Runda 4 de antibiotice. Sfarsit

Am terminat de vreo doua saptamani runda cu numarul 4 umfland astfel procentul celor cu 4-6 runde din sondajul de alaturi.

O tura usoara cu biseptol si clindamicina. Nu stiu daca „usurimea” a venit din ‘ferocitatea’ mai scazuta a antibioticelor sau din modul de abordare ceva mai elaborat in care am inteles s-o abordez.

Dupa cum povesteam in trecut, de vreo trei luni tin un „jurnal de boala” in care imi notez simptomatica, procentul de hrana cruda, suplimente si medicamente pe care le iau si la sfarsit nota generala a zilei.

Evident, statisticianul din mine a simtit nevoia sa duca datele astea adunate pe hartie in format digital si sa scoata grafice.  Ce a iesit vedeti mai jos desfasurat pe doua luni fara antibiotice. Doar cu naturiste.

Vorbim de o evolutie ciclica cu suisuri si coborasuri destul de abrupte. Intr-o zi ma pot simti de 9 iar in alta de 7. Am avut  1-2 zile mai proaste dar dupa aceea urcarea a fost surprinzatoare. Cel mai probabil lucrul asta se produce din cauza ciclului de inmultire/viata al bacteriilor.

Eh, mergand mai departe, am comparat o perioada de 21 de zile consecutive, aleatoriu aleasa din „zilele fara antibiotic” si am suprapus-o cu ce s-a intamplat sub antibiotic (in rosu).

Cum as interpreta eu graficul? Pai simptomatica sub antibiotice e ceva mai plata, fara puncte extreme, nici de bine, nici de rau. Interesant e ca totusi se mentine acelasi tipar de ciclicitate. Intre maximul „fara antibiotic” si ‘platoul’ din dreapta sunt 9 zile. Dupa platou a urmat coborarea. Acelasi lucru si cu antibiotice, o ‘groapa’ de 8-9 zile dar de remarcat ca ceva mai putin voluminoasa. Evident, ambele curbe urca spre un viitor incert, mai poetic spus. Eu inteleg de aici ca indiferent care din spirochete si coinfectii dau simptomele, n-au parut f. deranjate de prezenta antibioticelor decat intr-o masura destul de mica.

Totusi, as putea spune despre tura 4 ca a adus schimbari in bine. Acum, la doua saptamani de la terminare ma simt un pic mai bine decat ma simteam inainte de tura.

Programul ce m-a lipsit de herxuri e ‘descris’ in imaginea scanata dupa schita pe care mi-am facut-o eu la inceputul tratamentului (pentru o mai mare veridicitate) 🙂  N-o s-o mai rescriu sub forma de text, va las pe voi sa-mi descifrati scrisul „de doctor” si daca aveti nelamuriri, nu ezitati sa lasati un comentariu.

De mentionat faptul ca de tot de doua luni si jumatate iau tinctura de varga ciobanului in dozaj mic (teasel root) comandata de aici. Efectele nu au fost vizibile neaparat in simptomatica (poate lucreaza la alt nivel). O sa scriu mai multe dupa ce-l termin (probabil alte 2,5 luni).

Actualmente am revenit la para-free + cat’s claw pentru a creste raspunsul anticorpilor si ducand astfel liniile de WB pana in chenarul din dreapta paginii de analiza.

43 comentarii la “Runda 4 de antibiotice. Sfarsit

  1. Asa, asa, ia antibiotice cu taraita astfel incat sa dezvolti imunitatea borreliilor ! Bine mai procedezi ! Ori te tii de antibiotice ori nu te atingi de ele, ce faci tu e prostie pura ! Am vazut ca in trecut ti s-a mai explicat treaba asta, insa vad ca nu ai priceput: un tratament modest cu antibiotice inseamna borreliile ce se adapteaza la el si nu ai facut decat sa le faci lor un bine, nu tie ! Vad ca atitudinea ta generala este anti antibiotice, asta cred ca am inteles cu totii. 🙂

  2. Eu ti-am mai spus tie, joaca-te tu cu focul ca ai sa vezi cu e in final cand borreliile au sa-ti atace creierul sau mai stiu eu ce si ai sa ajungi sa ai paralizii si tot felul de probleme ireversibile, sa nu uiti ca ai fost avertizat si nu ai de dat vina decat pe tine. De tinut de un tratament serios cu ab-uri nu ai vrut, tu vei indura consecintele propriei prostii, sa nu zici ca nu ai fost avertizat.

