Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul IX)

Ziua 3 din partea a doua a tratamentului (rifampicin, tavanic), niste analize si-o recomandare.

In primul rand as vrea sa spun ca in saptamana de pauza toate simptomele cauzate de antibiotice (dureri in muschi in special) au disparut iar pe finalul saptamanii chiar m-am simtit cu adevarat sanatos.

Totusi am zis sa-mi fac o serie de analize care sa verifice buna functionare a ficatului dupa bombardamentul primei parti de antibiotic.

In ceea ce priveste hemoleucograma, rezultatele au fost ok cu exceptia neutrofilelor 7.03 [1.8 – 6.98] si a monocitelor 0.97 [0.29-0.95]. Desi valorile nu sunt cu mult peste limita, din ce am citit pe net, pot arata prezenta unei infectii acute, evident…lyme, babesia, hemobartonella (zic ei ca atunci cand infectia e cronica valorile sunt sub limita inferioara).

Apoi am cerut urmatoarele analize: enzimele produse de ficat (GPT/ALT; GOT/AST), albumina serica, bilirubina totala, amoniu si fosfataza alcalina.  La toate am obtinut rezultate in limitele normalului mai putin la bilirubina unde am un 1.187 [0.2 – 1]

Asa ca, alaturi de aceste valori am intrat in partea a doua a tratamentului de 21 de zile.

 

In alta ordine de idei, recomand spray-ul impotriva capuselor produs de firma austriaca ATT Drogerievertriebs GmbH si important la noi de Synco Deal, nu prea se gaseste in farmacii/drogherii asa ca puteti sa-l cereti folosind formularul de aici.

Eu l-am folosit deja la ultimele doua iesiri in natura si n-am mai gasit nicio insecta pe mine. Cativa amici mi-au confirmat ca s-au plimbat „cu succes” si in papuci prin iarba inalta. Nu uitati sa reaplicati substanta la fiecare 4-5 ore!

 

2 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul IX)

  1. Ti-am spus eu ca acele simptome erau cauzate de antibiotice. Doxiciclina it da o senzatie ciudata la piele, cu furnicaturi in maini, degete, si afecteaza si articulatiile (usoare dureri), Cipronilul si el cauzeaza probleme cu articulatiile si tendoanele (un fel de dureri musculare), apoi Tinidazolul face probleme neuro, adica usoare spasme musculare, ameteli, o stare ciudata. Problemele de articulatii care vin de la Borrelia sunt de o cu totul alta natura, ti se inflameaza articulatiile si te dor de parca ti-ai fi fracturat un os.

    • seghedin , te rog sa-mi spui daca sti , dupa cat timp de la muscatura capusei , apar durerile de articulatii de la Borrelia ?

Lasa un comentariu

