Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XXIII). La trei saptamani de la antibiotice

O sa incep cu o digresiune asa, din start, ca sa scap de digresiuni mai apoi. Ori sunt eu paranoic, ori disperat, ori am citit prea mult despre boala lyme incat acum cred ca toata lumea are boala asta. Mi se mai intampla sa aud discutii in farmacii, sa citesc pe diverse forumuri diferite „povesti” care parca sunt rupte din povestile bolnavilor de lyme: dureri de cap, ameteli, dureri de articulatii, fasciculatii, insomnii, transpiratii nocturne carora niciun medic si nicio analiza nu a reusit sa le dea de cap. In cazul asta e clar lyme, nu? adica eu asa zic 🙂

Revenind. Trei saptamani de la terminarea tratamentului. Mentin noul regim de alimentatie vegetarian si alcalin, n-am adaugat nimic in tratamentul anti-borrelia si nici nu am scos ceva. Aceleasi cat’s claw, coenzima q10, mg, zn,se, usturoi, silimarina,curcumin,supradyn (am schimbat efervescentele cu pastile normale pentru ca nu mai suport gustul dulce al eferverscentului, de cand m-am lasat de zahar cu totul orice mi se pare mega dulce acum), 2g sare+3000mg vit. C (combinatia asta am s-o tin ani de acum incolo cu doze mai mici sau mai mari dupa cum o sa ma simt), chlorella & spirulina pentru detoxifiere,vessel due.

Simptome actuale: durere in cotul drept (1/10), mici dureri de cap cam la doua zile (intensitate 2/10), fasciculatii/pulsatii (2-3 pe zi), mici dureri in muschi (ca dupa un efort) si NOU, chestia asta am simtit-o pentru prima oara azi: senzatia de taietura de cutit pe piciorul stang, intre glezna si genunchi. e greu de descris exact cum e, dureaza o fractiune de secunda si e ca si cum te-ar zgaria cineva adanc pe picior repede. stiam si de simptomul asta ca apare in cazul lyme si nu m-am panicat. nu stiu carui fapt sa-l atribui, ori crapa borreliile, ori isi fac de cap nestingherite, ori deficiente de minerale, vitamine? sa vad daca mai apar in zilele urmatoare si de ce. In plus, accidental am descoperit si un nodul cat un bob de mazare pe spate, nedureros, necolorat, doar o umflatura. Cred ca pe acolo a incercat sa iasa bacteria sau s-a cantonat in asteptarea unor vremuri mai bune 🙂 . De urmarit si asta….

Ma bucur totusi ca am un tonus ridicat in continuare, am energie si mai ales am creierul limpede, „procesez” repede si bine. Azi chiar am alergat dupa metrou 🙂

Reamintesc:

-nu abandonati tratamentele de care va apucati dupa trei zile pentru ca „nu dau rezultate”, mergeti macar 4 – 6 saptamani cu ele. Vindecarea nu vine printr-o metoda miraculoasa.

– schimbati din cand in cand chiar si in cazul medicinei naturiste „armele” pentru ca in general bacteria se obisnuieste cu adversarii si in timp capata imunitate la anti-bacterienele naturale (de exemplu, ati folosit usturoi 4 saptamani, dupa perioada asta lasati flaconul de-o parte si cautati alt antibacterian, ulei de oregano, argint coloidal-aveti grija aici cu gramajul, astragalus, noni, aloe vera, extract de seminte de grepfruitparasite cleanse, sunt o gramada dupa care reveniti iar la usturoi).

– ar fi util sa tineti un „jurnal” de corespondenta intre ceea ce mancati si simptome. in felul asta puteti determina ce va face bine si ce nu. Asa am descoperit eu toxicitatea zaharului, fara sa citesc in prealabil nicaieri.

– dusurile pe cat posibil cat mai fierbinti, am constatat ca si asta ajuta.

-mestecatul de scortisoara (baton), nucsoara sau cuisoare ajuta nu doar la o senzatie de prospetime f. misto dar previne si infectiile oportuniste in timpul antibioticelor (candidoza) si nu numai.