    • SOldatu,

      Nu vrei sa ne spui tu, te rugam, mai detaliat, cum a functionat la tine antibioterapia? Si cum/cand ai scapat de simptomele dobandite in perioada tratamentului alopat? Pe mine chiar m-ar ajuta, deoarece acum, la sfarsitul rundeia a 4-a de antibiotice, starea de sanatate e mult mai deteriorata decat inainte de a incepe antibioterapia. In conditiile in care totul a fost ,,ca la carte”… ma refer la alimentatie,detoxifiere, la sustinerea organismului in general.
      Multumesc frumos!

  3. Momentan ti-e bine pentru ca borreliile inca nu ti-au atacat un nerv important ceva, din creier, sau maduva spinarii, insa cand o vor face, ai sa vezi tu unde te-a dus atitudinea ta de incredere in toate prostiile posibile. Ai vazut ca era un domn ce intra aici pe blogul tau si zicea ca nu mai poate merge…oricand ti se poate intampla, oricand….

  4. daca imi zici si in ce calitate imi lasi comentariile astea, poate capeti si ceva veridicitate. daca nu cumva esti doctor cu ceva cazuri de pacienti cu lyme tratate cu succes sau vreun fost pacient lyme tratat cu succes, nu vad de ce as lua de bun ce zici.

    daca borrelia castiga asa repede imunitate la antibiotice inseamna ca nimic din ceea ce s-a folosit in trecut nu mai poate fi folosit pentru ca bacteriile au imunitate deja si cum sunt doar cateva tetracicline, nu vad cum s-ar putea intinde tratamentele pe ani folosind alte abx uri de fiecare data.
    ca sa repeti o analiza si ca sa nu-ti iasa cum mi-a iesit mie data trecuta cand am facut WB un rezultat aiurea,
    trebuie sa lasi o perioada intre terminarea antibioticelor si analiza efectiva. in perioada aia nu apare imunitatea la bacterii ? perioada aia e de 6 saptamani – 2 luni….
    chiar si cele mai agresive tratamente din Romania de care am auzit s-au intins pe 33 de saptamani din cele 52. deci au existat 5 luni de pauze. Asa ca stai linistit, pana in Iunie cand „implinesc” eu 52 de saptamani o sa am si eu 30 de saptamani de tratament antibiotic, minim.
    oricand, oricand se poate intampla sa te calce o masina pentru ca ai traversat prin loc nepermis, da. asta nu inseamna ca trebuie sa traiesti cu gandul asta in cap.

    pana una alta, daca tonul de discutie ramane acelasi, avand in vedere ca si eu am priceput mesajul tau si tu pe al meu si avand in vedere ca expertiza ta se pare ca e mai degraba in domeniul IT si-al jandarmeriei (http://blog.s0ldatu.com/) o sa prefer sa nu ajungem sa ne facem ‘handicapati’ pe aici caci nu este cazul. unii-s inconstienti ca nu iau antibiotice, altii ca se trateaza cu ierburi, altii ca n-au cautat pe net sa gaseasca despre boala lyme vreme de ani de zile, altii pentru ca au avut prea mare incredere in medici, altii pt. ca au avut prea putina si au renuntat sa mai creada ca au lyme si se trateaza derizoriu de alte boli, altii ca nu iau probiotice in timpul antibioticului, altii ca intrerup tratamentul in mijlocul „rundei” pentru ca nu mai pot, altii ca fumeaza desi au tromboze si babesii si tot asa.
    de asta exista „selectie” naturala. sa filtreze inconstientii de speciile alfa, nu?

    later edit: bai, si stii ce e mai tare? ca tot intrebam de seghedin pe unde e si ‘umbra’ lui bantuia pe aici in persoana ta, nu? acum inteleg si cum ai ajuns pe aici 🙂
    http://forum.chip.ro/showthread.php?t=103350&page=93
    http://s0ldatu.info/0.html#/despre

  5. Actualizare, suspiciune si ingrijorare…
    Am facut investigatii cardiologice… extrasistole neamenintatoare de viata, nu necesita tratament ( decat Mg), si…”cumva pierzi magneziu, trebuie tratata lamblia asta”…. Cam greu dupa luni de medicamente…
    De ce au reaparut acum extrasistolele si mai multe ca la „debutul”, cu mai mult de un an in urma…
    Simptomatologie actuala: rar o unda de durere in tampla dr. si urechea dr. vajait ureche dr, (aparut sub tratament de 5 luni), si extrasistole supraventriculare de 3 saptamani, azi dimineata laba piciorului dr.amortita…., care ma fac sa tresar… tresar la orice intepatura/mancarime de piele…
    Gandul ca nu am tratat babesia ( biseptol nu pot lua), gandul la mycoplasma si la cele 3 borrelii… Gandul la tratamentele antibiotice complexe de lunga durata, cu care oamenii doar se simt mai bine pe durata lor…. suspiciunea (IDSA) ca eficienta tratamentelor cu abx de lunga durata nu s-a dovedit ( adica, oricum tot la fel merge boala !? )… Nu o sa rezolvam noi dilema, stiu…
    Mi-e frica sa-mi fac DFM – probabil sunt inca toate acolo… dar, „functionez” si ma bucur de zapada…

