Mini-vacanta de 1 Mai – Dunarea la Cazane

Poze din minunata regiune a „cazanelor” Dunarii asa cum am descoperit-o eu in Dubova (acest Dubrovnik al Romaniei atat de putin stiut, linistit si primitor).

Am lenevit cat s-a putut, m-am plimbat cu barca prin „cazane” pana aproape de Clisura Dunarii, am urcat pe vf. Ciucaru Mare (317 m deasupra Dunarii), am balaurit pe trasee nemarcate sfarsind in curtile oamenilor, am vizitat o pestera (Veteranilor), am asudat prin Dubova intr-o caldura torida incercand sa nu ma parlesc fiind si sub antibiotic, am vizitat Drobeta, m-am reintalnit cu Portile de Fier I, m-am bucurat de natura si am mai invatat cate ceva despre istoria noastra. Un loc in care categoric am sa revin in ciuda celor 400 km distanta fata de Bucuresti.

Poate ca a fost aerul, poate si somnul bun (22:30 – 7:30 in fiecare zi), poate UV-uruile benefice de dimineata, poate tihna desavarsita sau poate carasul si platica proaspat prinsa m-au facut sa ma simt „sanatos” 🙂

Doar dupa coborarea de pe Ciucaru Mare am avut o oarecare jena in genunchiul stang. Acum insa nu ma mai doare.

Am folosit doua tipuri de spray-uri anti-capuse (teste-teste!), pantaloni lungi bagati in ciorapi, haine de culoare deschisa. Ce-i drept, localnicii nu aveau probleme cu capusele (si si nici cu tantarii care lipsesc cu desfavarsire – m-am mirat si mi s-a explicat ca e o chestiune de stuf care lipseste din zona si implicit si tantarii 🙂 )

Această prezentare necesită JavaScript.

 

18 comentarii la “Mini-vacanta de 1 Mai – Dunarea la Cazane

  1. Superb defileul dunarii .Cred ca Dunarea nu-i niciunde mai spectaculoasa .
    Si eu ma opresc acolo ori de cate ori am ocazia .
    Sa-ti fie de bine ciobane !

  2. am fost si eu acu cateva zile pe dunare da ‘ mai spre varsare . Intre Cernavoda si Harsova e un drum papadit urmareste o vreme cursul dunarii si peisajul e de vis . Plin de cai, magarusi, caprite, oi, ce mai… lumea ciobanilor .
    Tot acolo am luat pulsul orzoaicei de primavara 🙂 Am constatat ca s-a facut planul si recolta
    va fi buna , +/- 10 spice la hectar , marja admisa 🙂

  3. Ciobane,
    Ma bucur pentru vacanta ta, dar mai vreau poze! 🙂 Cat de multe. 🙂
    Plus ca data viitoare trebuie sa ne duci si pe noi, nu sa ne lasi de izbeliste singure-singurele pe blogul tau! 🙂
    Eu sunt addicted to traveling ! 😀

  4. irina_t :
    mie ” imi place ” jeansii gauriti Ce mai…. cioban de cioban

    Irina_t,
    Cred ca denumirea de cioban este unde „desueta”. La noi ciobanii au masini 4×4, nu tocmai dintre cele mai ieftine si ei doar „manageriaza” stana+turma. Eu nu i-am vazut sa poarte blugi gauriti/rupti. :p
    Dar am si rude la tara, care au oi si care inca mai poarta caciuli, cojoc din blana de oaie si colop, dar si bracinar. 🙂

  5. nu va luati de jeansii mei gauriti caci retrogradul din mine imi spune ca in era in care hainele se schimba la fiecare doua zile sa port „ciurucuri” pana se rup in partile esentiale 🙂
    asa ca o pereche de blugi tociti pana la rupere, vechi de 6-7 ani sunt numai buni de purtat in vacanta pentru a poza ca „depeche-ar” sau…”adolescent intarziat”, depinde de perceptia fiecaruia in parte.
    In plus, te vede gazda mai oropsit si-ti ofera preturi preferentiale :p

