EcoMarathon Moeciu de Sus 2011

…pentru mine doar crosul de 14,2 km reprezentand prima bucla a maratonului. suficient EcoMarathon 2011pentru a gusta chiar si putin din acea atmosfera impresionanta din preajma concursurilor sportive unde crampele musculare, lacrimile si fericirea se imbina intr-un paradox atat de frumos.

Mi-as fi dorit sa alerg maratonul dar ceva probleme la gamba stanga m-au facut sa abordez cu prudenta un eventual maraton. Culmea e ca nici la inceputul cursei, nici in timpul si nici la sfarsit nu am mai resimtit niciun fel de durere in muschi motiv pentru care as fi vrut sa merg mai departe, off the record, in bucla 2 si poate si in bucla 3. M-am gandit totusi sa nu par un ciudat cu numar portocaliu alergand pe b2 si b3 (am aflat mai la urma ca unii chiar asa au facut). Daca as fi stiut…

Bucla I a trifoiului eco a fost f. bine dozata alternand vreo 2 km de ciment cu poteci abrupte, poteci prin padure si coborari vertiginoase. Foarte bine „asezate” de Mama Natura astfel incat dupa ce ti-ai varsat plamanii urcand in forta vreo 200 de m verticali sa te poti „relaxa” cu alti 2-3 km de fuga la vale. Ah! si ce buna e fuga la vale. De altfel punctul meu forte avand in vedere ca majoritatea depasirilor asa le-am facut 🙂

Imi propusesem 1h30min dar am venit la 1h40min pentru ca in continuare sunt lenes si nu reusesc sa trag de mine pana la 90%-95% din capacitate. Imi reprosez ca am stat si am mers usurel pe poteca la deal in loc sa depasesc si imi reprosez ca au fost portiuni de plat in care am stat sa-mi trag sufletul dupa urcare decat sa alerg iarasi.

Cu siguranta este loc de mai bine…

Evident, organizarea a fost la inaltime (nici nu aveam alte asteptari de la o echipa de alergatori profesionisti) iar voluntarii au pus mult suflet in ceea ce au facut. incepand cu babutza de la unul din punctele de alimentare si terminand cu baiatul de la „pasta party” care tot intreba: „domnu’, va dau un ceai cald?„. foarte frumos!:)

As mai fi ramas in Moeciu si duminica, e o zona absolut superba! din nefericire pe la orele 16 s-a declansat o „extorsiune” a unei ninsori…..ca in decembrie … asa ca am luat calea Bucurestiului cu o oarecare nerabdare in asteptarea unei noi alergari montane.

Pe scurt:

EcoMarathon Moeciu de Sus

Participare: Cros (14,2 km)

Timp: 1h40min

Lasa un comentariu