  6. E ok sa iei argila in timpul tratamentului cu antibiotice? Nu vreau sa spun o prostie, dar parca am citit undeva un post de-al domnului Silvian G in care spunea ca nu e ok sa le asociezi pe amandoua…

  7. eu am luat argila pt ca dupa vreo 5 zile aveam mici dureri de stomac si stiu ca argila e un bun pansament gastric. nu-mi amintesc sa fi citit vreo atentionare in sensul asta. oricum, e atat de discutabil totul incat e bun ce te face sa te simti mai bine. iar mie argila mi-a luat cu mana durerile la stomac. o mentin si acum.

  8. Am fost muscata de capusa in 22 iunie 2011 si am fost la medic sa o scoata a 2-a zi si am luat Doxiciclina 2 saptamani eu sperand sa fi fost o capusa mai blanda care sa ma scuteasca de emotii si la 6 sapt. a trebuit sa merg pt. analiza Elisa la Boli infectioase Cluj , In aceasta perioada am avut toate simptomele ciudate ale bolii , incepand cu incetosarea privirii, am fost pe 1 aug. la oftalm. a zis ca n-am nimic .iar pe 2 aug la institutul inimii cluj pt ca aveam palpitatii f. intense, unde iar au zis ca n-am nimic. doar ca eu ma simteam din ce in ce mai rau cu amorteli ale ambelor maini dimineata (ca abia-mi tineam cana de cafea cu ambele maini.) cu dureri articulare ,osoase, senzatia ca cineva ma urzica cu dureri in muschi, carcei, dureri si incordare in tendonul lui Achile cu insomnii ,tranpiratii , cu presiune in cap si la urechea dreapta cu dificultati de concentrare ,orientare si de deglutitie cu carcei tot mai des in anumite zone .,am primit rezultatul care era pozitiv. apoi am facu testul W-blot si ala pozitiv pt Afzeli si Garini. si apoi am facut 21 zile cefort intravenos. Aproape toate simptomele au disparut si am crezut ca am scapat eram f. fericita ca mi-am recapatat sanatatea de dinainte de acest episod, dar in luna ian. prin 15 au reinceput iar Ochii, sa lacrimeze ,sa nu vad bine sa aiba o culoare galbuie si toate astea sa cedeze numai dupa picaturi. amortelile mainilor ,durerile articulare ,deci toata semnele din vara care m-au dat peste cap . Mentionez ca la 3 luni trebuia sa merg la control asa ca am fost si mi-au recoltat iar pt Elisa dar avand ac. simptome am primit reteta pt. doxiciclina 28 zile si acum sunt pe tratament si iar au disparut o parte din simptome dar acum nu ma mai pot bucura ca in vara pt. ca mi-e frica sa nu reapara dupa ac. runda a 3-a de antibiotice , deci ce sa spun acum astept rezultatul testarii si sa treaca cele 20 de zile care au mai ramas . Dupa fiecare runda de antibiotic am aruncat inclusiv periuta de dinti pt ca si la nivelul gingiilor am avut niste modificari inexplicabile si atunci ca sa nu cumva sa ma reinfectez am aruncat tot ce credeam ca nu pot dezinfecta incat sa nu mai fie niciun pericol. dar degeaba..Am intrat pe forum sa vad ce sa mai fac dar nu cred ca am prea multe variante decat sa sper ca o sa pot trai cu aceste spirochete taota viata . ….

