Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XI)

…sau ziua 20 din luna a 2-a.

Am in continuare dureri de spate, glezne, degete la care s-a adaugat si o sensibilitate a pielii (in sensul ca ma „zbarlesc” anormal de repede). Simptomele astea sunt cu precadere dimineata in prima ora de la trezire.

Mi s-a spus ca e posibil sa nu mai fie nevoie de luna a 3-a de tratament (minociclina) si ca trebuie sa repet microscopia in camp intunecat la o saptamana dupa terminarea ab-urilor pentru a vedea daca merg mai departe cu ab-uri sau ma opresc.

 

 

2 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul XI)

  1. buna, am citit articolul tau si din pacate am fost si eu diagnosticata cu boala lyme, te as ruga daca poti sa mi lasi un email unde te pot gasii sa mi spui si mie mai multe si daca te ai vindecat, multumesc, anda

  2. ce frumos suna! 🙂
    am inceput sa iti rasfoiec blog-ul in ordine cronologica si am descoperit foarte mirat ca porcaria de lyme a ajuns ulterior in discutie….

Lasa un comentariu

