Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XIX). R3-Z15

Ma gandeam zilele astea la necesitatea vitala de a te mentine motivat in timpul clipelor grele prin care sunt convins ca multi dintre cei care citesc acum/aici au trecut si inca trec.  Ma gandeam ca atunci cand tot corpul ti-e o toxina acida, cand durerile par sa nu se mai sfarseasca, cand incertitudinea unui diagnostic te termina mental, cand greata te insoteste zi de zi, cand fricile-ti devin cei mai mari demoni, atunci ai nevoie sa fii motivat, sa rezisti, sa nu abandonezi lupta! O sa-ti vina greu sa digeri ceea ce am sa-ti spun in continuare dar acea motivatie inexorabila denumita de altii „dorinta de a luptavine o data ce ai reusit sa nu-ti mai plangi de mila si ai renuntat sa mai astepti cuminte un ajutor miraculos!

Incarcatura emotionala cea mai mare este legata de comparatia „ce eram, ce-am ajuns, ce voi fi?” care mereu naste tristete si frica. Stiu ca multi dintre cei care s-au imbolnavit aveau o viata frumoasa, echilibrata, cu inerente iesiri in natura, cu dor de frumos si dorinta de viata si dintr-o data s-au trezit aruncati intr-o alta lume, o lume antagonica celei pe care o aveau inainte si mai stiu ca  multi dintre acestia refuza acum sa ridice ochii, sa contientizeze  cine le-a furat viata si sa incerce sa-si cunoasca adversarul. Tocmai asta e marea greseala! refuzul de a intelege cat mai bine cu cine trebuie sa luptam pentru ca spun unii „cu cat citesc mai mult cu atat ma simt mai rau„.

Chiar cred in ideea de „mental colectiv„, cred ca am pastrat cu totii de la sursa, inca de pe vremea cand locuiam cu totii  in acel punct infinitzecimal de unde venim, acea capacitate unica de a ne uni pentru a supravietui.

Abandoneaza deci speranta pasiva si desarta! ia-ti propria viata in  maini, pretuieste-o ca acel om ce stie ce-a pierdut, cauta de unul singur sau alaturi de ceilalti metode noi de a invinge boala (medicii n-o pot face singuri, sunt prea putini), INCEARCA metode alternative si daca dau roade, SPUNE! informeaza-te si informeaza! DISCUTA! nimic nu a explodat mai multicolor decat aparitia „vorbirii”, RAZI! caci o data ce vei incepe sa faci toate astea nu vei mai fi singur in teren…!

10 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XIX). R3-Z15

  1. Pai ce viata ai avut si pana acum vei avea si de acum inainte, problemele cele mari le au cei ce nu au fost diagnosticati ani de zile si bacteria a avut timp sa faca ravagii, tu stiind clar ce ai, stii ce sa faci. Daca nu reusesti cu antibiotice sa scapi de ea, atunci in caz de forta majora faci rost de un Rife si apoi te doare la prefectura. E un rahat de bacterie, nu HIV sau mai stiu eu ce minune grava, dusmanul cel mare este dezinformarea, mai putin borrelia. Odata ce stii clar ca o ai, stii ce e de facut, nu are cum sa-ti cauzeze probleme prea mari cata vreme o tii sub papuc.

  2. Cata dreptate ai in aceasta afirmatie: „incertitudinea unui diagnostic te termina mental”. Motivatia pentru a continua lupta in cazul meu este oscilanta. In zilele cand ma simt bine nici macar pentru o secunda nu-mi mai trece prin cap ca ma lupt cu un dusman de temut, dar cum perioadele de rau general apar din ce in ce mai des, indoiala care ma macina e dementiala. La acest moment am terminat cura nr. 2 de antibiotic, am facut un WB care a iesit negativ, inca am simptome neuropate si gandul ca acea leziune demielinizanta poate fi cauzata de SM si nu de borrelia nu-mi da pace. Si de aici intrebarea: oare diagnosticul de neuroborrelioza este corect? Sa auzim numai de bine si multa putere sa treci cu bine peste cura de antibiotic! Trebuie sa o scoatem la capat!