    • buna viorica,
      doza de doxiciclina primita imediat dupa muscatura s-a intins pe o perioada prea scurta (14 zile), o astfel de muscatura necesitand o luna de antibiotic si nu in dozele care se dau in spital, 200 mg doxy prima doza de atac si apoi 100 mg profilactic.
      iar acum, doar un singur cap de atac – doxiciclina – este insuficient pentru un tratament cat de cat eficace.
      in plus, daca „viata dupa lyme” nu ar exista (si n-ar fi confirmata de cateva cazuri, ce-i drept, care traiesc bine mersi aceasta viata de dupa boala) acest blog nu si-ar mai avea rostul. ar trebui sa inchidem cu totii ghiseele si sa speram la o minune.
      Capul sus, nu esti singura in situatia asta. In fiecare zi sunt zeci de noi ‘prieteni’ in comunitatea Lyme.
      Get well or die tryin’ ! 🙂

  9. Rhea, ai descris exact ceea ce simt si eu. M-am documentat foarte mult despre boala asta, stiu la ce sa ma astept. Cu toate astea, undeva in sinea mea, am sperat ca la mine va fi mai bine, va fi mai usor.

    Eu acum sunt in pauza dupa prima runda de tratament. Am crezut ca ma voi simti extraordinar in pauza asta, ca voi muta muntii. Din pacate, mi-au aparut simptomele vechi. Oricum nu disparusera in totalitate dar probabil ca erau putin mascate de simptomele date de medicamente.

    Incerc sa pricep cand anume se administreaza antibiotic intravenos si cand se administreaza doar pastile. Din cate pricepusem eu, in cazurile grave de neuroborelioza, cand pacientii nu se mai pot misca, primesc antibiotice intravenos. De asemenea, intelesesem ca un anumit tip de borrelii se trateaza injectabil. Cu toate astea, am observat ca americanii merg mai mult pe intravenos, indiferent de situatie (ai vazut „Under our skin”? – acolo, din cate-mi amintesc, toti erau pe injectabil). De asemenea, imi pare ca la Infectioase Cluj, tratamentul merge pe injectabil (cel putin eu asta am priceput din ce spuneau pacientii pe bloguri).

    • Am observat ca recomanda antibiotic in general cand te internezi si ai simptome neuro si cardiace… am facut 3 ture iv… parca nici astea nu mai au efectul de la inceput ( + reactii alergice si colecist la 2 sapt de la ultima tura – )… Daca rezisti la abx orale probabil este la fel… am citit ( probabil noi toti la fel), multe relatari – si imi pare ca boala are un curs al ei… la mine sub tratament au aparut simptome pe care nu le-am avut, cu zile „rmai rele, mai multe” si o multime de reactii adverse …. poate abx ne feresc de agravari pana corpul reuseste sa o stapaneasca sau insasi borrelia devine mai slaba si mai putin infectanta ( sunt ceva studii pe tema asta) – pana acum cred ca doar am enervat-o ?! Nimic nu este sigur…. Nu am incredere in tratamente, mi-e frica sa stau fara ele…

  10. Buna ziua, tuturor!

    As vrea sa va intreb un singur lucru: Cum ati suportat (pentru cei care au avut-o) cura de minocyclina? Ati luat si altfel de suplimente in afara celor prescrise de medic( curcumin, bere’s drops, supradyn si redoxon?)

  11. Prietenul meu a suportat cu greu prima tura de minociclina + un antiparazitar + un alt antibiotic. A avut ameteli foarte mari, vederea incetosata, greturi, furnicaturi in maini, atacuri de panica, senzatie de presiune in cap…a stat mai mult in pat in timpul tratamentului. Acum la a doua tura vad ca suporta mai bine si nu a mai facut nici crize de panica.

  12. Iata cum s-a intins la mine tratamentul pe un an de zile, si continua…din 52 de saptamani am luat abx cam 32-33. Am sters dozele ca nu cumva sa-i vina vre-o idee cuiva. Dupa cum se vede de ieri am inceput o noua tura de minociclina &Co. La ultima microscopie facuta in ultima pauza, adica acum vreo 3 saptamani, au iesit doar cateva spirochete si micoplasme. Aveam babesie, anaplasma (erlichie) si binenteles micoplasme. A, si gema multe. Starea mea e mult mai buna decat la inceput, am grija sa beau lichide si ceaiuri, imi iau suplimentele cu consecventa dar la carne nu am renuntat. La inceputul tratamentului aveam cam 46 kg, pe parcurs am slabit la 41 kg iar acum am 50 kg (163 cm).
    3 saptamani 11 febr-02 mart 2011
    Doxiciclina 100mg
    Ciprobye 500mg
    Tinidazol
    2 saptamani 03 mart-15 mart pauza
    8 saptamani 16 martie-10 mai
    Doxiciclina 100mg
    Ciprobye 500mg
    Tinidazol
    9 saptamani 11 mai -14 iulie pauza
    3 saptamani 15 iulie-4 august
    Rifampicina
    Tavanic
    Tinidazol
    2 saptamani 05 august-17 august pauza
    3 saptamani 18 august-08 septembrie
    Clindamicin 300mg
    6 zile Biseptol
    Zinnat 500mg
    Tinidazol
    3 saptamani 09 sept – 07 oct
    Minociclina 50mg
    Ofloxacin 200mg
    Tinidazol
    3 saptamani 08 oct- 28 oct pauza
    3 saptamani 29 oct – 18 noi
    Azitromicina 500mg
    Zinnat 500mg
    Tinidazol
    6 saptamani 19 noi – 30 dec
    Minociclina 50mg
    Cipinol 250mg
    Tinidazol
    31 dec – 13 ian
    2 saptamani Clindamicin 300mg
    Biseptol
    Tinidazol
    3 saptamani 14 ian – 03 febr pauza
    16 zile 04 febr –
    Minociclina 50mg
    Cipinol 500mg
    Tinidazol