  6. eii, se mai adapteaza si ciobanii astia 🙂 Sunt foarte versatili , ce crezi?
    Notiunea de cioban a devenit extrem de cuprinzatoare si ofertanta, mai ales de cand Jiji
    a inceput sa mulga oile din bentley si a ajuns parlamentar european.
    Acum se discuta cu oita barsana prin smartphone : ” de trei zile`ncoace , gura nu-ti mai tace, ori iarba nu-ti place ” ” be he he, vreau varza de bruxelles , dragutule bace ”
    Uite cum se tacaneste omu` 😀

  7. Irina_t,
    Poate ca partile esentiale ale Ciobanasului nostru sunt genunchii, acolo a avut dureri recent. :p Acolo sunt rupti si blugii, asa ca intuitiv asa pare. 🙂
    Eu zic sa la punem cipuri la oite si sa le monitorizam prin GPS !
    Si eu vreau varza de Bruxelles, chiar daca nu sunt oita lui Jiji.
    In vacanta si mie imi place sa ma imbrac extra-super lejer si am obiecte de imbracaminte la care nu as renunta nici cand se rup. 😀

    Ciobane,
    Eu am crezut ca doar planetele sunt retrograde (desi nu am inteles niciodata chestia asta). :p

  8. superb ciobane .felicitari ca ai iesit sper de luna viitaore sa fiu mai bn sa ies si eu mai mult.pina atunci imi incarc bateriile cu pozele tale .:p

    • ma bucur ca pozele au asa efect energetic asupra ta, adika. nu uita ca la iesirile astea in natura trebuie sa te gandesti cand o sa-ti fie greu. eu asa am facut si nah, am si (re)ajuns!:)

      irina, nu raspund la provocari 🙂
      anka, plenetele retrograde sunt alea care au miscarea de revolutie inversa fata de celelalte. in astrologie inseamna ca acele planete parcurg constelatiile zodiacale in sens invers. cum ar veni, eu, ciobanul….ma opun iphone-ului!:)

  9. Bine te-ai intors sanatos, Ciobane-retrograd ! Super faina mini-vacanta asta, ne bucuram ca te-ai simtit atat de bine. Desi ti-am cam simtit lipsa pe aici. Si ca atare, ne-am cam facut de cap pe blogul tau (dupa cuum se vede).Ca deh’, cand pisica nu-i acasa… noi ne-am amuzat, ne-am imprietenit, am socializat, ce mai, debandada maxima. Tie ti s-au facut si dedicatii muzicale…
    PS. Sa resimti cat mai mult efectele astea benefice!!! Si la cat mai multe ,,escapade” de genul asta. Superba zona, o stiu…

  10. Ciobanul Aviator :ma bucur ca pozele au asa efect energetic asupra ta, adika. nu uita ca la iesirile astea in natura trebuie sa te gandesti cand o sa-ti fie greu. eu asa am facut si nah, am si (re)ajuns!:)irina, nu raspund la provocari anka, plenetele retrograde sunt alea care au miscarea de revolutie inversa fata de celelalte. in astrologie inseamna ca acele planete parcurg constelatiile zodiacale in sens invers. cum ar veni, eu, ciobanul….ma opun iphone-ului!:)

    Ciobanul Aviator :ma bucur ca pozele au asa efect energetic asupra ta, adika. nu uita ca la iesirile astea in natura trebuie sa te gandesti cand o sa-ti fie greu. eu asa am facut si nah, am si (re)ajuns!:)irina, nu raspund la provocari anka, plenetele retrograde sunt alea care au miscarea de revolutie inversa fata de celelalte. in astrologie inseamna ca acele planete parcurg constelatiile zodiacale in sens invers. cum ar veni, eu, ciobanul….ma opun iphone-ului!:)

    Bine Ciobane!
    Multumesc de explicatia retrogradarii planetelor ! 🙂
    E un domeniu pe care nu il cunosc absolut deloc, asa ca nu zic nimic.
    Insa tu ca un Cioban Aviator de ce te-ai opune iphone-ului ?!?! Il poti folozi pt monitorizarea oitelor. :p

Lasa un comentariu

