Minociclina/MINOZ/…something?anyone?

Ca minociclina lipseste de pe piata romaneasca stiam. Dar ca n-o au pe stoc nici la dr. Ion la centrul de medicina hiperbara deja mi se pare culmea. Se vinde ca painea calda la cei care o importa iar de cumparat online de pe siteuri obscure din vest e discutabil (eu unul am avut o incercare ce s-a sfarsit cu neprimirea comenzii si cu returnarea banilor…din fericire).

Mai nou exista MINOZ care e acelasi lucru (minociclina) si este produs de Terapia SA dar nu exista in farmaciile bucurestene (sau cel putin in cele in care am intrebat eu).

Daca stiti locatii unde ati gasit Minoz-ul, dati de stire 🙂

Update 1: se gaseste MINOZ in reteaua farmaciilor Dona (cereti farmacistului sa caute daca exista la depozit si sa comande).

15 comentarii la “Minociclina/MINOZ/…something?anyone?

  1. Am eu 30 de comprimate de Minoz Mr date de medicul dermatolog pt acnee,dar nu le pot folosi.Ma puteti contacta la nr 0751164496

  2. Vreau sa va spun ca am terminat tratamentul de 50 de zile cu minoz mr si surpriseee tot imi apar cosuri .intradevar nu mai unt atat de umflate sau inflamate dar imi apar in continuare. Am 26 de ani si nu stiu la ce medici sa ma ma duc si ce tratament sa mai fac. Help

Lasa un comentariu

