Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XII)

Am o saptamana de cand am terminat tratamentul cu antibiotice.

Primele trei-patru zile am avut dureri usoare de cap si o oarecare jena la ochiul stang. De trei zile vad ca nu mai am niciun simptom. Ba chiar am facut o tura lunga (si frumoasa) pe munte (despre care o sa povestesc aici, stay tuned!) dupa doua luni de abstinenta…

Continui cu silimarina, curcumina si vessel due.

In paralel beau ceaiuri verzi (pentru detoxifiere) si un tratament inedit cu 2-3 oua crude de prepelita amestecate cu o lingura de miere dimineata pe stomacul gol.

Ar trebui sa fac DFM-ul sa vad ce si cum dar din nefericire pethome (dr. Moscu) e in concediu pana pe 12 septembrie deci o sa mai dureze ceva pana aflu daca ii dau inainte cu minociclina sau au fost suficiente doua luni…

 

8 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XII)

  1. Nu am reteta scrisa pentru minociclina. mi s-a spus ca dupa rezultatele DFM-ului. si dfm-ul o sa-l pot face dupa 12 sept.
    cum nu am de pierdut? poate nu mai e nevoie, am inteles ca pentru cazurile usoare ar fi suficiente doua luni (asa dadea dr. Boszik) si ca pentru cele cronice se merge pe trei luni sau mai mult. De ce sa-mi omor si mai rau ficatul si sa cheltui alti 1500 de lei? In plus, o pauza de doua saptamani e binevenita pentru ficat 🙂
    tu ce ai mai facut? ai facut analizele? cum au iesit? poate nici n-ai avut vreo bacterie si ai bagat 600 mg/zi de doxi degeaba riscand o hepatita B 😀

  2. Eu am intrerupt tratamentul pe 20, pana pe 05 septembrie dr. Gogoasa este in concediu, pe 6 il sun sa ma programez pentru un DF. Sunt bine, nu am simptome de nici un gen, nu obosesc, nu ma doare nimic, pare totul ok.

    Eu ziceam sa iei minocicliona pt. ca pana pe 12 e mult timp, borreliile au timp sa se multiplice pana atunci, iar pe 12 ai fi aproape de jumatatea tratamentului. Tu ai luat doza mica de doxi, ma indoiesc ca 300mg timp de 1 luna, are mare efect asupra borreliilor. Iar daca iei mino, cauta sa iei 400 nu 200, si atentie la efectele secundare legate de sistemul vestibular, nu e de mers cu bicicleta cand iei mino, ameteli, pierderi de echilibru, cam astea sunt efectele secundare de la mino.

    Daca eu nu mi-am omorat ficatul cu ce am facut (si vb aia, nici nu prea am luat medicamentele pt. ficat), sanse 0 sa ti-l omori tu cu asemenea doze, mai ales ca iei si medicamentele de protectie hepatica.

  3. Nu iti trebuie nici o reteta, eu nu am avut nici o reteta pt nimic, si 15 mil ? De ce asa de scump ? Minociclina chiar daca ai comanda-o din strainatate, mai mult de 5 mil nu te ajunge, cu transport cu tot, plus ca tu ai spus ca se poate comanda de la dr. Ion, si banuiesc ca de la el e mai ieftin.

  4. la dr. Ion e 350 ron cutia de 100 buc si tratamentul e cu 6 mino – 300 mg pe zi (168 bucati) deci 700 lei + transport. ciprobay-ul e 27 cutia de 3 x 28 = 750 RON, tinizol-ul e si el 100 ron, vessel due e 200 ron / luna + supradyn, silimarina, curcumin, redoxon inca 250, total….2000 ron. pam pam!:)

    vezi ca dr. gogoasa nu face DFM (cel putin asa erau informatiile acum o luna). cica inca nu stapaneste microscopul si ca face WB pe nu stiu cate benzi doar ca WB e vreo 200 ron…

    tu de unde ai luat minociclina?
    de unde stii ca nu ti-ai omorat ficatul? ai testat bilirubina? transaminazele? etc? eu zic sa-ti faci si analizele astea, poate depistezi din timp o hepatita medicamentoasa. nu e de glumit. gandeste-te ca infectiile banale se trateaza cu una, maxim doua doxi pe zi, eu am luat trei si tu ai luat sase, nu esti din fier. think!

  5. Daca avem ficatul afectat, aveam probleme, tot felul de tulburari, ori eu nu am nimic, doar flora intestinala a fost putin afectata, ceea ce este absolut normal, insa se reface in timp. Da, dupa DF imi fac si analizele la ficat.

    Eu nu am luat minociclina, si cel mai probabil nici voi avea de ce sa iau. Ciprobaiul se regaseste sub mai multe denumiri, parca Cifran se cheama si e mult mai ieftin, cutie cu 10 pastile 8-9 lei parca, tu dai mult prea multi bani.

    Dr. Gogoasa face DF, a primit microscop de ceva timp, insa e in concediu pana pe 05. Eu zic ca mai bine vii la Fundeni pe 6 decat sa astepti pana pe 12.

  6. ultima oara am discutat cu o persoana care a fost la dr. Gogoasa pentru DFM si i-a spus ca inca nu e setat microscopul, inca nu stie ce si cum cu el, chestii d’astea. Tu ai vorbit cu el si ti-a zis ca face DFM? de exemplu dr. Rosca trimite pentru DFM la dr. Moscu…

    Cat despre pastile si costul lor, asta mi s-a recomandat de dr. cum ca ar fi mai bune, astea iau. Evident ca nici astea nu-si fac efectul, pe viitor o sa caut variante mai ieftine pentru ca oricum nu poti sustine tratament cu antibiotic tot timpul pana la adanci batraneti ca de borrelia nu scapi. Degeaba ne mintim ca scapam. E drept, poti sa traiesti bine mersi fara simptome simtindu-te sanatos dar pana acum, in toate discutiile pe care le-am avut si in toate cautarile pe net am descoperit o singura persoana care a iesit NEGATIV la WB, DFM, PCR, etc dar ulterior a fost diagnosticata cu o boala mai urata, cancer la colon…

Lasa un comentariu

