Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XXI). Runda 3 – Ziua 28

Am decis sa nu mai bag antibiotice si antiparazitare in mine dincolo de ziua 28 care se incheie astazi. De fapt, au fost 29 de zile caci am inceput tratamentul cu doua doze initiale „de control” sa vad la ce ma astept.

Dupa aceste 28 de zile adaugate restului de 49 de zile de doxiciclina, rifampin, tavanic, etc… ma intreb care-s mai rele la momentul asta: efectele adverse ale antibioticelor sau simptomele bolii lyme? de multe ori nici nu mai reusim sa le disociem. Iar eu sunt un caz care ar parea ca s-a saturat prea repede de abx-uri (stiu ca sunt multi care citesc acum aici si care au trecut nu prin trei luni de abx-uri ci prin cinci, sapte, zece luni, ani!) insa e numai indoiala mea referitoare la tratamentul conventional.

Dupa cum cred ca stiti, borrelia poate comuta in cateva forme (de fapt sunt zeci de forme) mai cunoscute de aparare (cyst, biofilm) in care efectul abx-urilor (la orice concentratie, in orice combinatie) este NUL. Simptomele inceteaza pe moment (pentru ca spirochetele dau de fapt simptomele alea mari) insa la o buna parte din cei tratati boala se intoarce mai rapid decat durata tratamentului urmat. Si-atunci care e sensul sa-ti termini organismul si mai mult decat o face borrelia ?

Nu spun ca sunt impotriva abx-urilor sau a medicinii conventionale. Ba din contra, imi amintesc ca atunci cand eram sanatos, faceam misto de diverse persoane care apelau la homeopatie/medicina naturista pentru a se vindeca. Mi se parea pe vremea aia ceva greu de crezut ca te poti vindeca prin medicamente „miraculoase” din natura.

Cred insa ca in unele cazuri medicina alopata e destul de limitata. Iar Lyme este peste limita asta a medicinei si-atunci parerea mea e ca Lyme necesita un tratament exceptional care ideal ar imbina medicina alopata cu cea homeopata sau pur si simplu homeopata.

Exista o veche credinta conform careia omul are tot ceea ce are nevoie pentru a se vindeca aici pe Pamant. Nu in ceruri, nu pe alte planete. Pentru fiecare problema are o solutie in natura. Asa trebuie sa fie! am evoluat impreuna. Natura/Om. Trebuie doar ca „liberul arbitru” sa functioneze.

Evident, borrelia este o bacterie perfectata pentru a fi „ucigasa” in laborator. Drept urmare este o problema „straina” naturii (nu este o mutatie cauzata pur si simplu de mersul mamei Terra)  care nu-si mai gaseste raspunsul in natura cel mai probabil.

Exista insa o sansa, oricat de neinsemnata, ca natura sa ofere solutia atat de mult cautata a „leacului” pentru Lyme. Oricum, o sansa mult mai mare decat un leac miraculos sa vina de la Eva Sapi, Bozsik, Burrascano, Donta, Klinghardt, etc etc in urmatorii 40 de ani cum nici in ultimii 40 de ani nu s-a intamplat asta. E drept, se fac progrese constante, pasi mici si singuri dar noi n-avem decat o viata, o viata pe care ar trebui sa ne-o traim frumos…

Si aici internetul e plin de informatii. Dilema cea mai mare e ca ‘abar n-ai pe care s-o urmezi. In aparenta toti prezinta leacuri miraculoase si „tamaduitoare”. Ba ca terminalia chebula, Lumbrokinase, Serrapeptase sau Nattokinase ajuta la „craparea” biofilmului format de borrelii pentru a se apara astfel permitand anticorpilor si antibioticului sa nenoroceasca dihania, ba ca eliminarea metalelor grele e solutia si eliminarea Mg si Ca din alimentatie pe perioada acestui „protocol”, ba ca miraculoasa terapie cu sare de mare neiodata + vitamina C, ambele in doze mari ar da rezultate imediate si de lunga durata, ba usuturoi in cantitati mari, ba chiar….urina! si-as mai continua inca patru pagini de caiet, atatea cat am scris pana acum documentand rahatul asta de boala. Adevarul e ca nimeni nu stie care e adevarul si ca aceste tratamente sunt „eficace” intr-o mai mica sau mai mare masura in functie de organismul bolnavului de Lyme, vechimea bolii si o gramada de alti factori s.a.m.d.

Cu ce simptome m-a lasat tura trei? pai dureri articulare in genunchi, coate, mai nou si spatele (intre omoplati, si in regiunea soldurilor) , fasciculatii pe gambe, oboseala medie-accentuata, ochi grei si uneori intepatori, durere in calcaiul lui Ahile, mici arsuri in talpa. Toate cam de intensitatea 3/10 (nu e timpul pierdut insa! am abia 6 luni de la muscatura, ma gandesc ca organismul intarit de sportul exacerbat pe care obisnuiam sa-l fac o sa cedeze intr-un final cat mai indepartat sau inexistent, sper!).

Ideea ar fi ca orice tratament ati alege sa urmati, sa va tineti de el cu o mare consecventa indiferent cat de greu va e (evident, totul are o limita, nu ne dorim sa ajungem la urgenta…).

