Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul VI)

 Ziua 12 din partea I-a a tratamentului (28 de zile).

Au trecut 12 zile de cand am inceput rutina tratamentului. De trei ori pe zi, dimineata la pranz si seara am o intalnire romantica in compania chimicalelor.

Din nefericire-s cu sutele.

Pentru a le „administra” mai usor, solutia mea e sa le iau in timpul meselor. Ma apuc si mananc o treime din mancare, iau prima pastila, apoi dupa alta treime, inca una si tot asa pana la desert. In felul asta evit „gustul ciudat” lasat de pastile in gura. Asta presupune mese regulate si consistente.

Consum in jur de 4-5 L de lichide pe zi (mai ales pe caldura asta chiar simt ca-s insuficiente) si am crescut proportia legumelor si fructelor in alimentatia mea.

Am renuntat la a mai bea lapte dimineata. Cel mult cate o cana intre mese. Laptele scade actiunea antibioticelor (in special a tetraciclinelor/doxicliclina)

Efecte pozitive:

Ce am constatat pana acum? ei bine, primul simptom pe care il aveam si care actualmente a disparut este oboseala cronica. Daca inaintea inceperii tratamentului ma trezeam super obosit chiar si dupa 8 ore de somn si eram obosit toata ziua, acum am mult mai multa energie. Ma rog, cata poate avea un om care ia antibiotice.

Inaintea tratamentului incepusem sa am probleme cu ochii (sa-mi oboseasca spre seara, sa se inroseasca  si chiar sa devina durerosi ca dupa o raceala puternica), acum nu mai am problema asta.

Efecte negative:

Totusi, in ultimele doua zile m-a durut in gat si inca nu-mi pot da seama daca e de la inghetata de saptamana trecuta sau de la pastile. Nu mai vreau sa iau si strepsils sau faringosept caci si asa iau prea multe pastile.

Sunt si unele zile in care am o stare de greata in prima parte a zilei, de exemplu mi s-a intamplat in ziua a 4-a si a 9-a. In general am constatat o periodicitate care probabil are legatura cu durata de generare a unei noi generatii de bacterii (72 – 100 ore).

Concluzie:

Oricum, un lucru e sigur! atat eu cat si voi, cei care ati ajuns pe blogul asta cautand lucruri legate de lyme si muscatura de capusa trebuie sa omoram „animalul” asta de bacterie, sa ne protejam pe viitor,  sa alertam si sa informam in legatura cu pericolul muscaturii de capusa.

Sanatate maxima!:)

2 comentarii la “Muscatura de capusa/Boala Lyme (episodul VI)

Lasa un comentariu