  3. Ac IgM si westernblot IgM Pozitiv Bbsl…. si totusi am indoieli in privinta diagnsoticului….
    Am aproape 5 luni de tratament continuu (cu 2 pauze de cate 2-3 zile)… sunt inca sub tratament intensiv I.V. si o parte din simptome au reaparut …( fasciculatii musculare, greata, cefalee, tinnitus si aritmie cardiaca, cu acelasi ritm preponderent nocturn )… Imi amintesc ca m-am simtit mai bine in urma cu 1 -2 luni…???!!!… Este epuizant si fizic si psihic…
    „Cand tratamentul nu da rezultat trebuie cautate alte cauze”, am citit undeva, candva…
    Probabil o punctie lombara ar putea exclude „alte cauze” ale simptomelor…?
    Incerc si Vreau sa pot sa cred ca… „ma simt rau acum pentru a ma simti bine mai tarziu”…
    Voi cauta si metode alternative … inca nu ma pot gandi la „Rife”…

  4. Rhea :
    Ac IgM si westernblot IgM Pozitiv Bbsl…. si totusi am indoieli in privinta diagnsoticului….
    Am aproape 5 luni de tratament continuu (cu 2 pauze de cate 2-3 zile)… sunt inca sub tratament intensiv I.V. si o parte din simptome au reaparut …( fasciculatii musculare, greata, cefalee, tinnitus si aritmie cardiaca, cu acelasi ritm preponderent nocturn )… Imi amintesc ca m-am simtit mai bine in urma cu 1 -2 luni…???!!!… Este epuizant si fizic si psihic…
    “Cand tratamentul nu da rezultat trebuie cautate alte cauze”, am citit undeva, candva…
    Probabil o punctie lombara ar putea exclude “alte cauze” ale simptomelor…?
    Incerc si Vreau sa pot sa cred ca… “ma simt rau acum pentru a ma simti bine mai tarziu”…
    Voi cauta si metode alternative … inca nu ma pot gandi la “Rife”…

    S-au adaugat frisoane, subfebrilitate…probabil inca si totusi o alta noua reactie „Herx”…? Se pare ca sub tratamentul oral antibiotic dintre curele injectabile borrelia doar a fost amortita sau chiar s-a replicat incetisor…

  5. @rhea, rezultatele WB-ului au fost confirmate si de microscopia in camp intunecat?
    nu vad cu ce ar ajuta o punctie, daca diganosticul e de neuroborelioza, tratamentul cu abx IV ar trebui sa-si faca simtita prezenta. in bine.

    • Da,confirmate de microscopie in camp intunecat, ( spirochete, micoplasma, bartonela, babesia).. dar au aparut dureri de ceafa f puternice pt 1/2 zi cu intepenirea cefei si un zgomot continuu in urechea dreapta si… senzatia de „soc electric” in creier care m-a speriat…( cred ca toxicitate crescuta pe neruoni, probabil si chimica )… asta dupa 4 luni de tratament aproape continuu… dar am facut o „viroza” cu stranut/ dureri de gat/curs nas ( cred ca asta nu a mai fost borelia & comp),care ca niciodata a trecut in 3 zile…urmata de un herpes urias buza si nas… poate viroza a activat ceva borrelii…poate durerea de cap a fost ca o „meningita herpetica” pe o imunitate cine mai site cum… Punctia lombara ar fi fost pt. a exclude meningita inclusiv scleroza multipla…( mai multa siguranta desi cognitiv mi-am revenit dupa prima cura de cefort si forta musculara nu a fost afectata).
      Greata infioratoare am descoperit ca imi da si vessel due…l-am scos…
      Astept rezultatele pt teste imunologice; analizele arata doar o usoara crestere la fibrinogen si LDH=inflamatie… f.putin crescut TGO, in rest ok.
      Privind in urma, sunt mult mai bine… dar nu am ajuns sa am acele cicluri „flare” la 28 zile…le am mai des (7zile) si din ce in ce mai slabe ca intensitate…Ce a ramas din simptome: mult atenuate pentru 1/2 zi, cam la 7 zile cateva fasciculatii musculare usoare, greata, cefalee occipitala, extrasistole cateva ore, pe fondul vajiitului continuu din urechea dr…

