Cateva poze din parc si gradina

Weekendul trecut a fost frumos in Bucuresti (cu toate ca a batut vantul) ocazie cu care am hotarat sa ies cu bicicleta in soarele cald al diminetii dupa ce m-am acoperit pe picioare, maini, gat cu un strat consistent de spray-anti-capuse. Din punct de vedere al miscarii „de revenire si intretinere” bicicleta mi se pare optima. Nici nu te provoaca la exercitii cardio solicitante dar nici usor nu e. Pulsul pe bicla in cazul unei pedalari moderate, in linie dreapta, n-ar trebui sa depaseasca 100 bpm. Pe langa exercitiile de streching,  fitness sau de respiratie gen pilates facute in casa, as vedea bicicleta ca un lucru necesar pentru revenirea la viata activa de om sanatos.

Cateva poze din parcul Herastrau.

Gradina. Cum spuneam, schimbarea ar trebui sa vina si in ceea ce priveste metabolismul exterior: mancarea, solul.

Mai jos cateva poze „din gradina” asa cum se prezinta in aprilie. Ceapa, patrunjel, ridichi, morcovi, usuturoi, stevie, lalele, zambile si albastrele 🙂

Urmeaza sa pun rasadurile de rosii, castraveti si mazare care inca nu au crecut la dimensiunea necesara pentru a supravietui in conditii „necontrolate”.

Sarbatori Fericite!

21 comentarii la “Cateva poze din parc si gradina

  1. Super fain focusate florile . Ce-i al tau e pus deoparte 😛 … cum ar zice baba Safta .
    Vine ea si regina noptii. Toti o asteptam 🙂

    Mi-au sosit astazi suplimentele comandate pe iHerb . E bine de stiut pentru cei care vor sa-si comande suplimente ca se plateste TVA 24% din valoare la livrare , in cazul comenzilor de pana in 200 USD si inca 12 % din valoare taxa vamala in cazul comenzilor mai mari de 200 USD . Eu nu am stiut si am comandat de 350 USD asa ca … la valoare suplimentelor ar trebui sa adaugam cam 40 % ce reprezinta taxe amale, TVA si costuri transport .
    Astfel obtinem un pret real al suplimentelor. DDesigur ca daca comanda e sub 200 USD nu se mai plateste taxa vamala de 12 % . Eu asa o sa fac pe viitor. Comenzi mai reduse valoric , sa ma incadrez in suma . Partea buna este ca DHL ti le aduce la adresa , unde vrei, si nu ai de umblat prin vami sa te umpli de nervi. Coletul ajunge in 2-3 zile dupa procesarea comenzii / plata etc…

    Sper ca ati pascut fericiti cu totii . 🙂 Eu m-am aventurat de veghe in lanul de orzoaica
    dar l-am gasit pipernicit rau. Creste el…

  2. blogul e in lucru dar gasesc greu timp si energie sa ma ocup de el dar am promis si il voi face cat de curand .
    Nu am luat numai pentru mine ci am luat si pentrui ai mei cate ceva. O vitamina , un anticolesterol , un probiotic … etc.

    In rest mi-am comandat cam ce-mi luam si de aici :
    Curcumina, Goldenseal root , Probiotic 30 miliarde , multivitamine , vit. C , Super enzime,
    protectoare hepatice, ceva complex anti candida, extract sambur gref , aloe, oregano oil , artemisin , bentonita pudra ( pentru curatare candidoza) , oxigen activ , colagen, chlorella, pasta de dinti 😀 etc .

    Nu le iau pe toate in acelasi timp ci am un plan post antibiotice sau de pauze

    M-ar mai fi tentat si niste cosmetice care sunt naturale si la preturi omenesti dar am renuntat momentan pana se reface pusculita . Asta e ..:)
    Am inceput sa-mi fac si cosmeticalele in casa, din uleiuri esentiale , unturi diverse, ceara si alte minuni dar pana si ingredientele ma costa mai mult decat le-as lua direct preparate de pe iHerb .

