Invitatie la scris

Cum blogul asta contine  cea mai multa valoare prin discutiile din comentarii (care de multe ori se pierd daca nu-s legate de scrierea curenta) m-am gandit sa-i invit pe aceia care vor sa imparta cu ceilalti povestea lor si/sau experienta si informatiile lor sa scrie pe blog articole (aici, in prima pagina).

Am testat un pic cum functioneaza serviciul asta pus la dispozitie de wordpress si se pare ca exista optiunea „autor” care poate fi 1,2,10….

Autorul poate sa vada interfata din spatele blogului (statistici, comentarii) insa are drepturi doar pe scrierile lor. In interfata vizibila scrierile vor alterna in functie de autor. Inca nu am reusit sa-mi dau seama cum sa separ cu totul scrierile unuia de celalalt insa pana demaram procesul ma prind (in sensul ca daca vreau sa vad ce scrie doar X sa apas butonul X si sa-mi selecteze doar scrierile lui X). Oricum, chiar si daca nu merge chestia asta, tot putem alterna scrierile asa ca v-astept intentiile.

Ori pe adresa de mail (vezi dreapta) ori aici in comentarii.

 

p.s: evident, e mai simplu sa-ti faci blog!:)

Un comentariu la “Invitatie la scris

Lasa un comentariu

