Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul VII)

 Ziua 23 din partea I-a a tratamentului (28 de zile).

Ultimele doua zile au fost cele mai pline de simptome din tot tratamentul. Dureri de glezne, dureri de spate, dureri de cap, dureri de tarsiene si metatarsiene (toate de intensitatea 2-3/10), senzatie de furnicatura la nivelul pielii. In schimb nu mai ma inglodesc ochii si in continuare nu mai am o oboseala cronica.

Dupa mersul cu bicicleta ma simt sanatos tun!

Acum, nu stiu carui fapt se datoreaza aceasta crestere a simptomelor. Imi place sa cred ca primele bacterii care s-au nascut in jur de 29 iunie si care erau „copile” la momentul la care a inceput cavalcada antibioticelor au inceput sa crape si ele lasand in urma lor neurotoxine.

Mai e si varianta inmultirii borreliilor sau adaptarii lor la antibioticele pe care le iau de 23 de zile si de aici simptomele…

15 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul VII)

  1. Nu, mai mult ca sigur este vorbe despre efectele secundare ale antibioticelor. Si eu am furnicaturi in maini, mici spasme, putina durere in articulatii, micute dureri de cap, ameteli usoare, insa stiu sigur ca este totul de la efectele secundare ale antibioticelor. Acum 1 saptamana am avut probleme cu stomacul si nu am putut sa-mi iau medicamentele 1 zi, si simptomele au incetat, apoi au reaparut cum am reinceput tratamentul.

  2. Uite de exemplu tipa ce are blogul acesta: http://freeideasblog.blogspot.com/

    Ea a prins lyme-ul in stare incipienta, insa doctorul (din America) i-a dar 200mg / zi doxiciclina timp de 21 zile, iar uiterior a ajuns la lyme cronic.

    Deci diferenta dintre 200 si 300, este foarte mica, cauta pe google sa vezi cum toti medicii ce se pricep bine dau minim 400, insa prefera 600 si timp de 6-8 saptamani, nu doar 1 luna.

    Uite un blog al unui LLMD din America, gasesti o gramada de informatii:
    http://lymemd.blogspot.com/

  3. Eu azi am fost pe la toate farmaciile din orasul meu in cautare de Rifampin si Minociclina, cica la noi in Romania nu se gasesc, nici macar minociclina. Tu ce stii de asta ?

  4. de minociclina stiam ca nu se gaseste la noi. trebuie comandata fie din Ungaria, Germania…fie de la dr. Ion din Constanta.
    o sa dau o raita pe la cateva farmacii pe aici sa vad ce si cum in legatura cu rifampicina

  5. Cipro 1500 / zi ? Hmm, nu e putin cam mult ? Atentie ca cipro provoaca probleme cu tendoanele, rupturi, etc. Eu stiam ca se ia 500 mg / zi.

    Sub ce denumire le-ai gasit ?

  6. Ciprobay de la Bayer, o cutie portocalie cu 3 cp.
    daca citesti reactiile adverse de la medicamente, sfarsesti prin a nu le mai lua asa ca…ce sa zic? 600 mg de doxi la tine, 1500 de cipro la mine…

    rifampicin chiar asa se numeste…

  7. Serios iti spun, daca se dovedeste ca am borrelia, renunt la antibiotice orale si trec la injectii, cred ca e mult mai lejer asa, o mica intepatura si gata, scapi de problemele cu stomacul, ficatul, sau mai stiu eu ce, plus ca am impresia ca nici nu mai este necesar de luat de 3 ori pe zi medicamente, ci numai 1 data cred, adica sper…

    Desigur, nici sa faci 3 injectii de 3 ori pe zi, adica 9 in total…ciur. 🙂

  8. tratamentul IV (intravenos) nu este prin injectie ci prin „branula” si dureaza tot 28 de zile de doua ori pe zi. daca era prin injectie trebuia sa te pregatesti pentru 56 de intepaturi.
    Te inteapa o data, iti baga branula in vena si stai asa cu ea tot timpul tratamentului. trebuie sa ai grija cum te speli, trebuie sa ai grija sa nu se murdareasca, sa nu se infecteze (eventual bandajata cu pansament), ce sa mai, o intreaga tevatura. din ce am inteles sa foloseste fie in cazurile f. grave ori f. recente (cateva ore – o zi) cand exista sansa destul de mare sa scapi de lyme 100%). nu mai vorbim ca ab-ul trebuie sa ti-l faca o asistenta ceva care inseamna mers la spital de doua ori pe zi si dat „atentie” de doua ori pe zi. eu unul nu-s deloc amator de IV.
    ficatul e afectat oricum ai administra ab-urile, singura diferenta e ca in modul oral substantele trec in sange cu ajutorul stomacului in timp ce la IV se injecteaza direct in sistemul sangvinic. asta il face mai puternic si mai eficace.

  9. Stiu, insa eu ma refeream la injectii itramusculare, sunt doua forme de „injectii”, cea pe care ai descris-o tu, cu linia IV, care se face in cazurile grave, si injectii normale in muschi, deci care nu merg direct in vena. Daca te uiti si pe youtube, cei ce isi vac in vena, isi fac singuri acasa.

    Eu unul daca iese la rezultat ca am borrelia, am sa-mi fac singur injectii intramusculare, mare branza nu e, o mica intepatura si gata, in 5 sec. ai scapat si-ti continui cu viata si activitatea normala, asa, sa ma doara stomacul, sa ma usture cate jumatate de zi, nu este o solutie, aproape ca e mai rau de la pastile decat de la lyme. Dimineata si seara o injectie in picior si ai scapat, nu te mai chinuiesti sa mananci doar pentru a lua pastile, eu zic ca este o solutie mult mai comoda si mai eleganta.

  10. As dori sa stiu daca printre simptome s-a intamplat sa aveti si mici nodulete 9chistulete) de 2-3 mm in piele , la mine apar in general in locurile unde au fost veziculele cu lichid, la debutul bolii.

    • buna Calina,
      mie mi-a aparut un astfel de noduletz pe spate in timpul turei 3 de antibiotic. nici acum nu mi-a disparut desi au trecut vre 6 luni de-atunci…
      nu stiu care e treaba…

Lasa un comentariu