    Sa va dau numai un exemplu:
    Golden seal root e in jur de 100 Ron la plafar si are 50 pastile . Pe net e mai ieftin dar daca platesti si curierul tot pe acolo ajungi .
    La iHerb costa 18 USD cutia de 100 pastie ceea ce inseamna 60 RON .
    Chiar si cu taxele de transport si tva incluse , ajunge la 80 RON cutia de 100
    deci mai putin de jjumatate . Plus ca iti vin toate acasa si nu mai trebuie sa umbli prin plafare dupa ele. Unde gaseam golden seal root nu gaseam si curcumina sau probiotice , Unde gaseam una nu le gaseam pe celelate si asa umblam prin mai multe locuri dupa ele .
    Oricum… cand ai mai multe de cumparat se face o economie consistenta avand in vedere ca totul iese la mai putin de jumatate din pret si majoritatea celor comandate de mine sunt mai bune calitativ fata de ce luam de aici .

  3. am uitat sa mentionez ” para free ” . Cei care merg la Dr. Ion stiu ca toate schemele il contin
    Nu l-am gasit denumit tot asa dar am urmarit produse cu aceeasi compozitie . 🙂

  4. Irina, la comenzi pana in 80 de dolari nu mai platesti vama 24%, doar transportul prin posta (max. 6 dolari). Vin totusi cam in 2-3 saptamani…Pana pe 30 aprilie e promotie – daca ai o comanda de peste 40 $ nu platesti transportul…Happy shopping:)

  5. Mercic . E bine de stiut . Eu am platit taxe aiurea . Sa-mi fie rusinica .
    data viitoare ma conformez 🙂

    La mine s-a procesat comanda vineri si marti dimineata deja mi-au adus-o . M-a surprins
    si pe mine, cum asa …

    Eu n-am prins promotia asta cu transport gratuit . Cand a inceput? Vorbim despre iHerb , da?!

    • Despre Iherb, da:) Fac comanda la ei de vreo 2 ani, sunt deja veterana (a se citi shop-a-holic). Mi s-a intamplat totusi sa mi se piarda un singur transport, sper sa nu mai fie cazul…Incearca sa faci o simulare de comanda, adica sa adaugi in cos produse in valoare de cel putin 40$ si ar`trebui sa-ti apara Free shipping la International Mail (stanga jos).

  6. aham !! tu ce comanzi de obicei de acolo ? … daca poti spune …
    Bine , nu-s nici eu chiar de la tara . la naiba, am mai cumparat medicamente din america de multe ori . Cat am facut marshall imi luam aproape toate medicamentele de acolo intrucat la noi nu se gaseau iar in europa erau foarte scumpe . Am facut si comenzi de 600 USD dar nu mi s-a perceput nicio taxa , nici TVA nici nimic. Am observat totusi ca desi faceam comenzi la America sau Canada, coletele erau trimise de prin offshoruri , via Barbados , Probabil nici nu se declara valoarea in vama si nimeni nu platea taxe .Baieti isteti !
    E culmea ca dupa ce nu ne ajuta statul cu nimic in boala asta ,sa mai platim si taxe pentru medicatie , in conditiile in care decartam la buget cu sacul .

    • Pana acum am luat chestii pentru vegetarieni: alge (spirulina, chlorella, nori etc), diverse nuci si seminte, ulei de cocos si palmier si multe multe suplimente pentru mine si pentru ai mei: omega-3, vit D, colagen, complex de B-uri, vit C naturala, silicon organic, turmeric si alte condimente, diverse tincturi. Urmatoarele transporturi vor fi dedicate cumpararii de antibiotice si imunomodulatoare naturiste (cat’s claw, knotweed, eleuthero), voi mai lua si seleniu si glucozamina sulfat. N-am gasit pe net prea multe informatii despre tratarea naturista a mycoplasmei, voi aveti ceva materiale? Vreau sa lucrez si pe planul co-infectiilor…

  7. Buna ziua!

    Am lansat de curand cu proiect in care promovam si vindem foisoare de gradina, casute in copac, balansoare si multe chestii dragute. Vroiam sa stiu daca v-ar interesa un schimb de link-uri sau o metoda de ajutor reciproc. Sunt convins ca veti gasi interesant site-ul nostru http://www.foisoare-gradina.ro . Astept un semn pe info@foisoare-gradina.ro .

    Va multumesc si va doresc un weekend minunat, alaturi de cei dragi!

    Valentin Danaila
    http://www.foisoare-gradina.ro

Lasa un comentariu

