Pilula de sanatate – Nova TV, invitat dl. dr. Ion

La adresa aceasta se gaseste inregistrarea emisiunii din 9 mai a emisiunii „Pilula de Sanatate” avandul ca invitat pe dl. dr. Bogdan Cristian Ion :

http://www.novapress.ro/video/pilula-9-mai.html

S-a discutat in principal de medicina hiperbara si aplicabilitatile ei.  Mai putin despre borrelioza.

3 comentarii la “Pilula de sanatate – Nova TV, invitat dl. dr. Ion

  1. Ciobane,
    Multam fain ! 🙂
    Nu am reusit sa vad emisiunea, am avut niste zile super-aglomerate din mai multe puncte de vedere.
    O voi urmari zilele acestea printre alte trebusoare. 🙂

    • daca in zilele super aglomerate esti mai activa decat mine aici pe blog, in zilele in care nu vei avea de lucru, iti las cheia blogului sa-l cureti de praf si sa dai cu insecticid pentru capuse!:)

  2. Ei-ei Ciobane,
    Vrei sa imi dai si mai multe sarcini decat am deja ?!?!? Treaba-i asta?!
    Noroc ca nu am copii ca nu stiu cine le-ar da de mancare. 😀

Lasa un comentariu