    4 saptamani
    Doxiciclina 100 mg
    Cipinol 500mg
    Tinidazol

    • Multumim Gina pentru ca ne-ai informat despre tratamentul tau. Ce pot spune? impresionant! cu analizele esti ok? rinichi, ficat, stomac?
      ai incercat sa combini antibioticele cu HBOT-ul?
      de cat timp aveai boala?

      p.s: scuze ca am publicat comentariul abia acum. din nu stiu ce motive intrase la rubrica „spam”.

      • Bine v-am gasit si pe aici!
        Cu analizele sunt perfect OK. Nici eu nu stiu ce sa spun fiindca inainte sa incep tratamentul eram varza cu stomacul, nu credeam ca am sa reusesc sa iau nici prima tura de abx. Chiar zilele astea nu sunt din cele mai bune. Am observat ca in primele zile ale fiecarei ture de abx imi este rau dupa care urmeaza o perioada de bine.
        Nu am combinat abx cu hbot fiindca nu a fost nevoie.
        Muscata de capusa sunt de 15 ani, dar cine se gandea atunci la borelie?… Simptomele au aparut acum 6 ani si am urmat tratamente de tot felul fara rezultat pana acum un an cand am mers la Gogoase.Daca ma gandesc bine, acum 15 ani, dupa minunata muscatura am avut o raceala crunta. Au urmat diverse probleme de sanatate care tot reveneau, pana acum 6 ani cand starea mea de sanatate a inceput sa se degradeze constant.
        Simptomele au disparut in mare parte si astept sa dispara cu totul.

  13. Ciobanul Aviator,
    Ma bucur sa citesc ca n-ai avut herx-uri. Spune-mi te rog, la cura asta n-ai avut herxuri? Si la cati l de lichide ajungi pe zi? Si inca ceva, tu cum ai suportat minociclyna?
    PS. Programul tau e excelent, bine fixat… eu zic ca faci exact ceea ce trebuie, N-am niciun dubiu ca vei fi OK, ca esti pe drumul cel bun.

  14. Buna Doina,
    n-am avut herx-uri. unii spun ca asta inseamna ca e ineficace tratamentul, eu as spune ca daca te detoxifici puternic si bei suficiente lichide ar trebui sa eviti supraincarcarile cu toxine.
    N-am baut excesiva apa. cam 2 L de ceaiuri complexe de plante si 1 L de apa.
    Minociclina a fost cea mai greu de suportat. in primele 10 zile aveam ameteli mari si greata teribila dar atunci am decis de fapt sa schimb cu totul stilul de viata. in prima faza am introdus smooties-urile de legume cu spirulina si chlorela si am continuat cu ce am tot scris pe blog. eh, dupa 10 zile de herx-uri grele, am inceput sa ma simt mai bine si cu exceptia unui semi-atac de panica auto-cauzat ca sa zic asa pentru ca am citit tot felul de marturii teribile despre boala asta in acea seara, am terminat onorabil cele 28 de zile.

  15. Clindamicina …am atatea sa va spun cu referire la acest antibiotic ca ati putea face vreo 3-4 postari noi pe blog.
    Clindamicina blocheaza sinteza proteinelor bacteriene prin fixare pe subunitatea 50S ribozomala. In general, activitatea sa este bacteriostatica, dar poate deveni bactericida in unele conditii speciale.
    Studiile de laborator au aratat ca, pe langa activitatea antibacteriana, clindamicina are si proprietati de imunomodulare :
    • reduce adeziunea bacteriana la nivelul mucoaselor;
    • faciliteaza chemotaxia, opsonizarea si fagocitoza leucocitelor ;
    • inhiba productia de citokine (TNF-α, IL-1β) si NO ;
    • creste productia de IL-6

    Se pare ca are capacitatea de a actiona impotriva gemei si se utilizeaza in osteomielite pentru ca patrunde la acel nivel. Nu trece bariera hematoencefalica .

