Alimentatia in boala Lyme(1)

Cateva „vorbe” de la fost bolnav de Lyme care a facut „creasta Fagarasului” la 7 luni la „vindecare”. Merita sa va uitati la emisiunea „Bioculinaria”. Va poate face o idee spre cat de importanta e alimentatia in atenuarea simptomelor bolii Lyme si mai ales catre o vindecare atat de dorita. Repet, nu de pe azi pe maine, nu „miraculos” ci cate putin in fiecare zi.

Urmez de trei zile tratamentul „naturist” recomandat de dl. Silvian Guranda pe siteul dansului referitor la usturimile/intepaturile si iritatiile ochiilor specific bolii Lyme.

Tratamentul e simplu: 2-3 picaturi de suc proaspat de varza x 2 /zi si 3-4 picaturi lapte nefiert x 1/zi. (detalii pe http://www.lyme.ro, aveti acolo tot ce va trebuie pentru a fi proprii vostri medici).

Vreau sa va spun ca diferenta e f. vizibila. Firicelele evidente din ochi s-au atenuat si globul ocular si-a recapatat in buna masura albul natural (chiar si dupa cateva ore de stat la calculator).

4 comentarii la “Alimentatia in boala Lyme(1)

  1. Salutari ! Tot rasfoind pe net dupa borelioza sau Lyme am dat de acest blog. Am gasit informatii, pareri si sfaturi foarte bune si va felicit pentru asta. In prima faza as vrea sa intreb , referitor la usturimile de la nivelul ochilor … cum ati procedat cu picaturile , cand le-ati administrat , in combinatie sau separat ? Va multumesc in avans !

    • Salut Florin,
      Bine ai venit!

      eu faceam asa. storceam dimineata o lingurita de varza rasa din care faceam „sucul” zilei si aveam si un recipient de lapte nefiert.
      Imi puneam dimineata la pranz si seara sucul de varza si laptele nefiert doar dimineata si seara separat de procedura cu varza (la cateva minute dupa ce scapam de usturime ca sucul de varza cam ustura).
      am urmat procedura asta cam o luna si „m-am vindecat” ca sa zic asa. adica nu mai am ochii iritati. mai am eu probleme cu ochii dar nu asa mari…

  2. Salut Ciobanul Aviator … Cu mare intarziere iti multumesc pentru raspunsul tau si apreciez enorm pentru timpul ce ti-ai ” rupt ” pentru asta.
    In acelasi timp mai am ceva nelamuriri legate de aceasta procedura :
    1. laptele trebuie sa fie neprelucrat ?
    2. laptele il aplicai doar dimineata si seara ?
    Iti multumesc de pe acum ! Sanatate ca-i mai buna decat toate !!

    • laptele il luam de la un „vecin” care are vaci. nu l-am fiert, nu l-am prelucrat, crud.
      da, laptele il picuram doar dimineata si seara din rationamente practice (la pranz eram la munca).
      Sanatate si tie!:)

Lasa un comentariu

