Sa fie chiar asa?

Cateva extrase din diferite raspunsuri ale dr. Ion de la Constanta (medicinahiperbara.ro) care pe mine m-au frapat nestiind exact daca sa le incadrez la paranoia sau adevar de necontestat:

Cit despre medicii care nu vor sa constientizeze pericolul acestei infectii si potentialul PANDEMIC al acesteia, nu prea imi fac probleme, daca trateaza pacienti cu borrelia vor cunoaste rapid ce inseamna borrelia, PE PIELEA LOR SAU A FAMILIEI! Este de ajuns sa se caute!

Faptul ca si Dvs sinteti purtatoare de borrelii, simptomatica sau nu confirma ceea ce incerc sa explic, SI NU M-AR mira ca multi din jurul Dvs sa aiba aceleasi specii de borrelii inmultindu-se in organism. REPET este de ajuns sa se caute!

si

SI inca ceva despre modul de transmitere al borreliilor, mie mi-a reusit o investigatie extrem de importanta, adica am reusit sa filmez pe microscopul in cimp intunecat al CMHC borrelii in sperma, ALATURI DE SPERMATOZOIZI si borrelii in supuratia unui cos. Deoarece nu ma ocup cu diagnosticul acestei infectii, am timp sa caut borreliile la pacienti sigur infectati in tot ce-mi trece prin cap ca ar putea exista.

si

ORICUM, indiferent care dintre acestea ar fi, DE UN LUCRU puteti fi sigur: DACA o aveti cu siguranta ca o au deja si partenera sau partenerele Dvs intime si mai toti din prejma Dvs.

Faptul ca o spirocheta, in special o specie de borrelia, s-ar putea inmulti in singele dvs nu inseamna automat ca veti avea si vre-o manifestare clinica, acum sau vre-o data. Statistic se considera ca DOAR unul din cinci infectati cu borrelia au si manifestari clinice, dar asta IARASI inseamna ca unul din cinci din anturajul Dvs la un moment dat va suferi din cauza unei borrelioze manifeste, ce poate imbraca fie forma de artroborrelioza fie pe cea de neuroborrelioza!

si concluzionand:

Din ce povestiti inteleg ca v-a muscat capusa iar a doua zi, sau ma rog la citeva saptamani, ati fost gasit cu spirochete in singe de Dr. Moscu si pozitiv la Dr. Gogoase. Atunci este EXCLUS sa va fi infectat capusa pe Dvs., ci mai degraba s-a intimplat INVERS, adica capusa s-a infectat muscindu-va pe Dvs.

Chiar daca vi se pare absurd, dar nu numai ciini sau vulpile infecteaza capusile cu borrelii ci ORICE animal infectat. Partea proasta este ca si omul biologic vorbint tot un animal este, asa ca daca cumva sinteti purtator de borrelii atunci orice capuse care va musca se poate infecta de la Dvs.

ORICUM este EXCLUS ca imediat dupa o muscatura cu o capusa infectata a unui pacient sanatos acesta sa faca anticorpi si borreliile sa se inmulteasca in singe atit de repede incit sa fie vizibile la microscop. ASTA inseamna ca probabil muscatura de capusa suferita POATE v-a mai adus o specie de borrelii in plus, la cele care deja le colectionati!

Adica daca muscatura a fost foarte apropiata investigatiilor ma gindesc ca nici Tatiana si nici Gogoase nu isi prea fac griji de soarta capusei!

Pare interesant, nu? 🙂 adica stau si ma gandesc….eu cand am descoperit capusa pe mine pe 2 Mai 2011 era moarta deja, nestrivita, ne extrasa. Pur si simplu i-am dat un bobarnac si a cazut si nu mai misca. Cu alte cuvinte eu am infectat capusa cu lyme si de aia a murit saraca faptura. Asta inseamna ca eram infectat cu lyme inainte de 1 mai 2011 (ceea ce ar explica oarecum faptul ca la 6 luni de la „muscatura” eu am deja simptome de lyme cronic, stage III si ceea ce ar explica si faptul ca la 6 saptamani de la muscatura la DFM s-au evidentiat spirochete in sange) DAR mi se pare incredibila ideea ca o aveam dinainte cu atat mai mult cu cat eram FOARTE SANATOS de-o viata (fara probleme medicale de niciun fel). Ma repet, alergam maratoane montane si pe plat, faceam alpinism, in timpul „antrenamentelor” alergam in jur de 100-150 km/luna in parc si multe altele. Adica inteleg ca un sistem imunitar sanatos poate tine borrelia sub control dar totusi, la eforturi dintr-astea extreme, la expunerea la frigul de pe munte, etc, sistemul imunitar e destul de incercat, nu? ar fi trebuit sa cedeze poate chiar mai repede.

