Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XX). R3-Z22

Am inceput sa iau de vreo cinci zile, pe langa antibiotice si suplimente naturale dupa cum urmeaza, in paralel cu o dieta predominant alcalina:
– bio-seleniu-zinc (http://www.naturaplant.ro/produse/1366/Bio-Seleniu+Zinc) – 1 cps/zi
– spirulina 500 mg x 2 /zi
– gheara pisicii (cat’s claw) (http://www.naturashop.ro/cats-claw-p-941.html) – 500 mg x 2/zi
– frunze de maslin (http://www.naturashop.ro/olive-leaf-frunze-maslin-p-777.html) – 500 mg x 1/zi

Ma simt muult mai bine decat ma simteam cu clasicele supradyn,redoxan,silimarina si curcumin.
Practic am un tonus de om sanatos si-mi desfasor toate activitatile cotidiene (munca, facturi, socializare, treburi casnice). Mai putin sport ca pe vremuri dar incerc sa fac mici exercitii dimineata.
Singurele simptome raman durerile articulare din cand in cand la ambii genunchi (usor in spatele genunchiului) de intensitatea 2 din 10 si la coate tot cam 2 din 10 si ar mai fi si ochii mereu rosii (pe care i-am vazut la mai toti bolnavii de lyme).
Nu stiu daca suplimentele astea coroboreaza cu antibioticele (asa s-ar parea) sau interfereaza diminuandu-le efectul, inca ma mai informez pe tema asta. de luat le iau intre dozele de abx-uri.
Oricum, trebuie sa mentionez inca o data ca psihicul e f. important. Daca ai mintea tot timpul ocupata cu altceva si nu te gandesti prea mult la boala, totul se poate intoarce f. mult in favoarea ta. daca nu, atacul de panica poate sa apara f. usor (mai ales intr-un corp plin de antibiotice si toxine).
Daca totul decurge bine pana in a 28-a zi, ma gandesc serios sa prelungesc tratamentul cu ab-uri cateva zile (pana la sase saptamani) sau chiar pana la disparitia tuturor simptomelor.

Sanatate multa!

24 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XX). R3-Z22

  1. deci
    -terminalia chebula vindeca Lyme prin dizolvarea biofilmului
    -tinidazolul este cancerigen la soareci dar nu a fost raportat vreun caz la oameni! (daca ma gandesc bine, am auzit de o pacienta care s-a „vindecat” de borrelia dar a dat peste un cancer de colon…

    oricum, cele trei runde pe care le-am facut sunt ultimele medicamentoase pentru mine.
    medicina conventionala s-a dovedit neputincioasa sa infranga Lyme (sau poate nu s-a vrut) in mai bine de 40 de ani, nu cred ca o va face in viitor printr-un leac minune.

    ce face protocolul lui Boszik actualmente e sa opreasca simptomele prin bagarea spirochetelor in forme „defensive”. astfel, pacientii cred ca s-au vindecat dar e o chestiune de timp (si sansa) pana cand borrelia va muta din biofilm in spirocheta si-am inteles ca la „recadere” simptomele sunt mai ale dracu’.

    singura speranta e in medicina naturista, ierburi, alge si intr-o dieta puternic alcalina … pentru tot restul vietii.

    deocamdata imi vine greu sa ma gandesc la alte alternative… (rife, acupunctura, baut urina…)

    in rest? tu esti bine, sanatos? mai ai simptome sau te-ai „vindecat”?

    • Eu sunt relativ bine, mai am mici tremuriciuri musculare cand si cand, insa cred ca sunt de la o lipsa de calciu, iar in rest nu am nimic, nu am dureri articulare, de cap, oboseala sau orice altceva, insa nici la Bucuresti inca nu am fost…

      Eu as miza pe o combinaie intre ierburi, dieta si Rife + un control amanuntit anual sau mai des chiar pt depistarea unui posibil cancer (asta in cazul in care Rife chiar provoaca asa ceva, mai trebuiesc de facut sapaturi).

      Investigheaza ce zic unii despre magneziu si vitamina D, deficienta acestora joaca un rol in borelioza.

