A Bike Story

Fara sa ma gandesc foarte mult asupra acestui aspect, am realizat ca bicicleta mi-a fost

Kellys Spider

Kellys Spider

„tovarasa” de viata destul de multi ani cumulativ vorbind.

Astfel, trecand in revista in foarte mare graba bicicletele de pana acum as putea spune ca:

– intre 6 si 10 ani am avut un Pegas mic si rosu, cu roti butucanose si 2 roti ajutatoare 😀

– intre 14 si 16 ani am avut o semicursiera prea mica pt. mine cu care am avut ceva probleme si pe care am „maritat-o” ulterior pe 100.000 de lei vechi.

– intre 16 si 19 ani am achizitionat un MTB de la chinezi care a reprezentat prima bicicleta mai sanatoasa din punct de vedere al rezistentei la gropi 🙂

– pe la 20 de ani am mers pe bicicletele altora…

si de atunci am facut pauza pana mai zilele trecute cand mi-am achizitionat o Kellys Spider cu clima bizonica!:)

Tot zilele trecute mi-am desenat un traseu prin Ilfov pe care l-am pus in practica sambata. Un traseu insumand vreo 48 de km de pedalat. Cam 30 % off-road & unpaved, restu’ pe marginea drumurilor asfaltate. Am parcurs drumuri prin com. Cernica, Pasarea si Branesti. Am inhalat praf (intre timp mi-am luat un „multi-use” din stofa cu care pot sa-mi acopar nasul si gura), am biciclit la vale si la deal, am baut doua beri la un restaurant in Branesti (fara sa-mi fie frica de pierderea permisului de conducere. sic!) si m-am intors acasa cu o mare pofta de mancare dar fara o oboseala deranjanta pentru ca am mers destul de lejer cu o medie de 13-14 kmph.


Lasa un comentariu