Cat despre modalitatile de infectare iarasi e discutabil. Daca ar fi asa cum spune dr. Ion pai vreo 80% din populatia Romaniei, minim! ar fi purtatoare de borrelii. Din astia 80% o cincime spune domnul dr. are sanse sa dezvolte borrelioza de-a lungul vietii.  Asta inseamna ca intr-un viitor mai indepartat sau mai apropiat, nu mai putin de 3.000.000 de cazuri vor fi diagnosticate. Hai sa nu zicem 3 milioane, hai sa zicem 1 milion si totusi… sa fie chiar asa?

Am un prieten, infectat si el cu lyme care si-a „testat” prietena cu un test ELISA la dr. Gogoasa. A iesit negativ pe toate criteriile. N-a mai mers mai departe cu WB sau DFM.

Asadar duceti-va partenerii(ele) de viata, rudele, toata lumea cu care ati intrat in contact la analize si spuneti-mi si mie ce v-a iesit ca sa stiu daca ma apuc si eu sa duc rubedeniile/nevasta/copil/purcel/catel…

De dna. dr. Rosca, dnl dr. Gogoasa, s.a.m.d m-am lamurit ca sunt sau vor fi infectati si ei cu borrelii caci eu asta inteleg ca ar spune dr. Ion in textul pe care l-am marcat cu „magenta” mai sus.

O tema identica trateaza si colega bloggerita aici

Alte teme de gandire:

a/ ce ne-ar face sa nu credem ca borrelia e un agent bacterian aflat in vaccinurile obligatorii? (polio, impotriva tuberculozei, impotriva tetanosului, impotriva difteriei, rujeola, oreion, rubeola si hepatita B). o enorma greseala intentionata sau nu pe care guvernele incearca sa o ascunda. O dau in balarii, nu? asa ziceam si eu…

b/ este oare b. burgdoferi mult mai virulenta decat speciile europene? pare ca asa ar fi avand in vedere viteza cu care se inmultesc cazurile in america (200.000 cazuri noi pe an). Sa fie afzeli, garini si alte specii europene „naturale” (vezi cazul Oetzi, omul Alpilor) iar burgdoferi sa fie o manipulare genetica militara?

La aceste intrebari sunt convins ca  Telenciclopedia va avea raspuns la aniversarea TVR de 150 de ani de la prima emisie asa cum avem noi raspunsurile despre boala adusa de Columb si navigatorii sai din americi  in Europa : sifilisul

Sanatate la superlativ!

11 comentarii la “Sa fie chiar asa?

  1. Am si eu multe indoieli…
    Efectele adverse la antibiotice sunt interpretate ca reactii herxheimer… multe manifestari din cursul tratamentelor de lunga durata cu antibiotice sunt atribuite „borreliei” dar apar si ca reactii la medicamente… si raman post tratament un timp ( inclusiv fasciculatii musculare, dureri de cap, articulatii, spate, somn intrerupt, palpitatii…); corpul are nevoie de timp sa-si revina la echilibru… Tratamentul de lunga durata cu antibiotice in doze masive lasa si el niste urme care se atribuie boreliei…

    Exista borrelia categoric, poate da manisfestari cand imunitatea scade, trebuie tratat puseul, recuperarea este lenta, luni de zile … foarte probabil sunt asociate si alte probleme, care tin de structura fiecaruia…
    Inclin sa cred spre modalitatea de tratament din spitalele noastre de boli contagioase, in cure de 30 zile cu repetare in caz de semne de activitate ale bolii…
    Am cautat si am vorbit cu persoane care au venit la medic in Ro, in „carucior”, si sunt bine dupa 3 cure de antibiotice, facute la intervale diferite de timp, (analize facute tot in Ro)… diagnosticati intradevar tarziu… Cand lucrurile sunt mai complicate poate mai este si altceva nu numai borrelia indiferent de tipul ei…

    In privinta alimentatiei si stilului de viata… cred ca din toate cate putin… echilibrat… nici un exces nu este bun.

    • eu zic ca dupa cateva luni buni de antibiotice un regim draconic de detoxifiere se impune (daca nu se doresc alte efecte adverse pe viitor). Ficatu’ si restul organelor sunt mai afumate decat filtrul meu de aer de la masina dupa un an de condus prin Bucuresti. Dupa aia fiecare face cum vrea.
      Ideea e ca sunt oameni „infectati” care sunt asimptomatici (poate si eu am fost unul o buna bucata de vreme si am putut face tot ce mi-am dorit). Eh, oamenii aia trebuie sa ne ofere tuturor „infectatilor”-simptomatici un sens in toata povestea asta.