  2. Ma simt mult mai bine, sunt la a 3-a cura de ceftriaxon si cred ca are efect… probabil trebuie cure lungi si repetate in timp ca pana la urma sa se epuizeze „rezervorul”…, asociat cu tinidazol… si ceva a facut si levofloxacina… poate coinfectiile… Am sa introduc terminalia chebula… (multumesc de idee)…si niste coenzima Q 10 200mg, si AHCC pt imunitate?… si ar trebui si tinidazol din nou, doar sa mai rezist…. pas cu pas…
    In aceste 5 luni ingrozitoare de tratament in perioadele dintre curele i.v. , cand am luat doxi 400+hidroxiclorochin+zinnat sau doxi+azithro+tini, am avut semne de „activitate” ale bolii si senzatia ca scapa de sub control… poate insa le aveam oricum…nu stiu. Probabil toate au avut rolul lor. Am simtit o imbunatatire certa (nu totala) cand am adaugat tinizol la cefort si ulterior levofloxacin… pana au devenit toxice si ar fi mai simplu sa spun ce nu m-a durut… Nu am mai rezistat sa fac cura recomandata de dr B (Tavanic +rifampicina) si m-am intors la ceftriaxona la care imi spusese de fapt sa renunt… dar fiecare dintre noi reactionam diferit la medicamnete.
    In timpul primelor 21 de zile de ceftriaxona (posibil prea putine, caci la 24 de ore s-a reactivat inclusiv eruptia pe piele) a scazut mult intensitatea miocloniilor, a disparut pareza, starea de ceata pe ‘creier”, si in mare masura durerea de cap cu caracter de migrena frontala si ochi drept, vederea a redevenit clara…; la a 2-a cura ar fi fost mai bine pana s-au intensificat si suprapus reactiile toxice chimice si probabil „moartea’ boreliilor..
    Nu am crezut ca pot lua tratament atat de indelungat.
    Eu sunt dintre cei ce au votat cu nu la posibila vindecare … acum zic da, se poate, daca rezisti….

  3. @rhea, acum cateva zile scriai pe un ton „deprimat” si acum zici ca esti mult mai bine? ei bine, te anunt ca ai Lyme si exact asta face Lyme. te face sa nu mai recunosti persoana care in urma cu cateva zile simtea ca moare. eu de exemplu, dupa ce m-am simtit f. bine toata saptamana, azi am clacat pe fondul unei suparari la serviciu. acum ma injunghie un genunchi cam de 5/10, celelalt genunchi cam de 2/10, coatele si spatele cam de 3/10.
    si ca sa vezi cata dreptate ai cand spui ca reactionam diferit la medicamente, eu tura 2 cu rifampin 600 mg si tavanic 500 mg am luat-o ca painea calda fara pic de probleme…
    de rezistat tratamentului rezisti daca ai fost sanatoasa pana sa se declanseze boala (azi mi-am refacut analizele de sange, ficat si rinichi si sunt perfect, niciun indicator nu e in afara valorilor) dar ma intreb ce efecte vor avea pe termen lung…

    sa vedem de unde se cumpara terminalia asta (care cica e laxativ in principal, sa vezi gluma…).

    • Ceftriaxon se pare ca ar avea si efect antiinflamator…probabil de aceea ma simt bine… in afara de durere de cap occipitala ( care cedeaza cu exercitii de relaxare) cam la 2 zile, si putina greata seara, nu mai am nici un alt simptom de 2 zile ( nici zgomotul in urechi nici dureri, nici fasciculatii musculare)… de data asta ma simt diferit… aproape „eu”… stiu ca probabil nu dureaza, dar „adun puteri” in timpul acesta ca sa pot sa adaug din nou tinidazol…
      Faptul ca de 5 luni nu am facut pauza la antibiotice m-a epuizat… cel mai greu a fost in august/septembrie si apoi”toleranta”mea a scazut… in ciuda tratamentelor nu am scapat de lamblia/giardia si asta ma pune pe ganduri caci este un protozoar la fel de primitiv, care face chisti…
      Am primit si analizele imunologice… perfecte.. .atunci sa mai stimulez imunitatea… ??!
      Terminalia=Haritachi este si are un pret acceptabil… Nickvorm ar fi o varianta cu de toate care merge si pe lamblii… ma mai gandesc…

  4. <
    borrelia foloseste in metabolismul ei magneziu… 3 luni inainte sa stiu ce am… mi s-a recomandat ca, mg si D3… in timpul asta s-a hranit si inmultit…

  5. intrebare: vreau sa trimit sange la vet. cab. dr m… mi s-a spus ca trebuie sa fie recoltat pe conservant, eprubeta cu capac mov, dar la dr B. sangele trebuia sa fie proaspat pt a nu influenta mobilitatea microbilor !!! Este OK?

