Despre primavara si alergare

Asics Blackhawk Gel

Departe de a se fi terminat zilele ‘agitate’ la abatorul sufletelor. Totusi, am profitat de prima zi autentica de primavara dupa….100 de zile de ger, zapada, etcah! si am mers la alergat in IOR. Premiera pe luna martie si premiera de utilizare si pentru noii mei Asicsi cu Gel…demere! 🙂

Mai cu dureri de sale, mai cu  „ce dracu’ caut eu aici?” am reusit sa duc la bun sfarsit antrenamentul de 6,3 km pe care mi l-am propus ajutat fiind si de noii papuci zburatori. Acum e bine, am spart gheata pe martie si astept cu interes maratonul de la Cluj de pe 10 aprilie! 😀

 

Un comentariu la “Despre primavara si alergare

Lasa un comentariu

