Veterinarii stiu!

Am vizitat cateva cabinete veterinare in vederea achizitionarii celor trebuincioase pt deparazitarea jivinelor din ograda. Cu ocazia asta am facut si pe ‘mystery shopperul’ punand si cateva intrebari de novice despre zoonoze. In toate cele 4 cabinete se stia de borrelioza si despre gravitatea ei la animalute si la oameni(prin mediatizare cazului serban ionescu). Eu zic ca lucrul asta e cat se poate de incurajator.

3 comentarii la “Veterinarii stiu!

  1. Este laudabil faptul ca medicii veterinari sunt la curent cu tot ce trebuie facut pt a ne proteja pe noi si pe animale de aceste capuse dar oare si medicii de familie sunt in tema , ar fi interesant de facut un sondaj acum si acela sa fie mediatizat inainte de a fi prea tarziu. S-ar putea ca suferinta actorului Serban Ionescu (multa sanatate) sa fi avut ecou si in randul medicilor de familie si toti pacientii sa fie indrumati in timp util catre serviciile specializate pentru a-i scuti de drumuri aiurea, suferinte inutile si complicatii.

  2. Va asigur ca in Targu Mures la clinica de boli infectioase 2 , aceste boli sunt luate in serios si sunt tratate corespunzator. Iar faptul ca medicii veterinari cunosc aceste probleme si sunt implicati nu este „revoltator si inacceptabil”…
    Ma simt aici intr-o alta tara !
    Sanatate tuturor.

  3. Pe mine tinidazolul pulsat 5 grame pe saptamana ( 2g /zi luni si marti, 1 gram miercuri) fara doxy or altceva luat sase luni cu pauza ( de Pasti si Craciun-An Nou caci nu se poate bea alcool in timp ce-l iei din cauza reactiei disulfiram) mi-a dat o remisiune completa timp de trei ani, trei ani completi fara nici un simptom. Trei ani formidabili. Schema am imprumutat-o de la protocolul Wyburn-Mason care utilizeaza 5-nitroimidazolele (metronidazol, tinidazol, ornidazol, secnidazol, etc) pentru a trata reumatismul articular. 2g zi este doza pentru cineva de 70Kg. pentru greutati mai mari sau mai mici se mareste/micsoreaza doza dar nu prea mult
    Acum borrelia s-a facut din nou simtita si am luat-o de-a capo, de data asta cu cu ornidazol care are timp de injumatatire mai mare decat tini. Sunt in saptamana a cincea, am tinut-o tot intr-un herx pana mai acum, acum a inceput herxul sa se diminueze.
    N-am facut niciodata tratement cu tetracicline sau alt antibiotic, numai 5 nitroimidazole.
    Eu am fost muscata de capusa in August 2007 dar primele simptome le-am avut in toamna 2008.

Lasa un comentariu