Sanatate tuturor!:)

16 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XXIII). La trei saptamani de la antibiotice

  1. Ori sunt eu paranoica, ori nu e numai Lyme cea care-mi da toate simptomele astea. Cum ajung la medic abia in decembrie, m-am decis ca pana atunci sa incerc regimul alcalin. Bun … am tinut o saptamana regim alcalin, timp in care mancand mai putine alimente, am observat ca unele nu-mi fac totusi bine. Si ma refer in primul rand la fructele alcaline. Cautand mai multe informatii, am gasit simptomele candidei sistemice, care are 99% din simptomele bolii Lyme. In cazul acesta regimul este usor diferit, adica trebuie eliminata orice sursa de zahar, asta insemnand si acele fructe alcaline. De doua zile mi-am modificat dieta pentru candida sistemica si surpriza, e mult mai bine! Cautand mai multe informatii, am gasit ca si candida provoaca scleroza multipla. Acum ma intreb cate stiu medicii despre treaba asta si cat de adevarata este …
    Pentru mai multe informatii cititi aici:
    http://www.nutritioninstitute.com/Multiple_Sclerosis.html

  2. Multumim Ana pentru informatii. Lyme cred ca mimeaza simptomele a 99% dintre boli deci nu-i de mirare ca si candidei se regasesc. Suntem niste norocosi…
    Ai grija cu definitia alcalin/acid. Pe net sunt o gramada de date eronate produse de confuzia intre ceea ce simtim noi ca fiind acid (citrice, ardei iute, condimente etc) si enzimele in care se descompun dupa digerare.
    Tu stiai candida? sau presupui ca ai pentru ca modificarea dietei te-a ajutat? tot aud de candida in randul bolnavilor de lyme si nu-mi dau seama cum iti dai seama ca ai…

    • Lumina de la capatul tunelului!

      Buna Costin! Te rog sa pui cu toate majusculele si semnele de atentionare posibile acesta informatie, pe care am cautat-o, dar n-am dat de ea pe blogul tau, la care multi inca vor mai veni sa caute solutii, alinare, vindecare. Nu va mai chinuiti cu analize costisitoare care cauta ceea ce NU este de cautat, pentru ca NU este cauza a ceea ce ne produce noua simptomele. Borreliile le avem cu totii. Bartonella si Babesiile sunt, conform sursei de mai jos, responsabile de simptomele Lyme in mai putin de 0.5%! Unele din metodele de vindecare le cunosc deja majoritatea celor care au „trecut pe aici”, insa nu sunt complete si ce e mai important este ca se raporteaza la ceea ce moda medicala, atat alopata, cat si alternativa, in privinta Lyme si nu numai, considera a fi cauza bolii. In sfarsit este cineva care da raspunsuri clare, simple si logice. Si daca pana acum aveam acces la cunoasterea furnizata de catre oameni, acum informatia vine de dincolo de dimensiunea noastra. Ce avem de pierdut? Este vorba de o carte, care face toata diferenta, pune mai totul cu susul in jos, dar aduce intr-un final Lumina.Este scrisa de o maniera atat de simpla si necomplicata, incat si cei cu cea mai incetosata minte pot sa o parcurga. Se numeste MEDIUM MEDICAL de Anthony Williams, aparuta anul trecut si tradusa anul acesta in lb. romana la editura Adevar Divin. Momentan nici n-o mai au in stoc, insa reapare vinerea viitoare, 11.11.2016. Sau poate mai e pe la vreo alta librarie online.

      N-are rost sa mai dau alte detalii, pentru ca scoase din context duc la judecata eronata. Cititi inainte de oricare alta carte despre Lyme, scleroza multipla, scleroza amiotrofica laterala, encefalomielita mialgiga, oboseala suprarenalelor, diabetul de tip 2, candidoza, hipotiroidia si forma ei asa-zisa autoimuna, Zona zoster, ADHD, autism, depresie, sindromul stresului post-traumatic, sindromul premenstrual si menopaza, ACEASTA carte. Iar daca sunt printre cititori si unii mai ceva ca Toma necredinciosul, atunci nu inseamna decat ca nu le-a venit timpul. Toti avem timpul nostru!

      Cu drag… tuturor celor care cauta!

