Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul VIII)

Finalul celor 28 de zile de antibiotic si prima zi de „pauza”.

Ieri am terminat toata „sacosa” de medicamente care aparuse in mijlocul sufrageriei acum o luna transformand-o in mica mea „farmacie”.

La finalul acestei prime parti din tratament vreau sa multumesc profund corpului meu care nu a facut nazuri in timpul antibioticelor, a indurat cu stoicism atacul chimicalelor si nici nu mi-a cauzat neplaceri

E drept, in primele 15 zile aveam stari de greata dimineata o data la 3-4 zile dar dupa aia apele s-au linistit pana in ultimele 2-3 zile cand am inceput sa am dureri de glezne, de talpa piciorului, dureri surde, ca dupa o febra musculara la muschii picioarelor si dureri la degetele de la maini. toate cu intensitati scazute, aproape trecute cu vederea.

Ce mi-a disparut pe deplin in timpul tratamentului a fost starea de oboseala cronica. indiferent de volumul de munca zilnic, de numarul de ore dormite, de mese sau de pastile, am reusit sa pastrez un tonus ridicat.

Astazi dimineata mi s-a parut ciudat sa sune alarma telefonului la ora 8 si sa nu trebuiasca sa iau pumnul matinal de chimicale. Am luat doar doua, silimarina si curcuminul. Tot azi mi-a disparut destul de repede „ceata” pe care o simteam pe creier in timpul medicamentatiei, durerile de glezne au incetat si in seara asta am mancat cea mai buna rosie de gradina ever, pentru ca dupa 28 de zile de prafuri nici gustul nu-l mai simteam. Mai persista totusi durerile de  la muschii picioarelor.

Partea buna e ca ma simt bine, aproape sanatos si sper sa ma simt asa tot restul saptamanii asteia ca sa intru cu moralul sus in partea a II-a.

O sa incerc sa curat organismul cat mai mult in perioada asta si sa fac niste analize de sange pentru ficat sa vad daca-s probleme sau nu. N-am avut dureri in dreapta dar e bine sa stiu cum stau.

 

2 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul VIII)

  1. Pingback: De la dr. Robert Morse citire « Numai un alt blog

Lasa un comentariu