  6. ideal e ca sangele sa fie proaspat, da
    (multi apeleaza la varianta luatului de sange la spitalul militar si mers la pethome care e la 5 minute de mers pe jos).
    Am inteles ca unii trimit prin fancurier in epubeta cu capac mov si ajunge intr-o zi ceea ce ar fi rezonabil pentru o analiza ok (oricum, mult mai ok decat cele 11 zile necesare pentru o mostra sa ajunga in germania…)

    de vit. D3 stiam ca hraneste borelia (se obtine in principal prin „statul la soare”), magneziu in schimb este luat de o gramada de pacienti tocmai pentru eliminarea fasciculatiilor musculare, strange…

    citesc in dimineata asta despre un „leac” foarte la indemana si cica f. eficient:
    sare intr-o forma cat mai pura (unii spun ca si cea iodata ar fi buna) + vitamina C in dozaje variate dar mari (pana la 15 g sare/zi + 12 g vit C pe zi). (3g sare + 3 g VitC) la fiecare 6 ore. evident, dozajele in functie de persoana. eu ma gandesc sa incep cu asta ca am tot „citit-o” pe net ca avand rezultate. se recomanda si folosirea unor alge detoxifiante ca spirulina si chllorela (pudra daca se poate) pentru eliminarea mai usoara a toxinelor (in regim de flush)
    Cititi si aici:
    http://www.earthclinic.com/CURES/lyme_disease.html
    http://www.lymephotos.com/

    Oricum, cred ca dieta predominant vegetariana e solutia la toate suferintele cauzate de lyme. Doar ca multi bolnavi nu sunt dispusi la sacrificiul asta. Ramane de vazut….

    • Cam vegetariana am fost tot timpul, fara dulciuri, fara toxice de nici un fel … Prin urmare acum ar trebui sa trec la varianta „cealalta” pt a aduce o schimbare corpului meu…??!
      Inca ma simt bine, din zi in zi mai bine… imi vine sa pling de bucurie … nici o durere pentru prima oara in ultimele 11 luni…
      Borrelia & co vor ramane probabil cu mine… ca si alti microbi…. trebuie doar sa gasim calea sa convietuim…

      • Va urmaresc cu interes tot ,sunt in asteptarea rez. de la dr.M Toata lumea de pe blog a fost la acelasi medic,la dr,B ungaria?Nu are nimeni cunostinte despre medici din bucuresti care trateaza lyme? Daca considerati ca sunt informatii ce nu pot fi directe astept sa mi lr trimiteti pe mail sau va caut eu,Sunt la ,,inceput de drum”in aceasta suferinta si sunt speriata de aceste tratamente, nu vad cum poti face perfuzii atata timp,din farmacii nu elibereza nimeni fara reteta ,concentratiile acestea sunt enorme,……si multe intrebari pe care mi le pun si nu am cu cine sa discut.Speranta estede la voi cei ce a-ti depasit aceste starideni19827@yahoo.com

        • nu toata lumea a fost la dr. Boszik in Ungaria, de fapt, f. putini au fost la dansul (in general cazurile grave). De fapt, dr. Boszik nici nu mai profeseaza dedicandu-se cercetarii in aceasta boala.
          cateva optiuni de medici despre care se stie ca diagnosticheaza si trateaza boala Lyme sunt (si aici extrag mot-a-mot din blogul unei alte paciente – boreliosis.blogspot.com ):
          # Cretu Carmen – Medic primar infectionist, Spitalul Colentina, Bucuresti
          # Emilia Lungut – medic primar neurolog Spitalul Militar Bucuresti
          # Tatiana Rosca- medic primar oftamolog, neurochirurg, spitalul Pantelimon, Bucuresti

          tratamentul este intr-adevar o piatra de hotar pentru multi. dozele sunt mari, perioada e lunga dar nu prea ai de ales. cel putin din punctul de vedere al medicinei alopate. multi spun ca s-au vindecat cu tratamente alternative si o alimentatie „inteligenta”. posibilitatile de „bien-être” sunt multiple. trebuie doar vointa si multa rabdare. in boala lyme nu exista scurtaturi, nu exista pilula minune.
          Multa sanatate va doresc!

  7. Eu cred ca este buna si chlorella..
    spirulina si chlorella pana la 3 g..sunt ff bune..
    am cumparat de pe iherb si cumpar in continua.sunt consumatoare de spirulina de mai bine de 12 ani.
    am inceput sa consum spirulina pudra ,,uneori pun intr-un pahar de suc natural facut de mine(am vazut ca in japonia se ‘poarta) sau in apa..pur si simplu..

    http://www.iherb.com/Now-Foods-Certified-Organic-Chlorella-100-Pure-Powder-1-lb-454-g/514?at=0 mi se pare un pret fff bun..450grame 35 dolari.

    sau de la Organic by Nature 114g= 11,49$

    http://www.iherb.com/Organic-by-Nature-Pure-Planet-Hawaiian-Spirulina-Powder-4-oz-114-g/16064?at=0