Eu mi-am propus ca in urmatoarele 4 saptamani sa urmez dieta cu sare + vitamina C (o sa incep cu 2 g sare/zi + 4000 mg vit C urmand sa cresc dozele de sare daca totul e ok) combinata cu protocolul cu usturoi capsule + natural combinat cu gheara pisicii, mai adaug si spirulina si chlorella pentru dezintoxicare si o alimentatie pe care sper eu s-o tin pe la 70% vegetala, fara foc si…sa vad ce iese.

Ma opresc aici caci deja simt ca ma incearca o durere de cap. A inceput poate borrelia sa-si revina….

later edit (2 luni mai tarziu) : aveti grija la protocolul sare/vitamina C!! desi o sa gasiti pe net multe chestii asa zis benefice, adevarul e ca doar o jumatate din el e benefic. anume vitamina C in doze mai mari (peste 1000 – 2000 mg/zi). sarea in cantitati mari face mai mult rau decat bine extragand potasiul din celule lasandu-le fara energie sau chiar moarte. personal am mers 2 saptamani pe protocolul asta si nu am simtit nicio ameliorare miraculoasa. 

8 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XXI). Runda 3 – Ziua 28

  1. Eu , cand am stare proasta ma gandesc ca :” le-am enervat pe alea mici „…
    „Alea mici”= borreliile…

    Eu , dupa a4-a tura de antibiotice , am ramas cu aproximativ 10% din simptome.

  2. subscriu la cele de mai sus…
    inchei 22 sapt tratament fac o pauza de macar 1-2 saptamani si trec pe naturiste: Nattokinase+cats’claw+coenzima Q10 200mg… poate o cura cu nikworm… cel putin asta am in plan…
    Sanatate!

  3. cre’ca ar fi o idee buna sa ne „lipim” mai multi pentru „ierburile taietoare de biofilm” ca sa nu platim fiecare transportul (caci vorba aia, vin de departe si s-ar putea sa coste).
    in plus, nattokinase am inteles ca s-ar lua cel mai bine in trilogia aia cu Lumbrokinase, Serpetenese. trebuie sa mai cercetam pana sa aruncam cu banii.
    dna. Moscu, eu cand ma simt rau „alea mici” e un eufemism cu adevarat ecumenic pentru ce cuvinte folosesc 🙂
    intrebare: cam de cand „ati ramas cu 10% din simptome”? o perioada lunga?

    • si totusi nu e nicio explicatie logica care sa lege vit. C de deteliorarea starii. in fine, ideea oricarui tratament experimental pe care il iei e sa te faca sa te simti (mai) bine. daca ti-e mai rau e simplu! opresti tratamentul (sau elimini prin incercare componente din el). am un prieten care are si el lyme cronic, ia 3000 mg vit. C, are doua luni de la ultimul antibiotic luat si zice ca se simte ok deci cazuri si cazuri…
      legat de sare am si eu dubii (desi prezenta sarii a scazut f, mult in corpurile noastre in urma influentei alimentatiei moderne si a fobiei de iod) dar vit. C e combustibilul mecanismului defensiv al corpului nostru.
      in plus, sa nu uitam ca si protocolul cu cele trei antibiotice are ca element ajutator vit. C (redoxon) 1000 mg + vit. C pe care o mai contine si Supradyn-ul. (as estima 1500 mg/zi)
      asa, probabil ca argumente se pot aduce si impotriva celorlalte medicamente naturiste si atunci ce faci? ramai cu antibioticele. si antibioticele ce rata de succes au? tinidazolul a cauzat cancer la cobai.
      nu stiu, eu raman pe ce am inceput caci paradoxal dar azi ma simt excelent!

      http://www.lyme.aquahobby.eu/nature.html

  4. Din iulie am ramas doar cu 10 % din simptome , mai exact de inainte de tura a 4a de antibiotice.

    Eu am intrat pe” balarii ” ( cum zice dl. dr.Ion ) demult , dar eu nu voi renunta la antibiotice

    Folosesc cuvinte „cuminti” pentru ca nu se stie cat voi convietui cu ele ,si atunci trebuie sa intretin o buna relatie…

  5. Totusi… chimioterapia… interesant, mai simplu, dupa curele intense de antibiotice asociate, poate fi asta… ?

    Lyme times/spring 2005/ nr. 41/pg 15
    http://www.essexma.org/Pages/EssexMA_Health/LymeTimesspring_05.pdf

    „Atkinson-Barr’s Tinidazole Protocol:
    First, find a symptom, other than fatigue, which you can rate (kneepain is ideal).
    1. Take tinidazole at about 10mg/lb body weight for 4 weeks.
    2. If rated symptom persists continue the treatment further for up to 1 month.
    3. Stop if the symptom goes away or when 2 months of tinidazole has been taken.
    4. Stop all treatment until the symptom reappears—normally 3-6months on first treatment—or if the symptom persists, wait for 3months.
    5. Repeat from step 1. The period between relapses increases oneach cycle. Beware of severe, self-limiting depression typically ondays 18-28 of therapy. Since the depression ceases withouttherapy, there is no need for anti-depressants, just be aware that this may occur. Note that several of the subjects in the pilot study only improved after therapy ceased.”

Lasa un comentariu