    Cunosc acest medicament pentru ca am inceput sa-l utilizam de acum 5 ani in cabinet ,impotriva babesiilor la caine. Povestea este lunga …
    De fapt , datorita clindamicinei , am ajuns sa cumparam microscopul ! (asta a fost cel mai important efect al antibioticului )

  16. Buna,
    foarte interesant blogul tau, mai ales pentru cei infectati cu aceste spirochete;
    si eu le-am incercat de-alungul timpului cam pe toate( ma refer mai ales la remediile naturiste), am boala cam de 8 ani, diagnosticat abia acum 1 an. Am cheltuit peste 1000 de dolari pe „leacuri babesti” cumparate online, de peste ocean. Personal, sunt consternat de multitudinea curelor de dezintoxicare postate pe net ca un „must do” daca vrei sa te faci vreodata bine, daca vrei sa scapi de borrelii.

    Poate ca pentru unii chiar functioneaza, dar eu cred ca organismul uman, chiar si infectat cu o supernanobacterie asa cum este borrelia, are capacitatea de a se dezintoxica singur si majoritatea curelor de acest gen sunt quack-uri, ba uneori fac mai mult rau decat bine.
    Intotdeauna am fost sceptic in privinta lor, imi vin in minte reclamele online la produse de gen colon cleanse, care s-a demonstrat ca sunt inutile, ba chiar daunatoare.

    E alegerea ta sa fii propriul tau cobai si te inteleg, dar iti spun din proprie experienta ca extractele naturiste si „ierburile”, multe fiind foarte potente, interactioneaza intre ele si au efecte adverse aproape la fel ca medicamentele de sinteza. Niciodata n-as incerca terapii de genul salt + vitamin C sau rife machine, asta e medicina alternativa de tip voodoo, dar am incercat vitamna C in doze mari singura, gheara matei, olive leaf, extracte din ciuperci medicinale, goldenseal, berberine, sarsaparilla, andrographis, uleiuri esentiale si cam toate ierburile despre care am citit ca ajuta in lyme, you name it, si sunt foarte deschis in privinta HBOT-ului, ca terapie adjuvanta, pe langa antibiotice.

    Toate m-au dezamagit, cu exceptia a doua extracte: GSE( grapefruit seed extract) de la Solaray sau Nutribiotic si artemisinin( babesia killer). De ce e GSE-ul eficient pe cand toate celelalte au esuat?
    Simplu. Pt ca GSE-ul nu e un extract natural ci unul sintetic, contaminat cu parabeni si cloruri ce ating concentratii de pana la 8%( clorura de benzetoniu si/sau triclosan, puternice antiseptice destinate exclusiv uzului extern) deci iti asumi un risc de toxicitate( la fel ca in cazul antibioticelor, dar probabil mai mic) atunci cand ingerezi capsulele. Am incercat diferite tipuri de GSE, unele au fost eficiente, altele nu( nu toti fabricantii produc formule „broad spectrum” contaminate voluntar, de asta am recomandat Solaray/Nutribiotic, pt ca sunt antiseptice in ele). Poti incerca un GSE de pe piata europeana care e apa de ploaie si nu ucide nicio bacterie, nici macar in vitro.

    Cum iti dai seama ca un bactericid e eficient? Simplu: ai reactie herxheimer.Important e sa o deosebesti de eventuale efecte adverse ale suplimentelor ce le iei. Daca nu ai herx, nu au murit spirochete, efectul de „mascare” a herxului promovat de unele ierburi e bullshit.Trebuie sa ai herx.
    La mine herx-ul a fost suportabil: ameteli, usoare dureri de cap si o presiune intracraniana, iar a doua zi mare parte din simptome mi s-au ameliorat dramatic, mi s-a parut un miracol. Au revenit apoi cu timpul si eficacitatea GSE-ului a scazut, semn ca nu e un „magic bullet” capabil sa curete infectia, dar o diminueaza.

  17. Nicu,

    Ai inceput tratamentul alopat acum un an? Spune-ne, te rugam, care e starea ta de sanatate acum, si cat te-a ajutat antibioterapia pana la momentul asta? Mai continui si acum cu antibiotice?

    Multumesc!