      • aaa..si am uitat sa spun…
        eu am primit si un cod dupa ce am facut prima comanda pe care pot sa-l dau mai departe pentru oricine vrea o reducere de 5 $
        cupon reducere codul este ODO257
        bineeee..asta este bine gandit..ca sa te agate de ei..si sa creasaca nr clientilor..
        odata ce dau acest cupon am si eu o reducere la urmatoarea mea comanda(automat eu trebuie sa mai fac ceva cumparaturi daca vreau sa obtin acel mic mic beneficiu/premiu) si cel care face pentru prima data cumparaturi de la ei are o reducere de 5 dolari..
        cred ca in fruntea acestei companii este un evreu:)))))
        oricum..eu sunt multumita de preturile lor….preturile si produsele m-au atras…plus ca am gasit alge nori..si niste chestii din bucataria asiatica…eu sunt zapacita dupa mancarea asiatica..

          • Poate folosi oricine cuponul..dupa ce faci comanda ai sa primesti si tu un cupon de reducere pe care poti sa-l dai mai departe..practic cu aceasta reducere te agata de ei.
            daca faci o comanda sub 40$ acest cupon te ajuta sa acoperi taxa de transport care este 4 $…si iti mai scade 1 $ din produse..
            eu te sfatuiesc sa faci o comada mica ,,chiar si de 10-15 $..si da cuponul tau mai departe..da/l prietenilor..rudelor..
            Ei dau un mic procent ca sa isi atraga clientii…

    • Buna:)
      multumesc pentru raspuns..si pentru info:)
      pentru mine este convenabil sa iau de pe iherb..si am vazut ca nu este nici o diferenta la pret…chlorela si spirulina de pe iherg sunt organice100% ,sunt certificate…si cel mai importanat este ca la iherb nu platesc transportul..doar produsul

      http://www.iherb.com/Organic-by-Nature-Pure-Planet-Hawaiian-Spirulina-Powder-4-oz-114-g/16064?at=0 cat scrie aici ..si nimic mai mult … sunt multe variante pe iherb…

      http://www.iherb.com/Search?kw=spirulina

      pe acest borcan platesc 26.76 dolari si are 456g.
      http://www.iherb.com/Now-Foods-100-Natural-Hawaiian-Spirulina-Powder-1-lb-454-g/784?at=0
      avantajul pe iherb este ca daca faci cumparaturi de peste 60 $ nu platesti transport..nimic..nimic..iar ce este pana in 60$ taxa de transport este de 4$ ..mi se pare mai mult decat convenabil…iar preturile sunt superrrr bune..

      am cumparat din romania si mu mi-au placut unele chestii..nu taxa de transport..ci faptul ca nenea cu transportul a sunat-o pe mama sa mearga intr-un anumit loc sa ia pachetul ca nu se descurca sa ajunga la adresa…si era o comanda de 400 lei…dar am inteles ca „nenea soferul a vrut sa faca o economie la benzina…oricum..niste „deshtea” care nu stiu sa faca afaceri…si nu ca nu stiu sa atraga clientul dar nu stiu sa isi pastreze clientul..am mai facut o comanda si m-au mai enervat cu o chestie…in fine….
      oricum merci pentru info si am sa ma uit pe site:) numai bine:)

  8. multumesc pentru link. foarte util. il voi prelua in pagina principala.
    L-am mai vazut pe Szanto Iosif intr-o emisiune vorbind despre „cum s-a vindecat de lyme” prin alimentatie.
    Cat despre antibiotice, fiecare om reactioneaza diferit la el. eu de exemplu de la minociclina am avut ameteli destul de mari in timp ce altii nu au avut nimic.
    repet, eu cred ca o alimentatie puternic alcalina, cruda, vegetariana, renuntarea la toate „obiceiurile moderne” gen fumat si un tratament specific de intarire a imunitatii pe toate planurile e cheia spre vindecate sau macar spre o stare „de bine” durabila.

    • ooooofff…
      perfect de acord cu tine…postarea ta ma determina sa spun ceva ce nu-mi face bine….fratele meu la 33 de ani a aflat ca are cancer..a ajuns la fundeni..operatii…si nimic..la cateva zile dupa ce implinise 34 de ani s-a stins…
      de ce????
      mancarea proasta..fiarta prea mult,preparate..semipreparate…sau gen”shaorma” ….a facut cancer la colon..la primele semne a fost la medic ,,o d-na dr i-a spus ca are hemoroizi..dar nu …era cancer..
      La 26 de ani a fost ajutat de ai mei sa locuiasca singur..sa aiba casa lui…manca pe fuga..oricum..mancarea..dr de la fundeni a spus ca MANCAREA ne mai si ucide..
      …numai bine…

Lasa un comentariu