      • si eu aveam greata de la tratament dar dupa ce am introdus spirulina in „alimentatie” nu mai am nicio problema. ai putea incerca si tu (daca n-ai facut-o deja). apoi si alimentatia alcalina (care sa neutralizeze aciditatea imensa cauzata de antibiotic) joaca un rol cheie in tratament.

        si eu am avut o chestie f. asemanatoare cu raceala puternica prin a 12-a zi de tratament (durere in gat, nas „curgator”, tuse seaca, stranuturi multiple, transpiratie…) dar tot asa, a trecut anormal de repede. cred ca e „animalul” totusi.

        • Speculatii: – daca hemobartonela/babesia, traiesc in celula de sange… hematia traieste 128 zile…. rezulta ca o analiza DFM facuta la mai putin de 3 luni de la tratament va gasi germenii prezenti chiar daca poate au fost „inactivati” de tratament… ???
          – daca micoplasma nu da boala… traieste comensal cu noi… poate fi activata de imunosupresie sa devina patologica ??? (in timpul tratamentului mai la inceput, am avut ceva simptome declansate de antibiotice, cu sete de aer, tuse); dar curele lungi cu doxi trebuie sa le lichideze….
          – babesia la om… in general cand este omorata borelia dispare de la sine ( nu am nici un simptom de babesie desi apare la DFM -au fost ceva transpiratii la inceput)…
          -spirocheta persista in nise…tratamentul parca o irita si o face mai rea… spirocheta vazuta la DFM provoaca boala sau face si ea parte din incarcatura noastra… sunt multi asimptomatici cu spirocheta in sange…???
          Este singura analiza care mi-a iesit pozitiva… concluzia ca de aici ma simt rau… si totusi nu sunt sigura…. si ciudat ca mai toti am fost persoane f sanatoase si active anterior… tratamentul este ingrozitor… un fel de sadomasochism…
          Spre deosebire de TBC … nu avem tratament standardizat si nici concediu medical…

          • -da, am auzit si eu teoria asta conform careia abia dupa 3 luni baronelele si babesiile sunt „curatate” in mare proportie din organism (un pic mai repede cu ceva „ajutor” din partea gazdei) 🙂
            – nici eu nu am simptome de babesia…desi o am.
            – corelatia asta cum ca o mare parte din bolnavii Lyme au fost oameni sanatosi clinic si activi in prealabil am facut-o si eu discutand cu ceilalti. sa fie concentratia de minerale in corp? sa fie „mirosul specific pielii” fiecaruia care actioneaza ca o amprenta unica si atrage capusele?
            – cred ca % de infectii cu spirochete in stare lantenta este mult mai mare decat credem. altfel nu-mi explic cum apar cazuri de familii asimptomatice infectate de la bunici la nepoti cu borelii si aceleasi coinfectii. impresia mea „conspirationista” e ca daca tot a fost inventata ca o arma biologica, borelia darama tocmai pe cei sanatosi care se imbolnavesc iremediabil de „boli moderne” tratandu-se gresit degeaba ani la randul.
            – mai conspirationist ma gandesc ca borelia e continuta in vaccinurile pe care le facem inca de mici si ca in anumite circumstante (nu se stie care) incepe sa faca urat…
            – medicul de familie iti poate da concediu medicala pentru o alta boala (daca e intelegator) desi eu zic ca e mai bine sa avem totusi o activitate decat sa stam acasa cu gandurile negre (asta in cazul in care organismul nu e atat de daramat incat sa nu ne putem ridica din pat). pe cat posibil insa e de preferat activitatea. cel putin in cazul meu a functionat…

Lasa un comentariu

