Have a little faith

Luand o pauza de la boli si viata la oras, zilele trecute am prins poate cel mai „calduros” decembrie la Bisoca, o comuna la granita dintre jud. Buzau si Vrancea, in apropierea masivului Penteleu, pentru care am dezvoltat o pasiune arzatoare de cativa ani. Mi-as dori ca intr-o zi sa pot sa ma trezesc in fiecare dimineata cu asemenea imagini care sa-mi „gadile” ochii si cu „zumzetul” talangilor mangaindu-mi urechile.  Probabil un panaceu foarte bun pentru Lyme:)


 

4 comentarii la “Have a little faith

  1. Apreciez poza a doua de sus in jos: cea cu copacii care-mi conduc privirea in trei directii diferite. Greu de decis pe care drum s-o apuc. Oricum, ceva e sigur: mergem inainte!

Lasa un comentariu