  2. cateii au totusi o temperatura corporala inconfortabila pentru borrelia (38-39 C), nu? se stie ca spirochetele incep sa „ameteasca” la terapia „calduroasa”. la oameni e ceva mai complicat la 36-37 🙂
    Ce mi s-a parut interesant privind graficul de aici:
    http://www.cdc.gov/lyme/stats/chartstables/incidencebyagesex.html

    e ca lyme se manifesta mai ales pe doua categorii de varsta:
    copiii 5-18 ani si
    seniorii: 55 +
    cred ca lucrul asta poate fi corelat cu activitatea sistemului imunitar. Din cate vad, incidenta bolii creste cu inaintarea in varsta deci cu slabirea „balamalelor”. Iar copiii sunt mai in formare, firavi, in adolescenta mai pierd noptile, d’astea… 🙂
    Hmmm….

  3. Eu sunt un pic altfel :
    Problemele mele au inceput acum 8 ani , iar eu am 43 acum …deci nu ma incadrez…

    Si pisicile au aceeasi temperatura :38-38,5 si totusi ele scapa greu de borrelii.

    • ba din contra, la 35 de ani, conform statisticilor pentru Bb e chiar inceputul cresterii probabilitatii de infectie 🙂
      Mai degraba eu nu ma incadrez pt. ca-s in categoria cu rata cea mai mica de infectie:)

  4. Buna dimineta ! Sunt diagnosticata cu borelioza cronica din mai 2011 si in urma DFM la dr.Moscu, fara WB deocamdata. Dar nu asta este important ci faptul ca lucrez intr-un spital, in blocul operator si anul asta in numai 6 luni, alte 8 colege au fost diagnosticate cu aceeasi afectiune, la majoritatea debutul fiind cu sindrom vertiginos, atac de panica, etc. Asta nu face decit sa confirme presupunerile Dr. Ion, mai ales ca si tintarii sunt f implicati in transmiterea bacteriei, sa nu mai vb de transfuziile cu singe in spitale…Banuiala mea ar fi si spre vaccinul antiHB care ne-a fost administrat in 2 rapeluri, in urma cu 2 ani.
    Convingerea mea ca „dimensiunea dezastrului” este mult mai mare(la nivel national cel putin) decit ne imaginam, dar ignoram cu indiferenta si insistenta

  5. corrinna, nu toti au facut vaccinul antiHB dar toti am facut vaccinurile copilariei sau poate cine stie? borrelia chiar se transmite prin toate hematofagele si atunci vorbim de o epidemie mondiala de mari dimensiuni care-s curios unde va duce.

    • selectie naturala? chestia cu vaccinul e doar o supozitie a noastra, cele 8. eu una nu stiu si nu tin minte sa ma fi intepat/muscat ceva(doar tintari), nici nu stiam cum arata o capusa, dar ceea ce ma deranjeaza si ma pune pe ginduri , faptul ca la munca toti rid cind le spun de capuse si borelioza, cred ca fabulez si se amuza cind ma vad cu tot felul de ceaiuri si remedii naturale, grav este ca sunt medici si nu au nici cea mai mica curiozitate , dar sunt convinsa ca o mare parte din ei sunt plini de borelii&co

  6. Buna dimineata! Anul acest am fost diagnosticata cu borrelioza cronica – leziuni de demielinizare (peste 30) descoperite inca din 2005. In 2011 am reluat investigatiile datorita unor manifestari neurologice aparute pe perioada sarcinii (convulsii / atacuri ischemice tranzitorii). Povestea este lunga, ca probabil toate povestile in care „actorul principal” este borrelia, cuprinzand investigatii multiple si un numar mare de diagnostice incerte. O voi posta cu alta ocazie sperand ca poate, in cazul in care cineva se confrunta cu probleme similare (ma refer indeosebi la femei insarcinate), ii va putea fi de ajutor.
    Personal ma bucur ca am avut inspiratia sa ma testez pentru borrelioza pt. ca niciun medic (si m-au vazut multi) nu m-a trimis sa fac aceasta analiza.
    Dupa diagnosticare am inceput sa ma documentez si am constatat ca si fratele meu are manifestari (de data aceasta articulare) specifice borreliozei. A facut si fratele meu si sotia lui testele – ambii sunt seropozitivi pt. borrelioza.
    Legat de transmitere – Dumnezeu stie daca ne-a muscat pe toti capusa (doar fratele meu stie ca a fost muscat in urma cu vreo 15 ani) sau am luat unul de la altul, dar cred ca cel mai bine este sa testam intreaga familie.
    Eu sper sa-mi conving sotul care este un impatimit al drumetiilor (si care nu vrea sa-si faca probleme suplimentare daca se simte ok), iar cand bebe va implini 1 an il vom testa si pe el.
    Ma rog la Dumnezeu sa nu rezolv eu controversa legata de transmiterea prin placenta si/sau lapte matern a borreliozei. Sper ca bebe este sanatos!
    Tuturor sanatate si numai bine!

Lasa un comentariu