  18. eu am inceput de ieri injectiile,este destul de greu sa stai cu branula ,sa te duci la servici si sa i-ti programezi cand faci injectiile si cine le face.
    Cand am fost la farmacie sa ridic comanda de cefort am gasit un farmacist foarte bine pregatit si care cunostea f.multe despre lyme.Cand a vazut diagnosticul sa uitat la mine cu atata ,,compasiune „si atat de mirat .Cand am vazut cum a reactionat nu mi- a picat bine de loc ,ma-m speriat si am avut o stare atat de depresiva ca un atac de panica nu stiu ,ma dusesem sa iau medicamentele si sperm ca or sa ma ajute si in doua minute eram disperata cu moralul la pamant.Farmacistul mi-a zis ca se suporta f. greu cefortul in cantitatea asta ,ca poate ajuta dar el recomanda un medicament care nu il gasim in tara doar dupa net si de care el stie ca este singurul eficient.Mi- scris pe un bilet SUPER-ARTEMISININE sau ARTEMISININE .Primul este mai bun ca este mai concentrat.
    Am citit ce am gasit in romana poate tu te descurci si poti afla mai mult despre acest medicament care este intradevar un antimalaric si antiviral recomandat in bolile provocate de tantari.

    • Mariana,
      Cred ca este vorba despre faracistul de la Farmacia Tei, nu? Intr-adevar, si eu am ramas uimita sa costat ca stia atatea despre lyme. Mi-a facut si mie recomandarea de ARTEMISININE, am citit insa postari ale multor pacienti, si am inteles ca nu se administreaza oricum, da niste herxuri ingrozitoare. Eu o sa ma intersez pentru sora mea, insa nu acum, in faza asta. Si asa suporta foarte greu antibioterapia.

      In legatura cu cefortul, eu zic ca nu este cazul sa-ti faci probleme, sora mea a inceput tratamentul cu 4gr cefort/zi si l-a tolerat fara nicio problema. Si fara herxuri. Chiar imi puneam problema eficientei, vazand ca nu apar reactii adverse. De la cefort au aparut si imbunatatiri, anumite simptome au disparut.
      Trebuie sa ai mare grija cu flora intestinala si cu vezica biliara. In rest, va fi ok, eu zic sa nu-ti faci nicio problema in privinta asta.Spun asta pentru ca eu am fost foarte speriata inaintea curei de cefort, am citit undeva o postare ca, administrat acasa, ar putea produce vasculita lyme. M-a linisit atunci D-nul Guranda.
      Multa sanatate!

    • Daca te intereseaza am eu cateva cutii de ARTIMISININ(sigilate) de 90 capsule,extractul este de 200mg si mai contine un extract de spin pentru potentare,dar e destul de scump
      Pretul recomandat de producator in SUA este de 65$ si eu le vand cu acelasi pret.
      Pentru ridicarea coletului in tara am mai platit 24%TVA + Taxe Vamale pe toata valoarea coletului(inclusiv pe transport)
      Artemisinin este substanta activa din Artemisia Annua,este un antiparazitar folosit in special pentru tratarea malariei sau a babesiozei(cele doua fiind inrudite),dar unii il mai folosesc si in tratarea leucemiei si a tumorilor
      pentru detalii ma puteti contacta la cata_uk012@yahoo.co.uk

        • Eu am luat Artimisinin in doze mari(pana la 1200mg/zi) si nu am avut reactii herx.Babesia la mine nici nu era asa problematica,dar era prezenta…acum vad ca nu mai iese la teste.

  19. Sora ta a luat si un antimicotic pt. candida?Sunt in a doua sapt. de cefort,problemele digestive le tin in frau cu probiotice,enterol,carbune si ma simnt bine cu redigest.Pt candida care a inceput si pe cale bucala nu stiu ce sa iau, ca sa nu ineractioneze cu tinidazolu
    Da asa este farmacistul de la tei mi-spus.
    pana acum suport destul de bine,exclud gustul metalic,greturi,dureri articulare trecatoare si suportabile

    • Mariana,
      Sora mea a avut probleme de genul asta la cura de azitrox. I se innegrise efectiv limba si dintii, iar pt asta a folosit bicarbonat (clatiri intense) nitroglicerina boraxata cu nistatina, i-am dat la ceva timp dupa nirtoglicerina si pastile de nistatina.

      Problema asta a aparut mai usor si la cura de doxi, insa asa am rezolvat-o si chiar mai repede.
      Sanatate maxima!

