Mai, copil, ia da tu telefon la Constanta daca e asa bai!
    Domnul doctor si cei de acolo sunt chiar foarte draguti!
    Ca sa iti mai treaca supararea sa iti povestesc ce am patit eu in prima zi de naturiste.
    Toata noaptea pe baiat l-a durut burtica, se umflase, nu iesea afara , se linistea numai stand pe WC, fara sa reuseasca sa elimine nimic.
    Am intrat in panica.
    Inchipuieste-ti -sa te roage copilul tau sa ii zici Tatal nostru, ca el moare…
    Asa ca la 6 dimineata am dat telefon la Constanta, dupa ce i-am bagat un supozitor cu paracetamol.
    Normal ca am trezit o doamna din somn, am explicat situatia, dumneaei l-a contactat pe domnul doctor… Dar ce sa vezi, instantaneu dupa ce am dat telefon, a adormit copilul bustean, nu a mai avut nimic la trezire.
    Si uite asa m-am facut de rusine, ma mustra si acum constiinta ca am deranjat toata clinica…
    Ideea era ca nu se supara, ar trebui sa spui ce te deranjeaza…

  34. Mi si Iolanda, am citit ce ati spus voi despre tratamentul anticandida homeopat pe care o dna doctor pediatra il recomanda. Va rog mult sa-mi spuneti numele si numarul de telefon sau cel putin unde poate fi contactata aceasta doamna doctor. Am incercat toate tratamentele psibile, as vrea sa incerc si cu acesta.Multumesc.

    • Buna, nu-i aceeasi cu a Iolandei, inteleg. Doctorita este din Bucuresti, cauta-ma in privat ….. 🙂 trebuie sa-l intrebam pe Ciobanas cum se procedeaza cu privatul aici. C, cum procedez sa corespondez in privat cu Nela?

  35. Multumesc Iolanda, intentionezi sa faci si vaccinul antiborelia subcutanat?
    De asemenea este vorba despre aceeasi doctorita despre care a vorbit si Mi?

    • BUna!
      Nela, inca nu mi-am facut curaj sa incerc vaccinul. MI-e teama sa nu interfereze cu tratamentul meu.
      L-as face eventual dupa ce termin antibioticul.

      Mami.mariana, si eu si copilul luam Super Enzimes de la Secom. Am cautat Wobenzim , dar nu stiam ca se gaseste in farmaciile de la noi.
      Am avut o discutie la postarea mea de pe hiperbara cu privire la ele, vezi daca iti este de folos. http://www.medicinahiperbara.ro/phpbb/viewtopic.php?f=29&t=3913&start=50

      Din ce am citit rau nu pot face si nici nu pot interfera cu antibioticele, din contra le ajuta. Ca si lactoferina si biopiperina…

Lasa un comentariu

