Muchia Iepurasului (Cheile Rasnoavei)

O veste buna pentru cei care au fost oripilati de informatiile (cu precadere pozele) legate de unghia cazuta (intr-o scriere anterioara); scrierea asta noua va „impinge” fila aia pe alte pagini. yey! Insa sa stiti ca oamenii cauta destul de mult pe google treburi legate de unghii cazute si au ajuns si pe blogul meu 😛

Revenind, pe vremea cand nu venisera rezultatele testului ELISA (acum 2 saptamani) si eram doar un bolnav de lyme inchipuit, am catarat traseul „muchia iepurasului” in peretele animalelor din masivul Postavaru. Cotat 5A pe varianta noua de iesire prin hornul surplombat.


Fiind si primul traseu din anul asta si oarecum afectati de problemele fizice (din nefericire si partenerul meu de coarda a fost diagnosticat cu lyme, e deja un trend.. „n-ai lyme, nu existi”) am reusit sa terminam traseul in ceva mai mult de sase ore iar eu nu am reusit sa trec de nicio culoare surplomba finala. Dupa ce catarasem 3/4 din ultima lungime, am murit ca tiganu’ la mal la pasajul surplombat. Drept urmare a trebuit sa ma dau jos si sa termin traseul pe lungimea comuna cu Muchia Caprioarei.

In rest n-au fost mari probleme. Doar ca atunci cand faci pauze mari te transformi intr-un mare stangaci. Am avut noroc si ca nu a plouat desi la un moment dat niste nori dubiosi se asezasera fix deasupra capetelor noastre.

A fost o zi frumoasa, o zi castigata, o zi VIE ca orice zi petrecuta in natura cu bunele si relele ei. Sentimentul pe care il ai acolo, in verticalitatea peretilor nu poate fi descris in cuvinte,  tot ce pot spune e ca te face sa uiti un pic de lupta asta eterna prin care suntem nevoiti sa trecem zi de zi, an dupa an.

La intoarcere, in buna traditie de acum, am mancat o ciorba de fasole in farfurie de paine cu ceapa rosie la Casa Ancutei in Busteni si apoi am croit-o spre Bucuresti.

Lasa un comentariu