  20. Salutari! Vreau sa va intreb daca a-ti avut probleme dupa tavanic + rifampicina. Eu am termnat tura de 7 zile si ma simt groaznic…am ajuns la urgente…am incercat si cu perfuzii si tot asa ma simt,Pe turele precedente nu am avut nimic.Banuiesc ca am lovit tare in bartonella si sunt plin de neurotoxine datorita lor…alta explicatie nu am.Iau curcumina, alive, silimarina,vessel si de 3 zile cate o perfuzie…si tot in starea asta sunt..nici nu pot sa dorm..cand simt cand adorm sar in sus 2 metri..atacuri de panica…plans…lesin..nu mai pot sa mananc…tot tacamul.E ceva normal in tratamentul lyme-ului dar totusi dupa ce am terminat tratamentul de o saptamana de ce mai sunt asa? A mai trecut cineva prin ceva similar ? Merci si scuze pt eventualele greseli gramaticale…nu pot sa stau la calculator si ma grabesc sa scriu.

    • Sergiu, eu nu cred ca e normal. Imi pare rau, dar nu cred asta. Asa cum nu cred ca e necesar tot chinul prin care trec unii dintre pacienti. Vorbesc acum din punct de vedere medical. Adica aceste manifestari severe, de orice fel ar fi ele (manifestari anxioase, depresive, dureri si probleme secundare), AR TREBUI ADRESATE DE CATRE MEDICUL CURANT CU MAXIMA SERIOZITATE.
      Am observat ca exista o tendinta in randul medicilor (indiferent daca e vorba de lyme sau altceva) de a minimaliza spusele pacientului ca si cand acesta ar exagera din diverse motive (gen sa i se scada doza, sa ii scurteze medicul tura de abx, sa obtina o intarire pozitiva prin atentia acordata, etc.).
      Cel mai bine ar fi sa discuti cu medicul care iti prescrie antibioticele si sa ii spui ce ti se intampla, iar el sa iti prescrie un tratament sau sa iti recomande un medic psihiatru. E singurul care poate sa iti prescrie anxiolitice, sedative si altele de gen, sunt medicamente care se dau doar pe reteta verde (daca nu s-a schimbat ceva intre timp).
      Eu nu am putut sa iau medicatie deoarece de la doze mici aveam efecte secundare de supradozaj. Reuseam sa iau xanax cate o jumate de pastila din cea mai mica doza, dar imi dadea tot felul de chestii secundare. Asa ca am fost nevoita sa ma descurc fara ele.
      Dupa prima tura de mino de anul trecut, aveam o stare de panica aproape continuu, ajunsesem sa imi fie teama sa dorm singura, sa iau pastile din cauza efectelor secundare severe etc. Devreme ce nu puteam lua medicatie, am mers pe alta varianta. Intai am fost la consiliere, apoi remedii florale Bach. Efectul nu este imediat asa cum apare la Xanax de exemplu, dar sunt eficiente si m-au ajutat mult. Mai exista si varianta de tincturi si gemoderivate din plante pentru cei care nu pot sau nu vor sa ia medicatie. Dar e nevoie de un medic pentru a elabora o schema adaptata fiecaruia, iar tratamentul trebuie luat cateva luni
      Eu am luat esentele de aici (fara nici un fel de reclama) : http://www.semperviva.ro/ .
      Merita incercata orice varianta.
      Sper sincer sa te simti mai bine! Stiu cat de crunt este sa treci prin asa ceva.

  21. am fost muscat de capusa pe 13iunie 2015 pe am urmat un tratament cu doxiciclina 10zile in urma recomandarii doctorului infectionist……pe 17 iulie am facut serologia pentru aceasta boala…..pe 11 aug am aflat rezultatele ca pozitive …..pe 12 august am inceput tratamentul cu cefort 2g/zi iv…..acum la ora actuala am dureri articulare si musculare dupa 24 de zile de cefort………
    La ce doctor ma pot adresa sau mai bine zis ce analize asi mai putea face?
    Am o saptamina de cind sint fara antibiotice si nu stiu ce trebuie sa mai fac? DFM pe zona Moldovei exista laboratoare?stie cineva?
    Tot traiesc cu speranta ca am avut un rezultat fals pozitiv din cauza doxiciclinei luata dupa muscatura…..
    Tot in 2015 in februarie facusem o pareza facial si am urilizat solumedrol si medrol comprimate care mi-au afectat imunitatea…..pareza fiin unul din semnele acestei boli ma gindesc sa nu fi fost deja bolnav cu Lyme chiar inainte de muscatura capusei……
    Poate cineva sa ma ajute cu vreun sfat….poate sint totusi la inceputul acestei boli ……..!!!!!!!!?????

Lasa un comentariu