  3. Adevarat, Lyme mimeaza foarte multe boli, dar nu poate mima depozitele de candida. Acum vreo doi ani am inceput sa am simptome dubioase, cum ar fi ureche infundata si o mancarime ciudata in trompa lui Eustache. Apoi mi-a aparut si un vuiet in una dintre urechi. Am mers la „N” medici, orl-isti, infectionisti, etc. Dupa consultatie totul era bine, doar ca la timpanograma iesea intradevar auz infundat, adica nu percep bine frecventele joase. Toti mi-au dat antibiotice si am observat ca ori nu aveau niciun efect, ori ma simteam mai rau. Cum am luat multe anitibiotice, mi s-a incarcat limba destul de tare, asa ca am luat Ketoconazol, si surpriza. Mi s-a desfundat urechea si mi-a disparut si vuietul. Dar cum am luat doar 5 zile, simptomele au reaparut dupa altele 3. Plus ca am tot timpul infectii urinare care nu cedeaza la antibiotic, dimpotriva … Am observat ca atunci cand consum alimente care hranesc candida, senzatia de usturime se accentueaza. Cel care ma deranjeaza cel mai tare este alcoolul. Daca mananc o bomboana cu lichior, am usturimi toata ziua. Acum, de cand cu regimul alcalin m-am simtit mai bine, dar am obvervat ca atunci cand mananc fructe simt iar acea usturime. Asa ca am cautat mai multe informatii despre simptomele astea ciudate si am gasit ca cel mai probabil am depozite de candida in vezica. Candida ataca mucoasele … Eu am limba alba ( acum s-a mai curatat pentru ca tin regim anti-candida de 3 zile ), pe farinde am doua urme albicioase dar nu foarte intense care coboara din sinusuri, la fel si in zona amigdalelor, se vede cum coboara din trompe. Nu este de un alb intens, ci mai degraba un alb translucid. Cum majoritatea medicilor sunt in plop, mi-am facut singura o schema ce include regim, antifungic, extract din sambure de grefa si ulei de oregano, usturoi, scortisoara, ghimbir, probiotice, apa cu lamaie. Nu am cunostinte medicale, deci m-am informat pe internet si mi-am urmarit foarte bine simptomatologia si reactiile organismului. Vreau sa vad ce rezultate o sa am, daca o sa reusesc sa-mi curat complet limba si vreau sa vad si ce simtome vor disparea.

  4. Asta cu ai Lyme si „vezi” numai simptome de Lyme este semanatoare cu femeile insarcinate care vad numai viitoare mamici. Refuz sa cred ca toata lumea din jurul tau are Lyme 🙂

  5. fatilor ajutati-ma ca numai inteleg sunt la adoua tura de antibiotic si am tot in mine inflamat simt cum ies flacari si ma ard toate ,buzele sau inrosit si ma ustura ,ce ati luat daca ati avut asa ceva?.tin regim nu maninc decit legume.orez brun fiert,carne de pasare la o saptamina peste la fel cit mai rar. in schimb nu stiu ce fructe sa maninc ,iar dulce doar miere dar si asta destul de rar.daca imi puteti da un sfat …..

    • n-am avut asa ceva. „arsurile” de care zici ma gandesc sa nu fie vreo candidoza sau inflamatii divese. cauta pe net „tratament anti-candidoza” si „dieta anti-inflamatorie”. sunt anumite mancaruri care reduc inflamatiile de orice fel.
      evident, nu in ultimul rand: consulta medicul.

  6. adita..
    Cati litri de ceai consumi zilnic ,cate lichide bei,pentru a elimina toxinele din organism?
    Eu beau cate 4 litri de ceai zilnic,afara de alte lichide,de obicei mediciii(cei carora le mai pasa de oameni),nu „sapagari”,dau scheme in asa fel incat pacientii sa nu faca reactia herx…,incearca sa beai ceai de: ganoderma,echinacea,pelin si imunitate…eu sunt la a doua tura de antbiotic si o suport foarte bine
    Multa putere,rabdare si incredere!
    maria.

  7. multumesc mult.am trrminat a doua runda si ma pregatesc pt a treia ma duc miercuri la dr ,am vb cu ea la tel.voi cum va mai simtiti?si apropo cum stati cu alimentatia ce fruncte mincati ?si dulce miere avem voie?
    iar la mincare in afat de salate nu stou daca avem voie mincare gatita ca de legume la cuptor m-am saturat de numai pot si nu stiu ce sa mai maninc.va multumesc.

    • Sa nu ai cumva candida incearca cu antifungice si vezi daca merge extract din samburi de gref ,andrographis , artemisia anua .si dieta pt candida .plus acidophilus probiotic.sanatate

Lasa un comentariu

