borrelia necunoscutus

Intr-un buletin de analize (LTT) facut de un pacient roman in Germania a reiesit cum ca pe langa garinii si afzelii mai are „activ” si un soi de antigen (vezi borr. ospc – 8,3) neasociat cu nicio tulpina cunoscuta de borrelia. Asta inseamna ca ce zice dr. Ion e cel mai probabil adevarat si ca sunt specii de borrelii care NU sunt depistate pentru ca nu-s nici macar catalogate dar care totusi „produc distrugeri”. Presupunand ca aceasta borrelia necunoscutus a fost agatata autohton am putea „spera” ca avem si noi specia noastra (ca si spaniolii, nemtii, japonezii, etc).

 

 

6 comentarii la “borrelia necunoscutus

  1. http://www.inus-world.de/de/borreliosezentrum

    Interesant la aceasta BorreliaZentrum este ca integreaza in diagnostic si monitorizarea terapiei microscopia in cimp intunecat. Oricum ceea ce vad acestia si descriu a fi borrelii arata la fel ca si formatiunile care apar in filmele Dr. Boszic din Ungaria, Dr. Moscu si Dr. Butte de le Lymediagnostic si ceea ce vedem si noi pe microscopul de la CMHC.

    Microscopul nostru insa NU-L folosim PENTRU DIAGNOSTIC, cel mult sa verificam un rezultat sau altul, in schimb cautam in diferitele etape ale terapiei sa vedem ce se intimpla cu aceste formatiuni!

    Foarte probabil pina in Carpati (Ardeal) exista similitudini cu tipurile de borrelii din Occident, dincolo de Carpati, in Nord si in Sud este foarte posibil sa gasim doua specii distincte de borreliile occidentale, una comuna cu bulgarii si alta cu rusii.

  2. Poate e important…respectivul roman a facut 4 luni de tratament cu antibiotic (tot tacâmu tinizol,mino,rifamp,azitrox etc.) + 10min de HBOT (mai mult n-am reusit 🙂 din pacate…nu-mi explic dece…) inainte sa faca LTT-ul de mai sus. LTT-ul pozitiv indica o infectie activa cu spirochete.
    Ce mi se pare mie f ciudat este ca la un western blot facut la spitalul fundeni nu mi-a iesit nici garinii nici afzelii nici altceva…mi-a iesti bb senzu strictu.
    Cat despre cetatenia spirochetei…cred ca traieste intr-o padure langa Manastirea Comana. As propune un nume deja pentru spirocheta necunoscuta.

    „Comana Romanis”

  3. eu am facut cunostinta cu o nimfa in grecia. mi-a dat sensu lato recombinate p17 si p19 si multe babesii si bartonelle si mycomplasme.

Lasa un comentariu

